en nummer 2 was op komst was t niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:12 schreef tinny het volgende:
[..]
(die combinatie hoeft niet eens!, alleen kind moe/hongerig is al genoeg)
Maar kom op zeg...elke avond! altijd zo'n gespring en gehop en gedoe om die "spitsuren" tussen pak'm beet 17:00 en 19:00 door komen...
dat moet toch anders kunnen? Of geef me een richt-leeftijd dat dat gemiep en gezeur is afgelopen.. dan kan ik er naar toe werken![]()
psrespect voor oma die 10 kinderen had! respect!
Na verhalen gehoord te hebben is dit vrij normaal. Iets met hormonen enzo. Dames die dit kunnen bevestigen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:41 schreef cohen het volgende:
Hoe gedragen jullie zwangere vriendinnen zich? De mijne is nu 20 weken zwanger en ik heb het idee dat ik niks goed doe!
Die van mij doet blijkbaar niet aan zwangerschapskwaaltjes, want al die boekjes met horrorverhalen kan ik weggooien. Ik herken er niets van.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:41 schreef cohen het volgende:
Hoe gedragen jullie zwangere vriendinnen zich? De mijne is nu 20 weken zwanger en ik heb het idee dat ik niks goed doe!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:41 schreef cohen het volgende:
haha, ja assertief. ze zit overal bovenop!!! dat herken ik dusquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:03 schreef Popples het volgende:
[..]
ik ben normaal niet assertief maar toen ik zwanger was, was ik een bitch.
nu zijn de hormonen weg na 15 maanden en ben ik weer gewoon.![]()
hormonen
hehe dat heeft mijn vriend ook de halve zwangerchap geroepenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:05 schreef Estrys het volgende:
Kop in het zand en meeveren is het advies van Kluun aan de vaders in spe en volgens mij is dat geen heel slecht advies
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:48 schreef tinny het volgende:
"Tinny kust zijn vrouw als hij om 17:30u binnenkomt van een lange dag werken, hij speelt eventjes met zijn 1 jarige kleine dochter en neemt haar mee naar buiten. Daar speelt zij rustig door op het grasveld terwijl Tinny en zijn vrouw in de namiddag zon onder het genot van een glas wijn RUSTIG genieten van hun avondmaaltijd. Na het eten speelt Tinny nog wat verder en dan zo rond een uur of 19:00 gaat de kleine in bad en daarna naar bed. Tinny kan nog wat sporten de rest van de avond en zijn vrouw kan nog wat van haar hobby's doen"
Jij drinkt ook geen wijn doordeweeks??quote:
Nee.quote:
Iemand riep iets over hormonen... Misschien is dat de oorzaak?quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat doen al die wijven hier?
Geen idee waar al die wijndrinkers opeens vandaan komen Swets.quote:
Ik was een bier drinker heurquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geen idee waar al die wijndrinkers opeens vandaan komen Swets.
Jij hebt nergens last van nee... wij daarentegen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:21 schreef RockabeIIa het volgende:
En ik heb serieus nergens last van behalve lichamelijke klachten
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:53 schreef cohen het volgende:
ja sorry, ik riepm iets over hormonen, dan zie je ze ineens als paria's op ons topic vliegen...
haha, sodemieters, jij hebt nog 10x meer hormonen in je lijf gieren dan mijn vriendin!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Doe es normaal. Je postte eerst in het verkeerde topic en stelde je daar toch echt een vraag, wordt er vervolgens netjes antwoord gegeven en dan schrijf jij dit?
Ik snap je vriendin nu ook gelijk stukken beter. Ik zou er ook moeite mee hebben als ik een kind verwachtte van jou
Ik snap best wat je bedoelt, maar paria's zullen nooit ergens op af vliegen, want ze weten dat ze dan doodgeslagen worden. Ze zijn tenslotte uitgestotenen, zonder rechten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:40 schreef cohen het volgende:
Ik bedoelde meer: ze vliegen op dit topic af als paria's op [vul zelf in...stukje kaas?]
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:31 schreef LamstraalASD het volgende:
Kijk uit!!!!
Toekomstig Papa (pff gaat dat ooit klinken?) aanwezig.
Vrouwtje is 3 maanden zwanger, donderdag eerste echo gehad.
Als ik het allemaal niet meer zie zitten kunnen jullie me helpen toch?
Eerste 3 maanden zitten erop (eigenlijk 2 want de eerste maand wisten we het niet) en van alle kwaaltjes en hormonale klachten heeft ze nu (nog) geen last. Koffie en champions zijn ineens vies en stinken maar voor de rest![]()
Kolere ik word vader
en neem dan voor de alle zekerheid nog een klein beetje slaap extra... kan nooit geen kwaadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Tip: slaap uit. Neem vrij om te slapen. Slaap tot je geen slaap meer kunt zien. En slaap daarna nog wat meer.
Ik krijg dan gewoon kortsluiting en zeg dan iets in de trant van krijg dan maar de ko****equote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:26 schreef Pandora73 het volgende:
Ik snap er af en toe ook geen ene zak van, wat ze wil. Of niet wil. Of wel wil, maar niet wil vragen. Of wel vraagt, maar niet zegt. Of zoiets. Denk ik. Euh. Help?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow en aan hormonale buien en andere onzin moet je gewoon niet toegeven. Staan vrouwen niet vooraan met een belerend vingertje over mannen die onder invloed van hormonen hun pik achterna lopen? Precies. Als wij als mannen onze hormonale driften moeten beheersen, smijt zij tijdens een zwangerschap dus niet met het servies.
Gewoon bij kop en kont pakken en met een 'kom terug als je normaal kan doen' buiten de deur zetten.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil graag deze nog even onder de aandacht crossposten
[..]
Als zelfs een vrouw het niet snapt, hoe moet een man dit ooit snappen...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:26 schreef Pandora73 het volgende:
Ik snap er af en toe ook geen ene zak van, wat ze wil. Of niet wil. Of wel wil, maar niet wil vragen. Of wel vraagt, maar niet zegt. Of zoiets. Denk ik. Euh. Help?
Nee, maar ik wil het wel even verduidelijken..quote:
komt dit uit jouw vingers swets?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil graag deze nog even onder de aandacht crossposten
[..]
Ja, nu weten we het welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:26 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb een mannenbrein. Kan kaartlezen, klussen, en achteruit inparkeren zonder schade. Bovendien snap ik geen subtiele dingen. Ik drink alleen dan weer geen bier. Maar, ook geen wijn.
Dus ik kan me ook heel goed in "jullie" verplaatsten hoor!
Wat een wijf he, Viv.quote:
Waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:24 schreef Ravage het volgende:
Moest ff zoeken naar dit topic, zijn de mannen ondervertegenwoordigd in OUD?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:31 schreef SilkTie het volgende:
* Schopje *
Vanochtend zijn onze dochter (om 9.51 u) en zoon (om 9.52) ter wereld gekomen: zij 2212, hij 2340 schoon aan de haak.
We wisten het al 9 maanden, maar als je dan die twee daadwerkelijk ziet liggen, is het toch iets onbekends, onverwachts en o zo mooi * zwijmel * .
Gefelicieerd en hopelijk knappen ze allebei snel op!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:01 schreef tinny het volgende:
Ook hier weer een nieuwe papa...
die nog af en toe een traantje moet laten
Het was ook licht ironisch bedoeld.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:56 schreef Tazz het volgende:
ik wist niet dat bevalling romantisch zijn... (maar goed, ook alleen een keizersnee meegemaakt in een OK).
dat op zich vooral wel, maar mannen mogen ook wel gezellig meebeppen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Even een rotkick, ik zie alleen nog maar vrouwentopics in OUD.
35 weken hiero en still going strong. Wel een stuitligging, dat dan weer wel. Vanmiddag voor een liggingsecho naar het ziekenhuis, maar die romantische thuisbevalling kunnen we vast vergeten.
vind ik ook! ben nu al tijden bezig mijn J om te praten, hij wil veel liever thuisbevalling als het zover komt...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:47 schreef Jarno het volgende:
Wat is er romantisch aan bloed aan de muur en een doorweekt matras?. Uit puur praktische overwegingen vond ik een ziekenhuisbevalling wel okay eigenlijk.
Ik vind bevallen iets medisch, eigenlijk. Het hele thuisbevalcircus in Nederland komt me gewoon een beetje geforceerd over. Als je dat graagt wilt, helemaal goed, maar voor mij is een bevalling - gevoelsmatig gezien - een medisch gebeuren en geen zweverig romantisch kaarsenmomentje.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik snap niet helemaal wat er nu zoveel beter is aan een ziekenhuisbevalling. Je zit daar in een klinische, onbekende omgeving wat alleen maar meer spanning kan opleveren. En je kan er normaal pas heen als je al ver in je ontsluiting zit, dus zo'n autoritje (met ongetwijfeld veel verkeersdrempels) lijkt me ook geen pretje.
quote:
Volgens mij moet ik even rechtzetten dat ik niet behoor tot die sommige mensen die een bevalling romantisch vinden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind bevallen iets medisch, eigenlijk. Het hele thuisbevalcircus in Nederland komt me gewoon een beetje geforceerd over. Als je dat graagt wilt, helemaal goed, maar voor mij is een bevalling - gevoelsmatig gezien - een medisch gebeuren en geen zweverig romantisch kaarsenmomentje.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Of heeft echt iedereen dat boekje van Kluun gelezen?
Precies! En daar hebben ze tenminste ook fatsoenlijke pijnstilling.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:10 schreef mijsje het volgende:
ik vind het idee van een ziekenhuisbevalling, waar ze alle spullen en eventueel een operatiekamer in de buurt mocht dat nodig zijn, gewoon een veel geruststellender idee dan een bevalling thuis, waar je met een ambulance opgehaald kan worden als het misgaat.... als het om een bevalling gaan, ben ik gewoon een doemdenker... het gaat vaker goed dan niet, maar toevallig is het bij verschillende mensen die ik ken dus misgegaan, die dus een ambulance of een OK nodig hadden tijdens of vlak na de bevalling...
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Precies! En daar hebben ze tenminste ook fatsoenlijke pijnstilling.
Die je toch lekker niet krijgt in Nederlandquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Precies! En daar hebben ze tenminste ook fatsoenlijke pijnstilling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |