quote:Op donderdag 30 april 2009 00:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg altijd plaatsvervangend een hekel aan Duitsers zo rond de mei periode. Hoezo beïnvloedbaar.
quote:
quote:
Ik moet partijdig blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:18 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja meneer.
Als jij nou eens op mij stemt, met je gespam!
laat dat nou net my middle name zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 00:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet partijdig blijven natuurlijk.
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:21 schreef Svensational het volgende:
Ja of onpartijdig bedoel ik eigenlijk.
Ik heb 365.25 dagen per jaar een teringhekel aan moslimsquote:Op donderdag 30 april 2009 00:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg altijd plaatsvervangend een hekel aan Duitsers zo rond de mei periode. Hoezo beïnvloedbaar.
Oké, ik heb al gestemdquote:
Okee!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:23 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik heb 365.25 dagen per jaar een teringhekel aan moslims
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:09 schreef k_i_m het volgende:
Hier geen hekel aan Duitsers hoor, ik ben van mening dat de huidige generatie en zo ook de generatie daarvoor er weinig aan kan doen wat ze in 1938-1946 bedacht hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 07:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal in het oranjeChristan moet naar school
en wij gaan rommelmarkten
en wat andere dingen afhandelen. Handig dat hier de winkels open zijn; morgen is het andersom, dan is hier alles dicht.
quote:Op donderdag 30 april 2009 07:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
sta je dan om half 7 voor de hekken van het vondelpark, gaat het pas om 09.00 uur open
sta je dan om half 7 voor de hekken van het vondelpark, gaat het pas om 09.00 uur open
Toch, ondanks dat ik dol ben op geschiedenis, vind ik dat ze die oorlogsdocumentaires wat mij betreft wel wat meer over het jaar mogen spreiden, in plaats van ze allemaal te concentreren in 3 weken tijdquote:Op donderdag 30 april 2009 07:23 schreef Stout het volgende:
[..]
Hier geen hekel aan Duitsers hoor, ik ben van mening dat de huidige generatie en zo ook de generatie daarvoor er weinig aan kan doen wat ze in 1938-1946 bedacht hebben.
Fijne Dag Rewimo ! Morgen is bij de jullie de dag van de arbeid hé ?
ik heb er zelfs met verbazing naar zitten te kijken toen die oudere man bezig was over hoe hij hitler zagquote:Op donderdag 30 april 2009 09:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Toch, ondanks dat ik dol ben op geschiedenis, vind ik dat ze die oorlogsdocumentaires wat mij betreft wel wat meer over het jaar mogen spreiden, in plaats van ze allemaal te concentreren in 3 weken tijd.
En die van gisteren was werkelijk wanstaltig. Ik heb met kromme tenen de tv uitgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |