abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2009 @ 13:24:39 #101
19242 yavanna
Results may vary.
pi_68527756
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:12 schreef werkeend het volgende:

[..]

dat heeft ook zo heel veel nut. Als jij besmet bent en het overdraagbaar is door de lucht heeft ondervragen echt weinig nut. Want tegen de tijd dat jij "huisarrest" krijgt, zijn er al weer 300 anderen besmet.

maar probeer het nog maar eens, mischien komt er wel een helder idee.
Dan is er iig iets bekend.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  donderdag 30 april 2009 @ 13:27:07 #102
19242 yavanna
Results may vary.
pi_68527826
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het enige dat echt nut zou kunnen hebben is het totaal afsluiten van het internationale verkeer van mensen en goederen. Je bent dagen voor je ziekteverschijnselen krijgt al besmettelijk. Dat valt niet allemaal te voorkomen.

Dat soort maatregelen zijn puur symbolisch.
Natuurlijk is het nooit te voorkomen, dat is gewoon onmogelijk is onze maatschappij. Dat het puur symbolisch is, ook weer niet. Stel er komen zieke mensen uit een vliegtuig, dan is dat iig alweer 1 ding dat meteen bekend is. In hoeverre dat nut heeft valt te bezien in Nederland, maar toch.
  donderdag 30 april 2009 @ 13:28:28 #103
19242 yavanna
Results may vary.
pi_68527870
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:19 schreef werkeend het volgende:
je ondertitel doet je wel eer aan zeg.

heb jij thuis ook een jaarvoorraad water staan en ingeblikt voer?
Jouw ondertitel is een stuk logischer idd.

Maar adios, ik ga de zon weer in, met flesje water!
pi_68527898
waarom zeggen ze de woonplaats niet... privacy overwegingen? en nationaal belang dan?
<hr>
  donderdag 30 april 2009 @ 13:36:24 #105
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_68528127
Ik snap niet dat vluchten naar Mexico niet gewoon geschrapt worden.

Is zeker slecht voor de economie
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_68528145
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
waarom zeggen ze de woonplaats niet... privacy overwegingen? en nationaal belang dan?
Om massahysterie te voorkomen wellicht?
ijs_beer fan!
pi_68528215
De sfeer die zit er prima in

Maar goed over een week een epidimie
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_68528237
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:36 schreef NanKing het volgende:

[..]

Om massahysterie te voorkomen wellicht?
* indahnesia.com stelt lynchpartij nog even uit.
pi_68528276
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
De sfeer die zit er prima in

Maar goed over een week een epidimie
Klinkt nog enger dan een epidemie
pi_68528284
quote:
Liberty, safety enzovoort.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_68528444
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Liberty, safety enzovoort.
het is de US of A niet.
pi_68528545
quote:
Zodat jij en anderen niet massaal naar het huis van de ouders trekken om het plat te branden....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 30 april 2009 @ 14:18:00 #113
208890 June.
Seriously?
pi_68529260
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zodat jij en anderen niet massaal naar het huis van de ouders trekken om het plat te branden....
Shine bright like a diamond.
pi_68529321
Ze hoeven toch niet straat en huisnummer te zeggen. Maar als het hier om de hoek is zou ik dat graag weten. Dan moet ik vannacht wat benzine en fakkels regelen namelijk
<hr>
pi_68529665
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ze hoeven toch niet straat en huisnummer te zeggen. Maar als het hier om de hoek is zou ik dat graag weten. Dan moet ik vannacht wat benzine en fakkels regelen namelijk
Reken maar dat er genoeg idioten zijn die zoiets écht zouden doen dus. Als ik de komende tijd iets krijg houd ik het toch zo stil mogelijk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68529940
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Reken maar dat er genoeg idioten zijn die zoiets écht zouden doen dus. Als ik de komende tijd iets krijg houd ik het toch zo stil mogelijk
Gewoon rust houden lijkt me ook wel het meest bevorderlijk voor lichamelijk herstel..
pi_68529967
Zal wel goed gaan hoop ik.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_68530038
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb net naar mijn apotheek gebeld, voorlopig hebben ze niet genoeg van die tamiflu, en de eerstvolgende lading komt volgende week pas. Gaat lekker.

Waarom zou je daarvoor bellen
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_68530131
Ik gok erop dat het geval in ieder geval niet in hartje Amsterdam zal zijn. Ik gok meer op een gebied een beetje achteraf. Om de dood eenvoudige reden dat er anders wel over geinformeerd zou zijn.

Bovendien was er nu dan allang een bericht op twitter/fok geweest van iemand die verdacht vaak een dokter in en uit een huis ziet komen.
pi_68530178
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:56 schreef whataboutit het volgende:
Ik gok erop dat het geval in ieder geval niet in hartje Amsterdam zal zijn. Ik gok meer op een gebied een beetje achteraf. Om de dood eenvoudige reden dat er anders wel over geinformeerd zou zijn.

Bovendien was er nu dan allang een bericht op twitter/fok geweest van iemand die verdacht vaak een dokter in en uit een huis ziet komen.
Of iemand die een buurvrouw oid heeft met een kind van 3 die op een familiefeestje was in Mexico.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_68530228
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:51 schreef EricT het volgende:

[..]

Waarom zou je daarvoor bellen
om te bevestigen dat je zeker niets krijgt als je het nodig hebt.
  donderdag 30 april 2009 @ 15:00:39 #122
208890 June.
Seriously?
pi_68530264
* Hatsjoe
pi_68530300
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:56 schreef whataboutit het volgende:

denk dat dat wel mee zal vallen.
pi_68530370

In Mexico pakken ze dat anders aan. Gewoon naam en foto van de besmettingsbron

Zijn naam is Edgar Hernández. Hij is vijf jaar oud. En volgens de Mexicaanse autoriteiten naar alle waarschijnlijkheid dé bron van de varkensgriepbesmetting die wereldwijd om zich heen grijpt en al dodelijke slachtoffers heeft gemaakt in Mexico en de Verenigde Staten.
<hr>
  donderdag 30 april 2009 @ 15:08:08 #125
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_68530443
Ik blijf me een beetje verbazen over de paniek die het virus veroorzaakt. Zit nu op het vliegveld in Ecuador en zeker de helft van het personeel hier draagt mondkapjes en iedereen draagt handschoentjes. Zie ook steeds meer passagiers met mondkapjes lopen, vooral veel Aziaten, maar hier en daar ook zo'n hyper-gegroomde Latina met een kek shawltje nonchaland over de mond gedrapeert.
Fascinerend...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_68530449
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

denk dat dat wel mee zal vallen.
Als zoiets hier in de buurt zou gebeuren, dan weet binnen de kortste keren heel de wijk het. Hoeft er maar een met een twitter/fok account te zijn. Of een belletje naar de krant te doen.
pi_68530469
Blij dat er een varkensgriepgeval is ontdekt in Nederland, we horen er nu tenminste weer een beetje bij, bij de beschaafde bereisde wereld
pi_68530471
http://www.geenstijl.tv/2009/04/rutger_besmet_met_griepvirus.html

Hier ook zoiets, Rutger met mondkapje... Heeft het niet over z'n neus... dan help het nog niets.. lol FAIL
(Ja ik snap dat de hele actie een grap was, maar dan nog)
<hr>
pi_68530763
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:08 schreef Hik het volgende:
Ik blijf me een beetje verbazen over de paniek die het virus veroorzaakt. Zit nu op het vliegveld in Ecuador en zeker de helft van het personeel hier draagt mondkapjes en iedereen draagt handschoentjes. Zie ook steeds meer passagiers met mondkapjes lopen, vooral veel Aziaten, maar hier en daar ook zo'n hyper-gegroomde Latina met een kek shawltje nonchaland over de mond gedrapeert.
Fascinerend...
(Noord) Aziaten zijn inderdaad fanatiek met het dragen van mondkapjes zo af en toe inderdaad.
  donderdag 30 april 2009 @ 15:56:41 #130
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_68531704
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:00 schreef WeedSeed het volgende:
Paar doden in Mexico en 1 in Amerika. We gaan er allemaal aan!
Je maakt me bang
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  donderdag 30 april 2009 @ 16:02:39 #131
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68531879
Allemaal de schuld van de bioindustrie.

Partij van de Dieren wordt een serieuze optie voor me.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 30 april 2009 @ 16:32:04 #133
208890 June.
Seriously?
pi_68532705
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

(Noord) Aziaten zijn inderdaad fanatiek met het dragen van mondkapjes zo af en toe inderdaad.
Van wat ik ergens gelezen heb, dragen ze de mondkapjes vaak uit solidariteit voor omstanders. Dus dat de kans dat ze anderen besmetten minder wordt mochten ze het virus hebben.
  donderdag 30 april 2009 @ 16:54:05 #134
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_68533234
overdreven gekneus allemaal, en dat vindt een vriendinnetje uit Querétaro ook... heerlijk, met Mond en Klauwzeer ook zo'n enorm mongool gedrag en met SARS ook al... ok, SARS was iets heftiger - maar wat een miljoenen doden wereldwijd. Pfffff
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 30 april 2009 @ 17:09:13 #135
90349 redparrot
koppiekrauw?
pi_68533632
ik schat in dat nu de eerste 3 jarige nederlander besmet is over 5 maand 1000 mensen wereldwijd besmet zijn en er 300 doden zullen vallen, maar het is maar een gokje

veel handenwassen en niet teveel met de bus gaan waarin vaak veel gehoest wordt totdat over 5 maand het vaccin er is.
pi_68533675
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:54 schreef Reddiablo het volgende:
ok, SARS was iets heftiger
CFR van 50 op 2000 gevallen of CFR van 1 op 100.000 is hetzelfde hoor. SARS kwam nooit echt tot consistentie human - human transmission, dit virus wel.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  donderdag 30 april 2009 @ 17:13:30 #137
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_68533730
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef Klopkoek het volgende:

Griepvirussen zijn de schuld van de bioindustrie????
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_68533767
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:09 schreef redparrot het volgende:
ik schat in dat nu de eerste 3 jarige nederlander besmet is over 5 maand 1000 mensen wereldwijd besmet zijn en er 300 doden zullen vallen, maar het is maar een gokje

veel handenwassen en niet teveel met de bus gaan waarin vaak veel gehoest wordt totdat over 5 maand het vaccin er is.
30% dodelijke slachtoffers? Zo dodelijk is het virus zelfs in Mexico niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  donderdag 30 april 2009 @ 17:18:16 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_68533814
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:15 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

30% dodelijke slachtoffers? Zo dodelijk is het virus zelfs in Mexico niet.
Zelfs de spaanse griep had slechts 1% dodelijke slachtoffers.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_68533977
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zelfs de spaanse griep had slechts 1% dodelijke slachtoffers.
zoals gepost in ander topic

You may not know this, but all H1N1 flu's are descendants of the 1918 pandemic strain. The reason why the flu shot may or may not work, however, from year to year, is due to mutations. Therefore, there's no vaccine available for this current hybrid flu strain, and naturally, this is feeding the fear that millions of people will die before a vaccine can be made.

However, let me remind you of one very important fact here.

Just a couple of months ago, scientists concluded that the 1918 flu pandemic that killed between 50-100 million people worldwide in a matter of 18 months -- which all these worst case scenarios are built upon -- was NOT due to the flu itself!4

Instead, they discovered the real culprit was strep infections.

People with influenza often get what is known as a "superinfection" with a bacterial agent. In 1918 it appears to have been Streptococcus pneumoniae.

Since strep is much easier to treat than the flu using modern medicine, a new pandemic would likely be much less dire than it was in the early 20th century, the researchers concluded

http://articles.mercola.c(...)04/29/Swine-Flu.aspx

Increased susceptibility for superinfection with Streptococcus pneumoniae during influenza virus infection is not caused by TLR7-mediated lymphopenia

Otto-von-Guericke University, Institute of Molecular and Clinical Immunology, Magdeburg, Germany.

Influenza A virus (IAV) causes respiratory tract infections leading to recurring epidemics with high rates of morbidity and mortality. In the past century IAV induced several world-wide pandemics, the most aggressive occurring in 1918 with a death toll of 20-50 million cases. However, infection with IAV alone is rarely fatal. Instead, death associated with IAV is usually mediated by superinfection with bacteria, mainly Streptococcus pneumoniae. The reasons for this increased susceptibility to bacterial superinfection have not been fully elucidated. We previously demonstrated that triggering of TLR7 causes immune incompetence in mice by induction of lymphopenia. IAV is recognized by TLR7 and infections can lead to lymphopenia. Since lymphocytes are critical to protect from S. pneumoniae it has long been speculated that IAV-induced lymphopenia might mediate increased susceptibility to superinfection. Here we show that sub-lethal pre-infections of mice with IAV-PR8/A/34 strongly increased their mortality in non-lethal SP infections, surprisingly despite the absence of detectable lymphopenia. In contrast to SP-infection alone co-infected animals were unable to control the exponential growth of SP. However, lymphopenia forced by TLR7-triggering or antibody-mediated neutropenia did not increase SP-susceptibility or compromise the ability to control SP growth. Thus, the immune-incompetence caused by transient lympho- or leukopenia is not sufficient to inhibit potent antibacterial responses of the host and mechanisms distinct from leukodepletion must account for increased bacterial superinfection during viral defence
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  donderdag 30 april 2009 @ 17:28:11 #141
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_68534028
Wat onzinnig om de TT in het Engels te schrijven.
Alsof dat griepvirus Engels spreekt of zo.
Stop the world, I want to get out.
pi_68534139
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Lkw het volgende:
Wat onzinnig om de TT in het Engels te schrijven.
Alsof dat griepvirus Engels spreekt of zo.
Alsof dat griepvirus Nederlands snapt
  donderdag 30 april 2009 @ 18:22:28 #143
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_68535075
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Alsof dat griepvirus Nederlands snapt
Nederlands is de taal die wij hier sprekn. Als je opeens een andere taal gaat schrijven, zou je verwachten dat daar een reden voor is. Vandaar mijn opmerking / suggestie. Jemig, dat ik dit moet uitleggen.
Stop the world, I want to get out.
pi_68535830
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:02 schreef Klopkoek het volgende:

het is een mengsel van deen menselijk virus en drie andere virussen
dodelijke griepvirussen zijn van alle tijden
zie spaanse griep
net als nu was de te sterke reactie van het immuunsysteem de oorzaak van de doden
dus een extreem hoge koorts die de dood ten gevolge heeft
quote:
De Spaanse griep is een beruchte grieppandemie uit de jaren 1918-1919. Deze wereldwijde epidemie eiste naar schatting 20 miljoen tot 100 miljoen doden, een aantal dat het totale dodental van de Eerste Wereldoorlog ruimschoots overtreft. Het virus dat de Spaanse griep veroorzaakte was van het type H1N1.
quote:
Het meest bevreemdend van de Spaanse griep was de groep mensen waarin de mortaliteit het hoogst was. De gangbare risicogroepen bij de jaarlijkse "gewone" griepgolven zijn ouderen en jonge kinderen. Van dezen vormt de groep ouderen verreweg de grootste risicogroep, waarbij het sterftecijfer als gevolg van de griep het hoogst is. Zuigelingen en peuters tot en met 4 jaar hebben over het algemeen nog antilichamen (immuniteit) overgedragen gekregen van de moeder, voornamelijk door borstvoeding. De Spaanse griep echter, had de hoogste mortaliteit in de leeftijdsgroep 14- tot 21-jarigen. Na het onderzoeken van de longen van personen die aan de Spaanse griep zijn gestorven en in Alaska zijn begraven is het virus nagemaakt. Hieruit bleek dat de griep vooral de mensen in de leeftijdsgroep 20 tot 40 jaar trof, die met het sterkste immuunsysteem. Het kan daarom zijn, dat de sterfte veroorzaakt wordt door een te sterke reaktie van het immuunsysteem
.

[ Bericht 6% gewijzigd door henkway op 30-04-2009 19:03:56 ]
  donderdag 30 april 2009 @ 21:08:20 #145
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_68539670
Varkensgriep medewerker Obama

Een regeringsfunctionaris die onlangs met de Amerikaanse president Barack Obama in Mexico was, lijkt de varkensgriep te hebben opgelopen.

Het is aannemelijk dat hij zijn familie heeft besmet.

Dat maakte het Witte Huis donderdag bekend.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_68539771
Het virus is opgedoken in The City of Angels, miljoenenstad die net als Amsterdam bezocht wordt door homo's uit alle hoeken en gaten. Morgen wordt het eerste geval uit Amsterdam gemeld, succes al die sukkels die nu "queen's day" aan het vieren zijn daar.
pi_68540110
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:12 schreef buachaille het volgende:
Het virus is opgedoken in The City of Angels, miljoenenstad die net als Amsterdam bezocht wordt door homo's uit alle hoeken en gaten. Morgen wordt het eerste geval uit Amsterdam gemeld, succes al die sukkels die nu "queen's day" aan het vieren zijn daar.
waar heb je het over?
pi_68540278
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef byah het volgende:

[..]

waar heb je het over?
Excuus, het virus is niet opgedoken in LA, maar in SF.
pi_68540488
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef buachaille het volgende:

[..]

Excuus, het virus is niet opgedoken in LA, maar in SF.
en vervolgens trek je nog 2 of 3 extra conclusies, freak
pi_68540538
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:34 schreef byah het volgende:

en vervolgens trek je nog 2 of 3 extra conclusies, freak
Totdat bewezen is dat het virus niet wordt overgebracht door anaal contact moeten we van het ergste uitgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')