maar hij blijft daar altijd in de buurt zitten... wat gebeurt er dan als het kindje indaalt? dan wordt het daar wel erg druk? en is er dan ook geen extra grote kans op bloedingen tijdens de natuurlijke bevalling (omdat het daar dan toch allemaal dicht in de buurt zit)quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:41 schreef lily het volgende:
wat heerlijk, tinny
Ik had dat ook. De placenta trok voor het grootste gedeelte weg bij een week of 37 zodat ik toch nog "gewoon" kon bevallen.
fijn!
Doktorren hullen zich in mysterieuze ontwijkende antwoorden om maar niet gepin-point te worden (is onze ervaring met deze zwangerschap... )quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:38 schreef RockabeIIa het volgende:
tinny, da's een goeie vraag voor de dokter
Ja, dat weet ik eigenlijk niet, tinny.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:05 schreef tinny het volgende:
[..]
maar hij blijft daar altijd in de buurt zitten... wat gebeurt er dan als het kindje indaalt? dan wordt het daar wel erg druk? en is er dan ook geen extra grote kans op bloedingen tijdens de natuurlijke bevalling (omdat het daar dan toch allemaal dicht in de buurt zit)
Goeie... Zal het morgen 'ns aan mijn vk vragen. Mijn placenta lag tijdens de laatste echo ook niet meer voor de uitgang, maar is mee omhooggetrokken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:05 schreef tinny het volgende:
[..]
maar hij blijft daar altijd in de buurt zitten... wat gebeurt er dan als het kindje indaalt? dan wordt het daar wel erg druk? en is er dan ook geen extra grote kans op bloedingen tijdens de natuurlijke bevalling (omdat het daar dan toch allemaal dicht in de buurt zit)
nou het gekke is dat ze dat zowiezo niet doen maar dat is wel goed ook!! Mijn vrouw heeft het afgelopen jaar nu meer dan 30 dgn in het zh gelegen (complicatie bij vorige bevalling, daarna van kraamdag 3-10 omdat baby niet wou drinken, daarna 3 dgn ivm verwijderen tumor en nu dus 6 bloedingen van elke 3 dgn)quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:42 schreef sylliek het volgende:
Hoe vervelend het ook is, hoop ik maar dat ze je vrouw daar nu houden
dit is de tweede dus zwangerschapsgym en zo heeft ze dit keer overgeslagen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:42 schreef sylliek het volgende:
Heeft ze zich daar nog een beetje op kunnen voorbereiden, geen zwangerschapsgym gedaan zeker?
ja keizersnee of de garantie dat ze natuurlijk kan bevallen zonder al teveel bloedingen...(waardoor een nat. bev alsnog in een spoedkeizersnee over gaat)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:52 schreef sylliek het volgende:
Wat zou je vrouw willen op dit moment natuurlijk of keizersnede?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |