quote:Op donderdag 30 april 2009 00:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg altijd plaatsvervangend een hekel aan Duitsers zo rond de mei periode. Hoezo beïnvloedbaar.
quote:
quote:
Ik moet partijdig blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:18 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja meneer.
Als jij nou eens op mij stemt, met je gespam!
laat dat nou net my middle name zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 00:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet partijdig blijven natuurlijk.
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:21 schreef Svensational het volgende:
Ja of onpartijdig bedoel ik eigenlijk.
Ik heb 365.25 dagen per jaar een teringhekel aan moslimsquote:Op donderdag 30 april 2009 00:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg altijd plaatsvervangend een hekel aan Duitsers zo rond de mei periode. Hoezo beïnvloedbaar.
Oké, ik heb al gestemdquote:
Okee!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik heb 365.25 dagen per jaar een teringhekel aan moslims
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:09 schreef k_i_m het volgende:
Hier geen hekel aan Duitsers hoor, ik ben van mening dat de huidige generatie en zo ook de generatie daarvoor er weinig aan kan doen wat ze in 1938-1946 bedacht hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 07:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal in het oranjeChristan moet naar school
en wij gaan rommelmarkten
en wat andere dingen afhandelen. Handig dat hier de winkels open zijn; morgen is het andersom, dan is hier alles dicht.
quote:Op donderdag 30 april 2009 07:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
sta je dan om half 7 voor de hekken van het vondelpark, gaat het pas om 09.00 uur open
sta je dan om half 7 voor de hekken van het vondelpark, gaat het pas om 09.00 uur open
Toch, ondanks dat ik dol ben op geschiedenis, vind ik dat ze die oorlogsdocumentaires wat mij betreft wel wat meer over het jaar mogen spreiden, in plaats van ze allemaal te concentreren in 3 weken tijdquote:Op donderdag 30 april 2009 07:23 schreef Stout het volgende:
[..]
Hier geen hekel aan Duitsers hoor, ik ben van mening dat de huidige generatie en zo ook de generatie daarvoor er weinig aan kan doen wat ze in 1938-1946 bedacht hebben.
Fijne Dag Rewimo ! Morgen is bij de jullie de dag van de arbeid hé ?
ik heb er zelfs met verbazing naar zitten te kijken toen die oudere man bezig was over hoe hij hitler zagquote:Op donderdag 30 april 2009 09:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Toch, ondanks dat ik dol ben op geschiedenis, vind ik dat ze die oorlogsdocumentaires wat mij betreft wel wat meer over het jaar mogen spreiden, in plaats van ze allemaal te concentreren in 3 weken tijd.
En die van gisteren was werkelijk wanstaltig. Ik heb met kromme tenen de tv uitgezet.
huh, mijn avatar staat er gewoon hoor??? ik niet snap nie....quote:Op donderdag 30 april 2009 10:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Belana, jouw avatar is ook al tijden hetzelfde zeg. Zo'n wit vlak met een blauw hokje met een vraagteken![]()
Wat heb je gescoord?
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:22 schreef Sugar het volgende:
Neeeeeeeeee, huup, we zijn niet geschminkt!Alleen maar heulemaal in de juiste kleuren kleren!
quote:Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef huuphuup het volgende:
Goodmurning![]()
ik zie bij Belana gewoon een mevrouw-met-sigaar ofzoietsen bij Lois gewoon zo'n buddypoke-poppetje
![]()
hier nog zoeen, en bij jou de dame met sigaarquote:Op donderdag 30 april 2009 10:59 schreef Belana het volgende:
[..]
ik zie dus ook een buddypoke poppetje
quote:
Ik ook ja!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:Ik vraag me altijd af hoe die mensen zo'n set compleet houden.
Huh? Ben je nu pas thuis? Ik dacht gisteren al?!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:18 schreef Chell het volgende:
*binnenvalt zonder bijlezen*
Ierland was fantastisch! Ik wil terugggg!
Gisteravondquote:Op donderdag 30 april 2009 11:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Huh? Ben je nu pas thuis? Ik dacht gisteren al?!
Fijn dat het geweldig was iig!
Begrijpelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 12:00 schreef Chell het volgende:
[..]
GisteravondMaar toen heb ik nog niks op FOK! gepost gewoon
Was beetje gaar enzo
Ok danquote:Op donderdag 30 april 2009 12:00 schreef Chell het volgende:
[..]
GisteravondMaar toen heb ik nog niks op FOK! gepost gewoon
Was beetje gaar enzo
Ja, hele mooiequote:Op donderdag 30 april 2009 12:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Begrijpelijk![]()
heb je mooie foto's kunnen maken? *benieuwd is
moet haast wel, als je dit bekijktquote:Op donderdag 30 april 2009 12:04 schreef Webkim het volgende:
Tjeesus, zit aan de tv geplakt.
Zou dit opzet zijn??
Doe maar niet ook, er wordt wel eens geclose-upped...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn kinderen zijn aan het Wii-en, m'n schoonmoeder belde net, dat dit gebeurd was. Maar omwille van Wouter (die is nogal gevoelig) durf ik de tv niet aan te zetten. Ik probeer het wel een beetje te volgen via internet.
Nee, zeker niet daar in Apeldoorn. Ik denk echter dat de festiviteiten in andere steden gewoon doorgaan. Kan me niet voorstellen dat bijv hier mensen al half dronken nu stoppen met feesten.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:19 schreef Lois het volgende:
Begrijpelijk maar wel ontzettend jammer dat het verder is afgelast. Iris zat zich de hele morgen al te verheugen om de kleine prinsesjes te zien, maar op deze manier kun je ook geen feest vieren natuurlijk.
die foto;s zijn iddquote:Op donderdag 30 april 2009 12:47 schreef Lois het volgende:
Er staan wat foto's in het topic in NWS waar echt je haren recht overeind van gaan staanIk ga mijn computer sluiten, er staan hier wat nieuwsgierige oogjes om me heen
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:09 schreef Stout het volgende:
mag ik hier nog wel even posten wat we gescoord hebben ?
Hier in dat Nieuws overzicht staan nog meer die veel erger zijn, dat kind helemaal uitvergroot enzo... bahquote:
Komt iequote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:14 schreef Stout het volgende:
[..]
Komt ie
15 donald duck pockets
4 jaguar knuffels voor Timo
3 hamsterknuffels van de ah(die zitten nu in de wasmachine)
2 mc donalds mini spelletjes (monoply en triviant)
1 boek voor mij
3 spijkerbroeken voor merijn (voor wel 1,- !!)
4 singles
2 lp's
en Monopoly van Dam tot Dam editie (met eletronisch bankieren) voor wel 2,=
Ja ! 2 3 kwart broeken en een lange van Salty Dog... dus kun je na gaan !quote:Op donderdag 30 april 2009 13:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Wauw, wat een heerlijke buit!
Haha die spijkerbroeken, daar heb je als je ze zelf zou maken nog geen 1 rits voor
Duits beheersen ze hier nog niet echt...quote:Op donderdag 30 april 2009 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Wj gaan ook altijd voor DD-pockets, ook Duitse
t is echt te zot voor woorden... die persoon (personen) zijn echt niet goed bij hun hoofd. Ze schijnen de hele route gereden te hebben en ineens overal doorheen gereden. (icl een beveiligingsauto)quote:Op donderdag 30 april 2009 14:02 schreef k_i_m het volgende:
Jeetje wat een toestand zeg, ik moet er bijna van huilen.
en de burgemeester van Apeldoorn heeft verklaard dat er opzet in het spel is (aldus TV Gelderland)quote:Op donderdag 30 april 2009 14:06 schreef Stout het volgende:
[..]
t is echt te zot voor woorden... die persoon (personen) zijn echt niet goed bij hun hoofd. Ze schijnen de hele route gereden te hebben en ineens overal doorheen gereden. (icl een beveiligingsauto)
Wij hebben hier een jaar geleden een soortgelijk ongeluk gehad. Een man die opeens het trottoir opreed en daarbij een aantal mensen schepte waaronder één dodelijk. Later bleek dat hij niet goed was geworden, en hij is zelf twee weken later overleden.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:06 schreef Stout het volgende:
[..]
t is echt te zot voor woorden... die persoon (personen) zijn echt niet goed bij hun hoofd. Ze schijnen de hele route gereden te hebben en ineens overal doorheen gereden. (icl een beveiligingsauto)
nouja als je de foto's van de bestuurder ziet dan ga ik toch erg twijfelen hoor...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij hebben hier een jaar geleden een soortgelijk ongeluk gehad. Een man die opeens het trottoir opreed en daarbij een aantal mensen schepte waaronder één dodelijk. Later bleek dat hij niet goed was geworden, en hij is zelf twee weken later overleden.
Ik kan me ook echt bijna niet voorstellen dat het met volle verstand gebeurd is.
hier ook al zo.. ik zit alleen maar te lezen en nieuws te kijken ipv puin ruimen wat hoognodig is.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:41 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb echt he-le-maal geen zin meer om hier op te ruimen en schoon te maken. En dat was juist de reden dat mijn kind nu al bij opa en oma is, zodat ik hier de boel effe lekker kon chloren als er niemand thuis was.
Inderdaad Maneek. Ik kan ook heel slecht tegen mensen die doen of er niets aan de hand is. Wereldramp? Nee.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben ook meteen helemaal klaar met Koninginnedag vieren..zo onwerkelijk dit! De foto`s die her en der staan maken het er ook niet beter op..die arme mensen en arme nabestaanden!
Idem. Heb het er gewoon koud van. Die mensen, en de paniek, wat zal dat vreselijk zijn...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:00 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Inderdaad Maneek. Ik kan ook heel slecht tegen mensen die doen of er niets aan de hand is. Wereldramp? Nee.
Maar toch heel erg dat dit gebeurt is, die mensen hadden een fijn, onbezorgde dag, en ineens is het over. En hoe. Bah.
ik kijk via de livestream en daar was ze te zien. Ze was duidelijk aangeslagen.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb haar niet gezien, was dat net op tv? Ik heb hem na de persconferentie uitgezet.
ja was net op tvquote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb haar niet gezien, was dat net op tv? Ik heb hem na de persconferentie uitgezet.
juhpquote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef Stout het volgende:
dakoot, is de snackbar open ? Mijn kooklust is nul....
de aangeslagen koninginquote:Op donderdag 30 april 2009 16:10 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef Poppejans het volgende:
Bea heb ik nog nooit zo gezien zeg, ik vond het altijd beetje kil mens.
Arme vrouw, ze zag er echt heel gebroken uit![]()
Gaaf hobbelpaardje Dakota! Al wil ik zelf altijd alles voor 0,50 cent hebben op de rommelmarkt en vraag alleen aan kinderen wat iets kost
tijdens de vuurwerkramp was ze ook erg lief..maar nu idd erg verdrietig hoofd..heel sneuquote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef Poppejans het volgende:
Bea heb ik nog nooit zo gezien zeg, ik vond het altijd beetje kil mens.
Arme vrouw, ze zag er echt heel gebroken uit![]()
Gaaf hobbelpaardje Dakota! Al wil ik zelf altijd alles voor 0,50 cent hebben op de rommelmarkt en vraag alleen aan kinderen wat iets kost
\quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik snap dat niet, je weet immers ook niet hoe je zelf reageert in zo'n situatie. En dan wel anderen verwijten dat ze op een bepaalde manier reageren...
Als zoiets voor je neus gebeurt dan denk je niet aan zwaaien nee. En op sommige foto's kun je zien dat het recht vóór de bus gebeurde.
voorbedachte rade ?? T wordt steeds duidelijker dat het opzet is maar waarom is nog ff de vraagquote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef Webkim het volgende:De bestuurder had een draaiboek vd dag bij zich!
dankje, mooi gebaarquote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb maar een icoontje aangemaakt...
Voor wie wil de url: http://i104.photobucket.com/albums/m180/rewimo/Vlag_halfstok.jpg
Jammer voor je moeder!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:02 schreef Stout het volgende:
Bij mijn ouders in de woonplaats is de postcodekanjer gevallen (had mijn moeder net aan de lijn) niet bij hun hoor
soms posten ze foto's vaak ook alleen linkjesquote:Op donderdag 30 april 2009 17:11 schreef soulflower het volgende:
Jeeetjee, wat een ramp. Ik zit al de hele middag aan de buis gekluisterd. Bleegh. Het nieuwstopic op Fok zie je daar ook meteen de foto's of moet je klikken? Want dan kijk ik daar liever niet, anders slaap ik vannacht niet denk ik... Wat een gek die dit gedaan heeft, als het inderdaad met opzet was.
wordt nog gespeculeerd he, ook dat hij dat via zijn vriendin had die in de fanfare speelt waarvan 5 mensen om ver zijn gereden.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef Webkim het volgende:De bestuurder had een draaiboek vd dag bij zich!
ik hoorde ook al 18 uurquote:Op donderdag 30 april 2009 17:31 schreef Ynske het volgende:
half acht komt een nieuwe persconferentie
t zou schokkend zijn geweest als maxima gewoon door bleef zwaaien IMHOquote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik snap dat niet, je weet immers ook niet hoe je zelf reageert in zo'n situatie. En dan wel anderen verwijten dat ze op een bepaalde manier reageren...
Als zoiets voor je neus gebeurt dan denk je niet aan zwaaien nee. En op sommige foto's kun je zien dat het recht vóór de bus gebeurde.
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 30 april 2009 17:46 schreef Dakota het volgende:
t zou schokkend zijn geweest als maxima gewoon door bleef zwaaien IMHO
Waar werkt ie? Mijn lief werkt veel mét de publieke omroepquote:Op donderdag 30 april 2009 15:33 schreef k_i_m het volgende:
Mijn wederhelft moet -zoals altijd. - weer eens werken. Die zal het wel goed druk hebben nou (werkt bij de publieke omroep) pffff.....
Ja die agent op die fiets!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:53 schreef Dakota het volgende:
ik zag net ook dat er een agent echt net aan die klap bij de naald ontkomen is.. je ziet m echt als een idioot wegschieten..pff die heeft enorme mazzel gehad zeg
Geeft wel aan hoe je er mee bezig bent, ik hoop voor je dat je baby vandaag even niet komt.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:49 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ja die agent op die fiets!Die man heeft écht een engeltje op zijn schouder gehad.
Ik zag net al mensen die posten da ze geen zin meer hadden in het huishouden enzo. Nou heb ik tot vandaag eigenlijk steeds wel een beetje elke keer bij een krampje of vaag gevoelletje aan mijn buik wel steeds iets gehad van: "Oeh, zou het?" (steeds niks natuurlijk
)
Maar nu.. De hele dag eigenlijk niet één keer meer over na gedacht. Ja, er zit een buik. Ja, ik kán elk moment bevallen maar ik vind het zo erg voor die mensen dáár dat ik op één of andere manier niet eens met 'zwanger zijn' bezig ben.
qltel heeft hem samen met een vriend opgehaald. In je eentje kun je zo'n ding niet tillenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef lady-wrb het volgende:
leuke barbeque, zwaar ding he? hoe heb je m meegenomen?
Ik heb ook niet gebeld, de buurman heeft dat gedaan en kwam dat ventileren...quote:Op donderdag 30 april 2009 19:13 schreef moussy het volgende:
Ik vind deze hele gebeurtenis verschrikkelijk hoor, maar om nou niet blij te zijn met mn aankoopjes, of om de politie te bellen omdat andere mensen een feestje hebben, neuh. Vlag half stok en dat soort dingen snap ik ook allemaal best, alleen gebeuren er dagelijks klote dingen, dan kan je wel aan de gang blijven.
je hebt trouwens in elk geval 3 punten.....quote:Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef Dakota het volgende:
mja..misschien ben ik best nuchter..het is ernstig wat er gebeurde maar ik kan er persoonlijk niet door van slag raken..of minder blij zijn met mijn geweldigehobbelpaard
geen ideequote:Op donderdag 30 april 2009 19:59 schreef Stout het volgende:
[..]
Weet jij of Motorbloempje zelf gezongen heeft ?
Ik weet wel dat zij heel goed kan zingen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:59 schreef Stout het volgende:
[..]
Weet jij of Motorbloempje zelf gezongen heeft ?
Hij moet fotograferen in de stad, Koninginnedag, erg druk, weinig mensen die werken, dus hij kan helaas ook niet weg. Tegen 22:30 issie wel thuis hopelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef Belana het volgende:
sterkte fuente, dat zijn de moeilijkste dagen he, als je er alleen voor staat. fijn dat je vader komt. waar is buurvrouw rietman?
niet alleen door de nacht gelukkig! ik hoop dat de maizena helpt!!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef Fuente het volgende:
[..]
Hij moet fotograferen in de stad, Koninginnedag, erg druk, weinig mensen die werken, dus hij kan helaas ook niet weg. Tegen 22:30 issie wel thuis hopelijk.
Stout, maizena hebben we er inmiddels op gedaan! Thnx voor de tip
Uhuh, en ik zit al de hele dag te snotteren en ik heb keelpiijnquote:
ja maar waar? net wij geen recht hebben omdat te wetenquote:
Whehquote:Op donderdag 30 april 2009 20:31 schreef Reinhilde het volgende:
Er zal maar iemand op Koninginnedag in Amsterdam zijn geweest met de griep...![]()
Nou ja, niet om paniek te zaaien hoor! Maar kwam ineens bij me op. Sorry!
Sorry?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef moussy het volgende:
Wat een vreselijk dramatisch gezeik eigenlijk hier
Nu je het zegtquote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef moussy het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:33 schreef Belana het volgende:
jongens, uiteindelijk is het maar griep hoor... pfff...al die paniek. er gaan altijd mensen dood aan griep, wat voor griep dan ook. het blijft gewoon griep, er zijn bovendien wel ergere vormen geweest.
doe niet zo paniekerig!
als je echt ziek wordt met koorts e.d. bel je de dokter in dit geval, that's all
ik heb er vandaag 2 opquote:Op donderdag 30 april 2009 20:48 schreef miss_sly het volgende:
Lekker Rockak heb er nog steeds geen op!
Ik hoop niet uit mijn post, ik hoopte dat toch wel duidelijk was dat dat een grapje wasquote:Op donderdag 30 april 2009 20:48 schreef Dakota het volgende:
[..]
waar haal je de paniek vandaan dan?
Maar ik heb wel een heerlijke waldkornboterham met warme geitenkaas, honing en pijnboompitjes en verse jusquote:
Mwoach, ik vind het vandaag eig. nog wel meevallen... Iig vind ik het allemaal erg begrijpelijk...quote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef moussy het volgende:
Koninginnedag + bezorgservice = héél slecht idee.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hoop niet uit mijn post, ik hoopte dat toch wel duidelijk was dat dat een grapje was
Wij hadden trouwens rond 6 uur thais besteld om te laten bezorgen en dat is er nog steeds nietWe hebben intussen maar een pizza gehaald, want we hadden wel echt honger intussen
oehh klinkt ook heeeeeerljk!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een heerlijke waldkornboterham met warme geitenkaas, honing en pijnboompitjes en verse jus
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef Belana het volgende:
ik reageerde niet eens op jouw post reinhilde
ik vind dat er in zijn algemeenheid nogal een poeha van gemaakt wordt.
ik bedoel, je moet gerust oppassen als je verschijnselen hebt natuurlijk en dat zeg ik, dit keer bel je dan wel de dokter voor een griep, waar je dat normaal niet zou doen. al is het alleen maar zodat ze de boel goed in kaart kunnen brengen. maar verder... het is niet alsof je er echt veel aan kan doen. beetje meer op hygiene letten misschien, als je je niet lekker voelt je dit keer echt ziek melden en niet heldhaftig "kijk mij een goede werknemer zijn" gaan werken.
we moeten toch iets te keuvelen hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef Belana het volgende:
[..]
heb hier sinds de uitbreek ook meerdere dingen voorbij zien komen, maar ik bedoel dus in zijn algemeenheid
Spinazieblaadje?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef Dakota het volgende:
[..]
we moeten toch iets te keuvelen hebben
ik doe dus zooooo mijn best om niet te roken, maar nu eet ik dus alles wat los en vast zit als ik de kans krijg. ik heb gelukkig de kans niet, want we hebben niks in huis, maar ik moet gewoon op mijn schoenzool bijtenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
*oppervlakkigheidsmode*
Ik kwam net een half pak van die chocoladekoekjes met suiker tegen!![]()
*uit*
Herkenbaar.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:13 schreef Belana het volgende:
[..]
ik doe dus zooooo mijn best om niet te roken, maar nu eet ik dus alles wat los en vast zit als ik de kans krijg. ik heb gelukkig de kans niet, want we hebben niks in huis, maar ik moet gewoon op mijn schoenzool bijtenken je dat gevoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |