Hahaha, wacht maar tot Yade thuis is!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:20 schreef Knut het volgende:
[..]
Want sinds afgelopen zondag is het niet meer voorgekomen en is alles weer gewoon zoals voor de zwangerschap.
mogen ze doen hoor, als ze daar dan een stevig uur rijden voor over hebbenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Begrijp ik trouwens goed dat je de stille hoop hebt dat het ooit nog overgaat? Dan kan je beter emigreren, want zodra het kind er is gaat dit gedrag gewoon nog een tandje hoger. Dan komen ze bijvoorbeeld langs voor de verjaardag van je vriend, die er niet is omdat hij moet werken. "Oh hij moet werken? Nouja, we komen evengoed vanavond hoor!"
.
dat dus!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:53 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar het is ook wel makkelijk om alles waar een zwangere het niet mee eens is het op de hormonen af te schuiven. Zwangere vrouwen zijn ook gewoon nog steeds mensen met een mening hoor, en soms is die mening dus niet hetzelfde als die van een ander.
Ik!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:14 schreef admiraal_anaal het volgende:heb nu al hele goeie tips gehad, ook betreft het verven van de kinderkamer, moeders met hormoonbommen
![]()
Die linkjes met verplichte leesvoer moet ik ook maar eens gaan lezen, heb trouwens 17 juni een termijn echo bij Bronovo ziekenhuis in Den Haag. Iemand ervaring met dit ziekenhuis?
Oh, dank dat je me er even op attendeert. Zoals Suzanna al aangeeft, heb ik meer de indruk dat het voor vrouwen een excuus is hun "Es" eens even de touwtjes in handen te geven...net zoals het gemiep over hormonen ná de bevalling een excuus is om niet te hoeven neuken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:32 schreef Knut het volgende:
[..]
Het gaat dan gelukkig ook niet over jou, maar over een man en hij wil tips waar hij op moet letten. Dat de insteek dan niet helemaal overeenkomt met de insteek van de vrouwen verbaasd mij dan weer niks.
Viev!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, dank dat je me er even op attendeert. Zoals Suzanna al aangeeft, heb ik meer de indruk dat het voor vrouwen een excuus is hun "Es" eens even de touwtjes in handen te geven...net zoals het gemiep over hormonen ná de bevalling een excuus is om niet te hoeven neuken.
Of nog erger, wijven die zich als mannen gedragen die zeiken!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef Vivi het volgende:
Ja, dat gezeik van die wijven ook altijd
Of erger nog, gezeik van mannen die zich als wijven gedragen.
Vooral niet tijdens de bevalling roepen dat je al een plukje haar ziet en dan heel teleurstellend zeggen "ow hij floept weer terug!"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat moet ik vooral wel doen en wat vooral niet
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:33 schreef Knut het volgende:
[..]
Dit is wel een gouden tip. Ik heb zo nu en dan ook gewoon gezegd "Ja, en nu stel je je gewoon aan en dat doen we dus niet".
Het scheelde ook een stuk dat ik van te voren had gezegd "Als je van mij verwacht dat ik om 23:30 uit bed stap en naar de Mac Donalds rij. Dan ga je dus mooi mee."quote:Op zondag 25 mei 2008 20:59 schreef Moonah het volgende:
[..]*ril
Dat had je tegen mij dus écht niet moeten zeggen toen ik zwanger was...
Ik beweerde overigens bij hoog en bij laag dat het heus wel meeviel met mijn hormonen, was daar ook heilig van overtuigd. Achteraf kijk ik daar wat anders op terug.
Die van mij had elke nacht de lul geweestquote:Op zondag 25 mei 2008 21:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dan had m`n vent het eerste jaar bij z`n moeder kunnen gaan wonen, als hij dát had gezegd
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:37 schreef Knut het volgende:
Kijk nou kan ik natuurlijk een heel verhaal gaan houden over wie de broek aanheeft, wat voor soort mannen het zijn of gewoon een heel betoog over ' nee we zijn niet hormonaal.". Ik hou het bij een simpele "Gelukkig ben ik dan niet met jullie getrouwd"
Als je het zelf onredelijk vind hoef je het ook niet te vragen toch? Dan pak je gewoon de sleutels en rij je zelf. Maar als je het nou toch een keer zou vragen dan vind ik dat verre van "iemand als slaaf gebruiken". En dan zou ik dus ook not pleased zijn met een opmerking waarin a. "we" en b. "doen het niet" gebruikt zou worden.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]!
Bovendien hoef je je man niet als slaaf te gebruiken tijdens de zwangerschap. Ik vind dat echt enorm onredelijk, je kan toch prima zelf wat halen of doen. En hey, het weerhoudt je enorm om naar de Mac toe te gaan hoor, voor een ridicule craving.
Daarom geloof ik er ook geen zak vanquote:Op zondag 25 mei 2008 23:33 schreef bixister het volgende:
jemig nagel, als dit waar is vind ik 't echt belachelijk dat ze je niet eerder op de hoogte heeft gebracht van dit grote nieuws.
ik kan nauwelijks meer zelf autorijdenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je het zelf onredelijk vind hoef je het ook niet te vragen toch? Dan pak je gewoon de sleutels en rij je zelf. Maar als je het nou toch een keer zou vragen dan vind ik dat verre van "iemand als slaaf gebruiken". En dan zou ik dus ook not pleased zijn met een opmerking waarin a. "we" en b. "doen het niet" gebruikt zou worden.
Als er rekening met tillen gehouden wordt, kan er ook wel een keer zonder zeuren op een raar tijdstip naar de Mac gereden worden. Ik snap dat onderscheid maken in dingen voor de ander doen niet zo.
Serieus?quote:Op maandag 26 mei 2008 08:26 schreef simmu het volgende:
het enige wat ik wel echt graag wil (en eis van sangrax) is dat hij ook niet rookt en geen alcohol drinkt en dingen die ik niet mag eten ook niet eet.
eerste 5 maanden was ik zo ziek dat ik ook echt niet tegen de lucht van rook kon. bij de eerste zwangerschap (die mis ging) ervaarde ik het als vrij storend dat ik niet meer mocht, hij dan gewoon doorging, en zijn familie constant tegen mij erover piepte (dat ik het hele huis moest ontsmetten want "die lucht", terwijl hij dan zodra ze weg waren opstak) en ik beleeft 'ja hoor' moest knikken. het is trouwens zo wel veel makkelijker voor me, want we hebben gewoon geen verboden dingen in huis. kijk, als hij alleen naar een feestje gaat is het een ander verhaal (alhoewel ik nog steeds zowat over mijn nek ga van bierlucht)quote:Op maandag 26 mei 2008 08:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Serieus?
Vind ik wel een beetje ver gaan eigenlijk. Mijn vriend is wel gestopt met roken, maar dat was vrijwillig, had van mij niet perse gehoeven als hij wel maar buiten was gaan roken ipv binnen. En verder ga ik hem echt geen dingen ontzeggen omdat ik het ook niet mag
quote:Op maandag 26 mei 2008 08:26 schreef simmu het volgende:
het enige wat ik wel echt graag wil (en eis van sangrax) is dat hij ook niet rookt en geen alcohol drinkt en dingen die ik niet mag eten ook niet eet.
Ik vind het ook zo onredelijkquote:Op maandag 26 mei 2008 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Je had van mij echt de pest kunnen genieten.
och, zoals gezeg: eerste zwangerschap werd er wel gerookt en gedronken (niet door mij) wat stevige intsant-kotspartijen opleverde.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Je had van mij echt de pest kunnen genieten.
tsja, je bent er niet vanaf met alleen je kwakkie erin dumpen.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn vriendin gaat dus vanaf vandaag stoppen met roken![]()
en ik ken haar humeur bij de vorige keren dat ze probeerde te stoppen. Iedereen smeekte haar weer te beginnen
Nu wilde ze idd dat ik ook niet meer ging roken of in ieder geval niet in haar aanwezigheid
quote:Op maandag 26 mei 2008 09:11 schreef simmu het volgende:
[..]
och, zoals gezeg: eerste zwangerschap werd er wel gerookt en gedronken (niet door mij) wat stevige intsant-kotspartijen opleverde.
daar had jij dan de pest van kunnen genieten (denk maar niet dat ik als iemand zo reageert ga rennen voor de plee)
we hebben geen alcohol in huis. simpel. geen verboden dingen in huis. als mensen op bezoek komen haal ik eventueel z'n klein flesje wijn. en franse kaas die je niet mag, daar moet je echt naar op zoek gaan hoor. de meeste mag je best. maar ik ben altijd een redelijke stevige roker en drinker geweest, en ik ben veel te bang dat ik smokkel ofzo als het wel in huis is. ik ervaar het hele stoppen met roken trouwens zonder meer als vreselijk, zodra die baby er is pak ik er een slof sigaretten bij! ik zeg toch ook niet dat andere mensen het zo moeten doen, alleen hoe *wij* dingen doen, met de nadruk op *wij*! tis niet zo dat ik hem dwing hoor. ik ben alleen best bang dat als het wel in huis is, en hij pakt wel, dat dan de verleiding om te zeggen "aaahhh, eentje kan geen kwaad" te groot is. ook omdat als je serieus die onderzoeken (van bv de raad voor de volksgezondheis enzo) leest, die onderzoeken die alles verbieden ietwat dubieus zijn. dan is het makkelijk goedpraten, terwijl de redenatie is: "we weten niet of en hoe slecht een beetje is, dus doe maar gewoon helemaal niet".quote:Op maandag 26 mei 2008 09:13 schreef Stiemie het volgende:
Sorry hoor maar er zijn dus echt vrouwen die aan hun man vragen of hij midden in de nacht naar de Mac rijdt??? Ik dacht dat dat altijd zo'n soort broodje aap-iets was![]()
Nou hier geen rare hormonale dingen voor zover ik me kan herinneren.
Simmu begrijp ik nou goed dat jouw vriend dus niet 's avonds een biertje kan nemen bij een filmpje ofzo? En geldt dat dan ook voor bv franse kaas enzo die jij nu niet "mag"?
liefdevolle opmerkingquote:Op maandag 26 mei 2008 09:13 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja, je bent er niet vanaf met alleen je kwakkie erin dumpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |