Ik kwam toch al twee mensen met mondkapjes voor tegen in Amsterdamquote:Op donderdag 30 april 2009 21:12 schreef buachaille het volgende:
Het virus is opgedoken in The City of Angels, miljoenenstad die net als Amsterdam bezocht wordt door homo's uit alle hoeken en gaten. Morgen wordt het eerste geval uit Amsterdam gemeld, succes al die sukkels die nu "queen's day" aan het vieren zijn daar.
En ik maar denken dat de gemiddelde FOK!ker sowieso nooit buiten komtquote:Op donderdag 30 april 2009 21:36 schreef Creepy_Bastard het volgende:
We moeten allemaal Bubbleboy style over straat gaan.
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
om te bevestigen dat je zeker niets krijgt als je het nodig hebt.
Oranje feestkapjes of echte?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kwam toch al twee mensen met mondkapjes voor tegen in Amsterdam.
Verzin een nieuwe naam voor de nieuwe pandemiequote:Op donderdag 30 april 2009 21:59 schreef pberends het volgende:
'Naam varkensgriep beledigend'
Iets zegt me dat als het een Israëlische virusuitbraak was, dat men dat ook niet goed vond.
't was een kwestie van tijd voordat iemand dat riep.quote:
Lambiekje riep dat al weken geleden, wat er mij op wijst dat ie er van af wist....quote:Op donderdag 30 april 2009 22:40 schreef Omentuva het volgende:
[..]
't was een kwestie van tijd voordat iemand dat riep.
Zou goed zijn voor elk ander levend wezen op deze aardbol.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:58 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hoop dat het muteert en 90% van de wereldbevolking uitroeit.
Het zou goed zijn voor de aarde.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:58 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:58 schreef Chriz2k het volgende:
Zijn we daar ook gelijk vanaf. Fase 7 bestaat toch niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:44 schreef Frankz0rz het volgende:
Vandaag Fase 6? Dan liggen we mooi op schema; eergister 4, gister 5, vandaag 6
Men gaat niet naar Fase 6 omdat mensen die niet kunnen lezen (lees: jij) dat willen. Lees nog eens goed wat Fase 6 inhoudt en kom dan terug.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:44 schreef Frankz0rz het volgende:
Vandaag Fase 6? Dan liggen we mooi op schema; eergister 4, gister 5, vandaag 6
Was dat niet een paar dagen terug al geroepen dat die status eigenlijk weinig inhoudt behalve dat het meer resources vrijmaakt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:43 schreef horned_reaper het volgende:
US, Wisconsin: Governor declares public health emergency. #swineflu #H1N1
Dit is wel een zeer lastige zin voor iemand die niet kan lezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:50 schreef Omentuva het volgende:
Men gaat niet naar Fase 6 omdat mensen die niet kunnen lezen (lees: jij) dat willen.
Aangebrand? Foutje kan, ik dacht dat het 2 dagen achter elkaar was. Verder was m'n post niet een reactie op die erboven. ik weet wat fase 6 inhoudquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:50 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Men gaat niet naar Fase 6 omdat mensen die niet kunnen lezen (lees: jij) dat willen. Lees nog eens goed wat Fase 6 inhoudt en kom dan terug.
Voor de rest moet je ook even tellen, omdat P4 op 27-4 is afgekondigd, P5 op 29-4 en dat zijn niet eergisteren en gisteren resp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |