Tijd om weer in contact te komen met de wereld (lees: vrouwen).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik faal weer keihard hier merk ik wel, ik drukte op dit topic met de gedachte dat iemand nieuwe snaren voor zn gitaar had gekocht
Eensquote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
Strings![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
FTW !!!!!!!!!!
fap-fap-fapquote:
Bij zo'n hoofd verwacht ik eerder een kaarsrecht figuurtjequote:
Vrouwen die hun houdbaarheidsdatum ruimschoots zijn gepasseerd die op fora komen verhalen over hun nieuwe strings en te pas en te onpas "the bom" gebruiken.... *ril*quote:
Bij nader inzien wil ik graag op mijn eerdere post terugkomen.quote:
scherpquote:
moet ze wel erg goed kunnen mikken trouwens!!quote:
Jij kan echt goed tekenenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Eigenlijk is ie zo beter![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dat vind je o zo vervelend, dat het over jou gaat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:54 schreef Leanne het volgende:
het gaat niet om mij het gaat om mijn strings
Maar als je de string draagt, wordt het ding dan niet een deel van jou waardoor het ook automatisch over jou gaat of andersom wanneer een van de geweldige onderwerpen gekozen wordt ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:54 schreef Leanne het volgende:
het gaat niet om mij het gaat om mijn strings
Ugly bitchfight!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dat vind je o zo vervelend, dat het over jou gaat?
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:54 schreef Leanne het volgende:
Ze zitten tussen mijn billen
antiklacht: ze staan mooigaat ook over jou, want bij wie anders staan ze mooi
ik voel me er zulks sexy in
ik heb een paint gemaakt ervan
vooraanzicht paint gemaakt van jezelf in string
[ afbeelding ]
achteraanzicht paint gemaakt van je eigen kont in string(of nouja volgens jou is het een string)
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:10 schreef -Trinity- het volgende:
TS bedoelt niet oma-onderbroek, maar:
[ afbeelding ]
Denk ikZit beetje tussen string en slipje in omdat 'ie half over je billen loopt.. Victoria's secret noemt het een cheeky
.
Nee je moet nog 4 pagina's brandenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:25 schreef Leanne het volgende:
ik vind mijn topic wel goed zo
kannie op slot?
Voor een Cheeky moet je wel gelijk hele goeie billen hebben, vind ik. En dat hebben helaas maar weinig vrouwen :/quote:
Die hoef ik niet te zien hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 18:01 schreef 2cv het volgende:
Pics or it didn't happen !
Het is best koud hier nu op dit moment, ik weet niet wat jij in de middag aan het doen was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:06 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die nu al met een harde in dit topic posten in de hoop dat TS pics gaat maken
Tis lekker weer buiten gvd sodemieter op van je pc !!!
vuillak !
Wat dacht je van werken ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het is best koud hier nu op dit moment, ik weet niet wat jij in de middag aan het doen was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |