abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:38:55 #41
2738 Knut
Loyal Dog
pi_58875512
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:38 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat is mooi, kan je ook gelijk ophouden met jezelf te verdedigen!
Daar zou ik dan eerst mee moeten beginnen
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:39:30 #42
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58875522
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:30 schreef Knut het volgende:

[..]

Dat is maar een goede manier om aan te geven dat het per zwangerschap verschilt. Sil was ook niet ziek of gehandicapt maar mocht gewoon op opdracht van de verloskundige/huisarts gewoon niks meer tillen/doen. En dan is de mentale voorbereiding alleen maar fijn
Dan kan je je vrouw net zo goed in een glazen kooitje houden 9 maanden lang.
In dit geval was het tillen, maar een ander mag iets niet eten halverwege de zwangerschap, een volgende moet halverwege iets juist wel extra doen, en nummer 4 mag niet meer naar buiten en nummer 5 moet de hele dag binnenblijven ivm luchtkwaliteit.. Je kunt onmogelijk alle mogelijke scenario's voorbij laten komen en je daar preventief op instellen.

Gewoon lekker zwanger laten zijn. Als het lichaam of de vk aangeeft iets niet of juist wel te doen is het heel makkelijk schakelen hoor.
Bij 80% van wat ik hier lees krijg ik een vreselijk betuttelend gevoel en zou ik gillend gek geworden zijn (wat dan natuurlijk geheid hier als 'hormonale bui' bestempeld zou worden volgens mij)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:45:31 #43
2738 Knut
Loyal Dog
pi_58875604
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:39 schreef E.T. het volgende:
Dan kan je je vrouw net zo goed in een glazen kooitje houden 9 maanden lang.
In dit geval was het tillen, maar een ander mag iets niet eten halverwege de zwangerschap, een volgende moet halverwege iets juist wel extra doen, en nummer 4 mag niet meer naar buiten en nummer 5 moet de hele dag binnenblijven ivm luchtkwaliteit.. Je kunt onmogelijk alle mogelijke scenario's voorbij laten komen en je daar preventief op instellen.
Nee, maar je kan er eigenlijk altijd wel vanuit gaan dat zware dingen tillen gewoon niet de bedoeling is . Ik blijf dus gewoon bij mijn tip.
quote:
Gewoon lekker zwanger laten zijn. Als het lichaam of de vk aangeeft iets niet of juist wel te doen is het heel makkelijk schakelen hoor.
Bij 80% van wat ik hier lees krijg ik een vreselijk betuttelend gevoel en zou ik gillend gek geworden zijn (wat dan natuurlijk geheid hier als 'hormonale bui' bestempeld zou worden volgens mij)
Ach, hormonen zijn zeer zeker wel onderdeel van een zwangerschap. Je kan er omheen lullen maar het is gewoon zo dat tijdens vooral het laatste deel van de zwangerschap vrouwen anders reageren en misschien de mannen ook wel. Want ook een man die zit met het feit dat het kindje eraan zit te komen en het leven is gewoon makkelijker als je gewoon erkend dat dit het geval is. Ik zei al eerder dat iedere vrouw verschillend is en daar denk ik ook nog eens bij dat het iedere zwangerschap verschillend is. Ik ben het met Maneki eens dat je vooral naar je vrouw moet luisteren, en dat de tips die je hier krijgt van zowel mannen als vrouwen lang niet allemaal even nuttig zijn als het bij jouw vriendin/vrouw helemaal niet op die manier werkt
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:50:40 #44
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58875674
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:30 schreef Knut het volgende:

[..]

Dat is maar een goede manier om aan te geven dat het per zwangerschap verschilt. Sil was ook niet ziek of gehandicapt maar mocht gewoon op opdracht van de verloskundige/huisarts gewoon niks meer tillen/doen. En dan is de mentale voorbereiding alleen maar fijn
Zoals jezelf zegt verschilt elke zwangerschap. Ik zou het echt 3 keer niks vinden om vanaf het begin van de zwangerschap al niet/weinig meer te tillen/mogen doen omdat misschien later in de zwangerschap het ook echt niet meer mag. Want dat is dus niet bij elke vrouw/zwangerschap zo. Als je gewoon luistert naar je lichaam wat je wel en niet kan, dan ben je al een heel eind denk ik. De meeste vrouwen doen in de loop van de zwangerschap toch al steeds meer rustig aan, omdat alles steeds zwaarder wordt. Zolang je dingen nog kunt doen moet je daar juist lekker van genieten, vind ik.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:53:52 #45
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58875718
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:45 schreef Knut het volgende:
Ach, hormonen zijn zeer zeker wel onderdeel van een zwangerschap. Je kan er omheen lullen maar het is gewoon zo dat tijdens vooral het laatste deel van de zwangerschap vrouwen anders reageren en misschien de mannen ook wel.
Maar het is ook wel makkelijk om alles waar een zwangere het niet mee eens is het op de hormonen af te schuiven. Zwangere vrouwen zijn ook gewoon nog steeds mensen met een mening hoor, en soms is die mening dus niet hetzelfde als die van een ander.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_58875905
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:53 schreef texelonia het volgende:

[..]

Maar het is ook wel makkelijk om alles waar een zwangere het niet mee eens is het op de hormonen af te schuiven. Zwangere vrouwen zijn ook gewoon nog steeds mensen met een mening hoor, en soms is die mening dus niet hetzelfde als die van een ander.
Ik denk dat Knut het hier zelfs andersom ziet. Aan het einde van de zwangerschap lijkt het gewoon of de vrouw in zichzelf keert en dat dingen waar ze zich vooraf druk over maakt er dan helemaal niet meer toe doen. Dit zal ook wel door de hormonen komen, maar het is wel iets om rekening mee te houden. Het lijkt dan wel of allerlei zaken van de grote boze buitenwereld helemaal niet meer belangrijk zijn.

Overigens vond ik het tijdens mijn zwangerschappen best wel fijn dat er allerlei dingen voor mij getild, gesjouwd en verplaats werden. Geeft toch wel het gevoel dat je een beetje speciaal bent op dat moment. Ik heb dat absoluut niet ervaren als betuttelen.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:14:47 #47
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_58876034
Suzanna, bij Demi's zwangerschap had ik je gelijk gegegevn, bij deze helaas niet.
Misschien heeft de prenatale depressie er iets mee te maken maar dat is ook hormonaal.

Het is niet zo omdat jij iets op een bepaalde manier ervaart het bij iedere vrouw zo is en iedere andere vrouw zich maar aanstelt.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:20:51 #48
2738 Knut
Loyal Dog
pi_58876117
quote:

[..]

Maar het is gewoon niet terrecht om te zeggen dat er geen hormonen zijn. Waar ik normaal gesproken met Sil gewoon een rustige discussie kon hebben over dingen heb ik de duur van de zwangerschap zo nu en dan iets eerder mijn zin doorgedreven en ook zo nu en dan maar geaccepteerd dat het weinig nut heeft. Dit heeft zeer zeker WEL met de hormonen te maken. Want sinds afgelopen zondag is het niet meer voorgekomen en is alles weer gewoon zoals voor de zwangerschap.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:21:24 #49
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58876130
Oh, maar dat snap ik heel goed hoor KD! Ik heb alleen het idee dat vrouwen OMDAT er een naampje aan het beestje wordt gegeven ook gewoon chagrijnigheid gaan zien als iets 'puur hormonaals'. Met andere woorden, ik kan er niks aan doen en mag zeggen wat ik wil, het is allemaal niet mijn schuld.
In jouw geval vind ik het heel anders, sorry dat het op jou zo overkwam dat ik iedereen over 1 kam wilde scheren, zo bedoelde ik het in ieder geval niet. Het was meer bedoeld voor 'gezonde zwangeren' die niks mankeren alleen wat vaker chagrijnig zijn en dan maar gewoon zich laten gaan omdat het toch allemaal 'hormonaal' is. Daar ben ik het niet mee eens.
Hopelijk snap je me... in ieder geval vind ik het voor jou heel naar dat jij je zo voelt, sterkte voor jou.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:27:54 #50
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_58876225
Een zwangere vrouw heeft altijd gelijk.

Als ze in de buurt is.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:29:01 #51
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_58876233
haha, dank je wel, lief van je maar zo erg persoonlijk nam ik het niet op, vandaar het knipoogje.
Ik snap ook wel wat je bedoeld, mijn schoonzus wist net 1 dag dat ze zwanger was, was 7 weken en had spontaan moeite met opstaan, kon niks meer tillen of ook maar dragen en voor haar was het een vrijbrief om maar iederen als vuil te behandelen.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:47:42 #52
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58876478
gelukkig maar!
(ben blij dat ik niet zo'n schoonzus heb ik zou me vreselijk opwinden... ik was tijdens mijn zwangerschappen ECHT ziek en probeerde juist zo min mogelijk te klagen en gewoon alles zelf te doen, en kan er niet goed tegen als mensen zich zo vreselijk aanstellen...)
  zaterdag 24 mei 2008 @ 14:03:58 #53
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58876717
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 13:20 schreef Knut het volgende:

[..]
Want sinds afgelopen zondag is het niet meer voorgekomen en is alles weer gewoon zoals voor de zwangerschap.
Hahaha, wacht maar tot Yade thuis is! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_58878598
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 10:51 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Begrijp ik trouwens goed dat je de stille hoop hebt dat het ooit nog overgaat? Dan kan je beter emigreren, want zodra het kind er is gaat dit gedrag gewoon nog een tandje hoger . Dan komen ze bijvoorbeeld langs voor de verjaardag van je vriend, die er niet is omdat hij moet werken. "Oh hij moet werken? Nouja, we komen evengoed vanavond hoor!" .
mogen ze doen hoor, als ze daar dan een stevig uur rijden voor over hebben maar toen ik niet zwanger was deed mijn schoonfamilie ook niet zo. ik maak me echter geen enkele illusie, vandaar de beslissing om minimaal 100 kilometer verderop te gaan wonen (wat uiteraard niet alleen mijn beslissing was, sangdrax had het er ook best mee gehad, want toen ik eenmaal niet meer kwam begonnen ze tegen hem!) wij vertonen gewoon wegrengedrag, is beter dan ruzie.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_58878655
quote:

[..]

dat dus!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_58879726
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 00:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
heb nu al hele goeie tips gehad, ook betreft het verven van de kinderkamer, moeders met hormoonbommen

Die linkjes met verplichte leesvoer moet ik ook maar eens gaan lezen, heb trouwens 17 juni een termijn echo bij Bronovo ziekenhuis in Den Haag. Iemand ervaring met dit ziekenhuis?
Ik!
het was er goooooooooooooed, man
niets geen klachten, goede begeleiding, leuke en lieve verpleegsters, goede gyn, die mij streng edoch rechtvaardig toesprak "hallo, hallo, jongedame milagro, kijk me eens aan, en adem eens met me mee, je gaat sterren zien zo en dat willen we niet, toch? " (niet dat ik luisterde, ging vrolijk door met hyperventileren) en toen nog een net nieuwe afdeling dus alles spic en span en fris en fruitig... en makkelijk bereikbaar en dicht bij 'ze bietjsh'

gefeliciteerd, Admiraal en significant other
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 mei 2008 @ 17:36:32 #57
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58879852
Wat wil je weten?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 mei 2008 @ 17:42:59 #58
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58879971
Ow en aan hormonale buien en andere onzin moet je gewoon niet toegeven. Staan vrouwen niet vooraan met een belerend vingertje over mannen die onder invloed van hormonen hun pik achterna lopen? Precies. Als wij als mannen onze hormonale driften moeten beheersen, smijt zij tijdens een zwangerschap dus niet met het servies.

Gewoon bij kop en kont pakken en met een 'kom terug als je normaal kan doen' buiten de deur zetten.
pi_58880645
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 24 mei 2008 @ 18:34:18 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58880984
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:32 schreef Knut het volgende:

[..]

Het gaat dan gelukkig ook niet over jou, maar over een man en hij wil tips waar hij op moet letten. Dat de insteek dan niet helemaal overeenkomt met de insteek van de vrouwen verbaasd mij dan weer niks.
Oh, dank dat je me er even op attendeert. Zoals Suzanna al aangeeft, heb ik meer de indruk dat het voor vrouwen een excuus is hun "Es" eens even de touwtjes in handen te geven...net zoals het gemiep over hormonen ná de bevalling een excuus is om niet te hoeven neuken.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 mei 2008 @ 19:35:59 #61
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58882094
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 18:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh, dank dat je me er even op attendeert. Zoals Suzanna al aangeeft, heb ik meer de indruk dat het voor vrouwen een excuus is hun "Es" eens even de touwtjes in handen te geven...net zoals het gemiep over hormonen ná de bevalling een excuus is om niet te hoeven neuken.
Viev!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 20:36:08 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58883278
Ja, dat gezeik van die wijven ook altijd

Of erger nog, gezeik van mannen die zich als wijven gedragen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † zaterdag 24 mei 2008 @ 21:12:16 #63
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_58884131
Wat een lief topic
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 24 mei 2008 @ 21:30:33 #64
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_58884718
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 21:12 schreef Macka66 het volgende:
Wat een lief topic
Echt wel, vooral de reacties voor jou

zaterdag 24 mei 2008 @ 21:32:13 #65
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_58884781
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef Vivi het volgende:
Ja, dat gezeik van die wijven ook altijd

Of erger nog, gezeik van mannen die zich als wijven gedragen.
Of nog erger, wijven die zich als mannen gedragen die zeiken!!

(geintje hoor)
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:05:48 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_58885939
Ik kan de Boe-topics niet echt vinden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58903042
Ik snap al dat gepraat over die hormonen ook niet hoor. Ik ben echt geen ander mens dan voor mijn zwangerschap. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook verbaas over al die verhalen in Z&G, al die zwangeren die iedere dag wel iets te melden hebben over hoe het met hen gaat en alles wat er gebeurt aan hun zwangerschap relateren.... Komt op mij een beetje over als hoe meer je er mee bezig bent, hoe meer kwaaltjes je krijgt...

Maar mijn tip: lees inderdaad Kluun, vond erg leuk en ook wel leerzaam. En wat ik waardeer in mijn is dat hij me wel een beetje in de gaten houdt, in de zin van gezond eten en een beetje op tijd naar bed, omdat hij weet dat ik er anders spijt van krijg. Dus geen chips eten 's avonds want dan krijg ik geheid last van mijn maag. Gelukkig zegt hij daar dan iets van want ik wil nog wel eens eigenwijs zijn.

En verder: behandel haar inderdaad gewoon normaal!

Geniet er van en nog gefeliciteerd!
  zondag 25 mei 2008 @ 18:36:29 #68
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58903244
Ligt eraan wat voor kwaaltjes je bedoelt. Veel vrouwen krijgen last van hoofd en nekpijn door zwaardere borsten, pijn in de rug, vanwege de veranderende houding, zere borsten, misselijkheid en ga zo maar door. Hele normale dingen eigenlijk. Sommige vrouwen hebben nergens last van, dat is natuurlijk erg makkelijk, maar om dat nou op de andere vrouwen af te schuiven als aanstellerij, vind ik nogal makkelijk.

Ik was overigens tijdens de zwangerschap echt wel anders. Reageerde op heel veel dingen rustiger, maar was vaak veel ongeduldiger. Alles moest nu nu nu, als het maar af was. Ook was ik vaak gewoon erg moe en snel wat kribbiger. Nu ik bevallen ben, ben ik weer veel meer mijzelf en mijn man zal dat beamen.

Kluun is inderdaad erg leuk om te lezen, voor mannen en vrouwen.
  zondag 25 mei 2008 @ 19:54:29 #69
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_58904712
idd silmarwen, ik heb zelf ervaren hoe verschillend zwangerschappen kunnen zijn, de eerste had ik wel last van maagzuur en kreeg ik kramp in mijn kuiten maar ach, boeiend, ik liep de zwangerschap fluitend door.

Nu is het heel anders, zou ik dan nu meer een zeikerd zijn dan toen?
Dat is het lullige eraan, je voelt je al klote genoeg zonder dat mensen denken dat je je aanstelt of het zelf uitlokken.
Die mensen hebben gewoonweg enorm veel geluk gehad, net als ik bij mijn 1ste zwangerschap!
Ik had zelf de gedachte dat deze zwangerschap net zo zou zijn als de eerste, niet dus, tja, ach, je doet er niks aan maar een wijzend vbingertje zorgt er niet voor dat je je beter voelt.
  zondag 25 mei 2008 @ 20:43:17 #70
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_58905706
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 15:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
wat moet ik vooral wel doen en wat vooral niet
Vooral niet tijdens de bevalling roepen dat je al een plukje haar ziet en dan heel teleurstellend zeggen "ow hij floept weer terug!" Vooral niet doen...

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 25 mei 2008 @ 20:59:45 #71
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58906040
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:33 schreef Knut het volgende:

[..]

Dit is wel een gouden tip. Ik heb zo nu en dan ook gewoon gezegd "Ja, en nu stel je je gewoon aan en dat doen we dus niet".
*ril
Dat had je tegen mij dus écht niet moeten zeggen toen ik zwanger was...

Ik beweerde overigens bij hoog en bij laag dat het heus wel meeviel met mijn hormonen, was daar ook heilig van overtuigd. Achteraf kijk ik daar wat anders op terug.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  zondag 25 mei 2008 @ 21:33:25 #72
2738 Knut
Loyal Dog
pi_58906676
quote:
Op zondag 25 mei 2008 20:59 schreef Moonah het volgende:

[..]

*ril
Dat had je tegen mij dus écht niet moeten zeggen toen ik zwanger was...

Ik beweerde overigens bij hoog en bij laag dat het heus wel meeviel met mijn hormonen, was daar ook heilig van overtuigd. Achteraf kijk ik daar wat anders op terug.
Het scheelde ook een stuk dat ik van te voren had gezegd "Als je van mij verwacht dat ik om 23:30 uit bed stap en naar de Mac Donalds rij. Dan ga je dus mooi mee."
  zondag 25 mei 2008 @ 21:37:04 #73
14746 k_i_m
pi_58906750
Jeetje wat lullig .
In my life
Why do I smile
  zondag 25 mei 2008 @ 21:42:56 #74
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58906858
Dan had m`n vent het eerste jaar bij z`n moeder kunnen gaan wonen, als hij dát had gezegd
Saartje
  zondag 25 mei 2008 @ 21:56:01 #75
14746 k_i_m
pi_58907107
.
In my life
Why do I smile
  zondag 25 mei 2008 @ 21:58:36 #76
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_58907175
quote:
Op zondag 25 mei 2008 21:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dan had m`n vent het eerste jaar bij z`n moeder kunnen gaan wonen, als hij dát had gezegd
Die van mij had elke nacht de lul geweest Die kon dus mooi elke nacht gaan chauffeuren
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 25 mei 2008 @ 22:37:16 #77
2738 Knut
Loyal Dog
pi_58908160
Kijk nou kan ik natuurlijk een heel verhaal gaan houden over wie de broek aanheeft, wat voor soort mannen het zijn of gewoon een heel betoog over ' nee we zijn niet hormonaal.". Ik hou het bij een simpele "Gelukkig ben ik dan niet met jullie getrouwd"
  zondag 25 mei 2008 @ 22:39:02 #78
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58908194
quote:
Op zondag 25 mei 2008 22:37 schreef Knut het volgende:
Kijk nou kan ik natuurlijk een heel verhaal gaan houden over wie de broek aanheeft, wat voor soort mannen het zijn of gewoon een heel betoog over ' nee we zijn niet hormonaal.". Ik hou het bij een simpele "Gelukkig ben ik dan niet met jullie getrouwd"
!

Bovendien hoef je je man niet als slaaf te gebruiken tijdens de zwangerschap. Ik vind dat echt enorm onredelijk, je kan toch prima zelf wat halen of doen. En hey, het weerhoudt je enorm om naar de Mac toe te gaan hoor, voor een ridicule craving.
pi_58908235
Het zou me werkelijk waar niet in mijn hoofd opkomen om mijn vent om 23.30 's avonds uit zijn bed te trommelen voor Mc Donalds of iets dergelijks.
pi_58908630
mij ook niet. maar 't zou gelukkig evenmin in 'mijn vent' z'n hoofd opkomen om mij een 'dat doen we dus niet' toe te werpen. welk een horror!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')