quote:Op woensdag 29 april 2009 17:54 schreef Leanne het volgende:
Ze zitten tussen mijn billen
antiklacht: ze staan mooi![]()
ik voel me er zulks sexy in
Of beide?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dikke reet, of te kleine string?
geslacht: Manquote:Op woensdag 29 april 2009 18:02 schreef Dropdown het volgende:
Nee, maar even serieus.
Wat ik doe als ik voor het eerst een string draag. Je smeert hem voordat je hem aan doet even in met vaseline, hierdoor glijdt hij beter, en krijg je hem makkelijker aan. Daarna kan hij aan je maat wennen, en breidt hij uit. Hierdoor kan je hem de volgende keer veel makkelijker aan zonder gedoe.
Sst, eerst wachten tot ze erin traptquote:
i don't care that you wear nike airquote:Op woensdag 29 april 2009 18:08 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind TS altijd zo'n verwarrende userGaat altijd zo van "wtf, wat een dom kind. Ohnee, is een troll... of echt een dom kind? Troll? Dom kind? Troll? Dom kind?"
![]()
En met aan bedoel je in?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:02 schreef Dropdown het volgende:
Nee, maar even serieus.
Wat ik doe als ik voor het eerst een string draag. Je smeert hem voordat je hem aan doet even in met vaseline, hierdoor glijdt hij beter, en krijg je hem makkelijker aan. Daarna kan hij aan je maat wennen, en breidt hij uit. Hierdoor kan je hem de volgende keer veel makkelijker aan zonder gedoe.
herkenbaar, ik gok op dom kindquote:Op woensdag 29 april 2009 18:08 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind TS altijd zo'n verwarrende userGaat altijd zo van "wtf, wat een dom kind. Ohnee, is een troll... of echt een dom kind? Troll? Dom kind? Troll? Dom kind?"
![]()
Dat is geen string, dat is tandenflos.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:10 schreef J.Herrer het volgende:
Dat is geen string maar een oma tent![]()
![]()
Ik had meer hierop gehoopt:
[ afbeelding ]
Die kopquote:Op woensdag 29 april 2009 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je vindt jezelf lekker of niet?
idd, voor dat soort mensen is sterke drank uitgevonden.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
idd, voor dat soort mensen is sterke drank uitgevonden.
gisternacht had ik de ts wellicht gedaan
Ga je scherenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:54 schreef Leanne het volgende:
ik heb een paint gemaakt ervan
vooraanzicht
[ afbeelding ]
achteraanzicht
[ afbeelding ]
Dat zwarte, is dat haar?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:54 schreef Leanne het volgende:
vooraanzicht
[ afbeelding ]
achteraanzicht
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Volgens mij niet?
Precies. Tevens is TS een retard.quote:
Zelfs dat zou haar niet staan denk ikquote:Op woensdag 29 april 2009 18:44 schreef Chai het volgende:
@TS:
Dit is een string:
[ afbeelding ]
Jij bent echt dom jij.
Ahquote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer je je post mist: Klopt. Is wat verwijderd. Onzin en schelden. (+ quotes erop)
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Huh waar zijn een paar posts?
[..]
Ah. Hoezo? Was toch pwnage TS-backfire
.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer je je post mist: Klopt. Is wat verwijderd. Onzin en schelden. (+ quotes erop)
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
Strings![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
FTW !!!!!!!!!!
Sublieme Paint. +1quote:Op woensdag 29 april 2009 18:44 schreef Chai het volgende:
@TS:
Dit is een string:
[ afbeelding ]
Jij bent echt dom jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:06 schreef Splutje het volgende:
Je moet ook geen strings van berenvel kopen he.
Dan was het altijd nog een onderbroek van berenvel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto is geilquote:Op woensdag 29 april 2009 19:02 schreef -En4Cer- het volgende:
[ afbeelding ]
DIT is een string.
Die mislukte paint in de OP is een oma-slip
pics!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:54 schreef Leanne het volgende:
vooraanzicht
[ afbeelding ]
achteraanzicht
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.30 september 2009....
zal de geschiedenisboekjes ingaan als,
de dag dat de beste game ooit gemaakt is uitgekomen,
Tekken 6!!!
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:35 schreef Jin_Kazama het volgende:
[..]
pics!![]()
TS mag ik je in je kontje en/of kutje en/of mondje neuken?Heb je haar FoBo gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aiiiiiiiiiiight that ain't nice bro!quote:
Jij wilt die lelijkerd wel hè.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef Jin_Kazama het volgende:
[..]
aiiiiiiiiiiight that ain't nice bro!![]()
laat maar zitten TS!
Nee duh, je moet de kleuren omdraaien. Roze dinges, .. eh. TS is neger!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:14 schreef Chai het volgende:
MaybeMaar vind het nog niet echt lijken op haar paint.
[ afbeelding ]
Negers hebben geen huidskleur als een zwartepoepspraypatroon.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:06 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Nee duh, je moet de kleuren omdraaien. Roze dinges, .. eh. TS is neger!
mijn ogen, wat doen julliequote:
Omg. Is dit serieus een poging tot sexynessquote:
Winquote:Op woensdag 29 april 2009 22:26 schreef Urquhart het volgende:
Bij die paints van TS lijkt het net of zij de string achterstevoren heeft aangedaan
Tijd om weer in contact te komen met de wereld (lees: vrouwen).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik faal weer keihard hier merk ik wel, ik drukte op dit topic met de gedachte dat iemand nieuwe snaren voor zn gitaar had gekocht
Eensquote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
Strings![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
FTW !!!!!!!!!!
fap-fap-fapquote:
Bij zo'n hoofd verwacht ik eerder een kaarsrecht figuurtjequote:
Vrouwen die hun houdbaarheidsdatum ruimschoots zijn gepasseerd die op fora komen verhalen over hun nieuwe strings en te pas en te onpas "the bom" gebruiken.... *ril*quote:
Bij nader inzien wil ik graag op mijn eerdere post terugkomen.quote:
scherpquote:
moet ze wel erg goed kunnen mikken trouwens!!quote:
Jij kan echt goed tekenenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Eigenlijk is ie zo beter![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dat vind je o zo vervelend, dat het over jou gaat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:54 schreef Leanne het volgende:
het gaat niet om mij het gaat om mijn strings
Maar als je de string draagt, wordt het ding dan niet een deel van jou waardoor het ook automatisch over jou gaat of andersom wanneer een van de geweldige onderwerpen gekozen wordt ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:54 schreef Leanne het volgende:
het gaat niet om mij het gaat om mijn strings
Ugly bitchfight!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dat vind je o zo vervelend, dat het over jou gaat?
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:54 schreef Leanne het volgende:
antiklacht: ze staan mooigaat ook over jou, want bij wie anders staan ze mooi
vooraanzicht paint gemaakt van jezelf in string
[ afbeelding ]
achteraanzicht paint gemaakt van je eigen kont in string(of nouja volgens jou is het een string)
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef -Trinity- het volgende:
TS bedoelt niet oma-onderbroek, maar:
[ afbeelding ]
Denk ikZit beetje tussen string en slipje in omdat 'ie half over je billen loopt.. Victoria's secret noemt het een cheeky
.
Nee je moet nog 4 pagina's brandenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:25 schreef Leanne het volgende:
ik vind mijn topic wel goed zo
kannie op slot?
Voor een Cheeky moet je wel gelijk hele goeie billen hebben, vind ik. En dat hebben helaas maar weinig vrouwen :/quote:
Die hoef ik niet te zien hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 18:01 schreef 2cv het volgende:
Pics or it didn't happen !
Het is best koud hier nu op dit moment, ik weet niet wat jij in de middag aan het doen was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:06 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die nu al met een harde in dit topic posten in de hoop dat TS pics gaat maken
Tis lekker weer buiten gvd sodemieter op van je pc !!!
vuillak !
Wat dacht je van werken ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is best koud hier nu op dit moment, ik weet niet wat jij in de middag aan het doen was.
Nog maar 26, met zo'n kop...oei.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:03 schreef Marurk het volgende:
TS heeft voor het eerst de string ontdekt (beetje laat op 26-jarige leeftijd maar goed).
Gelukkig werk ik alleen doordeweeks, 12/5.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat dacht je van werken ?
Tot 6 uur maar
Mjammie. Je hebt een lekkere driehoek schaamhaar.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:54 schreef Leanne het volgende:
vooraanzicht
[ afbeelding ]
achteraanzicht
[ afbeelding ]
Mag jij wel een string van je mama?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:54 schreef Leanne het volgende:
vooraanzicht
[ afbeelding ]
achteraanzicht
[ afbeelding ]
hoe bedoel jequote:Op zondag 3 mei 2009 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat let je dan om eens flink doorgesmeerd te worden ?
Het is binnensmonds kotsen aldus Chriz2k.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest een beetje kotsen in m'n mond.
Wat is er mis mee dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest een beetje kotsen in m'n mond.
Cheryl tweedyquote:Op zondag 3 mei 2009 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is binnensmonds kotsen aldus Chriz2k.
[ afbeelding ]
Overigens lijkt het haar op de mislukte versie van de linker dame.
quote:
lllllol, dat is Smart_Ass toch niet echt mag ik hopenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef J.Herrer het volgende:
Eerlijk = eerlijk, TS is wel mooier dan die Smart_ass
Je zit haar belachelijk te maken terwijl jij als fobo plaatje pedobear op hebt staan.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Lakitu het volgende:
Ze kan m'n post ook al niet waarderen, kreeg net een pm met daarin "Lakitu"
DAT DIT KAN OP FOKquote:Op zondag 3 mei 2009 16:58 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Je zit haar belachelijk te maken terwijl jij als fobo plaatje pedobear op hebt staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |