quote:ik snap dat jullie ons niet snappen ,,
ik snapte pro-ana's zelf ook niet ,, tot dat ik het zelf werd.
je kiest er namelijk niet voor je zelf uit te hongeren en je kiest er niet voor om dik en lelijk te zijn . maar ana (een stemmetje in je hoofd) zegt dat wel tegen je , niet 1 x of 2x maar wel 1000 keer ,, dus logich dat je niet meer wilt eten ,, en je je zelf uit gaat hongeren ,. want je wilt dat negatieve stemmetje niet meer,
WTF!quote:
Het niveau is ervan af te lezen. Sjonge jonge zeg.quote:
Helaas, wij hadden bij mijn sportvereniging een meisje die over ging tot extreem afvallen omdat dr vriendje uitspraken deed als:quote:Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef Schokbreker het volgende:
wtf![]()
Ik moet de kerel nog tegen komen die zegt "Zie je dat skelletje? Die ga ik even versieren."
bah bah bah bah bahquote:Op woensdag 29 april 2009 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:Kots tijdens het douche, zo horen je ouders niets.
Serieus?!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Helaas, wij hadden bij mijn sportvereniging een meisje die over ging tot extreem afvallen omdat dr vriendje uitspraken deed als:
"Het is echt vet sexy als je heupbotten zo uitsteken"
"Dikke borsten zien er zo onnatuurlijk uit, eigenlijk moet je nog net iets afvallen"
Wat zou ik zo'n lul toch graag een tik willen verkopen. Oh en toendertijd was het nog 16 en naief, beetje de breezerfactor.
Het valt makkelijk te begrijpen. Ze moeten gewoon eten, heel simpel. Ze doen dit zichzelf aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:11 schreef griekjeee het volgende:
Triest. Maar goed het is een ziekte, valt weinig aan te begrijpen verder. Ik ben er wel voor om sites met zulke inhoud te verbieden.
Jij hebt echt nog nooit één letter gelezen over psychische problemen hè?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het valt makkelijk te begrijpen. Ze moeten gewoon eten, heel simpel. Ze doen dit zichzelf aan.
Tijdje geleden was toch ook zo'n stuk verdriet in het nieuws dat zogenaamd opgelicht was. Iemand had haar een 'behandeling' beloofd voor haar 'ziekte' in een of andere kliniek. Maar dat ging toen niet door en toch was ze zogenaamd ineens een slachtoffer. Echt walgelijk was dat. Lag ze daar een beetje zielig te doen alsof ze een kankerpatient was in een laatste fataal stadium. Terwijl ze de oplossing zelf in handen had: gewoon eten.
Dat weet ik nog ja. Falers.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het valt makkelijk te begrijpen. Ze moeten gewoon eten, heel simpel. Ze doen dit zichzelf aan.
Tijdje geleden was toch ook zo'n stuk verdriet in het nieuws dat zogenaamd opgelicht was. Iemand had haar een 'behandeling' beloofd voor haar 'ziekte' in een of andere kliniek. Maar dat ging toen niet door en toch was ze zogenaamd ineens een slachtoffer. Echt walgelijk was dat. Lag ze daar een beetje zielig te doen alsof ze een kankerpatient was in een laatste fataal stadium. Terwijl ze de oplossing zelf in handen had: gewoon eten.
Ach man, "psychische problemen". Hoe verdomd moeilijk is het nou om eten in je mond te steken, kauwen en slikken. Aan dit soort mensen moet echt geen cent worden uitgegeven.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:16 schreef TNA het volgende:
Jij hebt echt nog nooit één letter gelezen over psychische problemen hè?
Adressen genoeg in de babbelbox. Maar ik wil wel eerst haar feeder zijn voor ik zo'n scharminkel kan doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
Kom we doen een wedstrijdje! Wie het magerste meisje kan playen (en dit kan aantonen) via msn is de winnaar!
doe ff normaal gast. het is een psychische aandoening die daarnaast ook lichamelijk wordt.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ach man, "psychische problemen". Hoe verdomd moeilijk is het nou om eten in je mond te steken, kauwen en slikken. Aan dit soort mensen moet echt geen cent worden uitgegeven.
Ja, en mensen met een depressie moeten "gewoon wat vaker lachen" en mensen die net iemand zijn verloren moeten "gewoon blij zijn". Als de wereld maar zo simpel werkte als in jouw wereldbeeld hè.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ach man, "psychische problemen". Hoe verdomd moeilijk is het nou om eten in je mond te steken, kauwen en slikken. Aan dit soort mensen moet echt geen cent worden uitgegeven.
Helaas serieus. Overigens gaat het nu erg goed met dr, met gezond lichaamsgewicht heeft ze flinke borsten en een mooi kontje, dus over mannelijke aandacht heeft ze niet te klagen, en dat werkt. Dr vriendinnen zeggen het niet hardop tegen haar maar houden heeeeeeel streng in de gaten dat ze genoeg eet. En aan alle mannen de zware taak om te zeggen dat ze er goed uitziet en op dr kont te slaanquote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Serieus?!![]()
Niet normaal. Kijk, dik zijn is ook niet gezond. Maar ik heb liever iets te veel dan iets te weinig.
Ik krijg altijd de neiging om die skelletjes een pak koekjes te geven.
Iets lichamelijks wat ze zichzelf aandoen, het wordt niet door iets echts veroorzaaktquote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef zoalshetis het volgende:
doe ff normaal gast. het is een psychische aandoening die daarnaast ook lichamelijk wordt.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Om op je eerste zinnen in te gaan: ook psychologische ziekten zijn ziekten.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mooi dat het beter gaat. Vrouwen vinden zichzelf altijd te dik helaas. Meestal althans.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Helaas serieus. Overigens gaat het nu erg goed met dr, met gezond lichaamsgewicht heeft ze flinke borsten en een mooi kontje, dus over mannelijke aandacht heeft ze niet te klagen, en dat werkt. Dr vriendinnen zeggen het niet hardop tegen haar maar houden heeeeeeel streng in de gaten dat ze genoeg eet. En aan alle mannen de zware taak om te zeggen dat ze er goed uitziet en op dr kont te slaan![]()
Maar de uitspraken van die mensen zijn echt stuitend af en toe. Was er een andere forse meid die flink was afgevallen tot een mooi gewicht, gaat ze daarheen, grijpt ze het been van dat mens. "Jeetje er is echt niks meer van je over zeg, veel slanker dan mijn benen" *grijpt eigen (3x zo dunne) been*.
Dit is gewoon totaal anders. Die mensen eten niet en veroorzaken daarmee zelf hun probleem. Ze hebben ook zelf de oplossing in handen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef TNA het volgende:
Ja, en mensen met een depressie moeten "gewoon wat vaker lachen" en mensen die net iemand zijn verloren moeten "gewoon blij zijn". Als de wereld maar zo simpel werkte als in jouw wereldbeeld hè.
Het zit echt wel dieper dan datquote:Op woensdag 29 april 2009 16:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je vergist je omdat je helemaal niks afweet van deze ziekte. lees je eerst maar eens in en kom dan maar terug met je zogenaamd kordate praatjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Iets lichamelijks wat ze zichzelf aandoen, het wordt niet door iets echts veroorzaakt
Niet eten is niet de directe oorzaak, maar een bijproduct van de daadwerkelijke oorzaak: een psychische stoornis.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit is gewoon totaal anders. Die mensen eten niet en veroorzaken daarmee zelf hun probleem. Ze hebben ook zelf de oplossing in handen.
Dat idee krijg ik ook altijd een beetje. En dat wordt alleen maar bevestigd als ik die reacties op die site lees.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit is gewoon totaal anders. Die mensen eten niet en veroorzaken daarmee zelf hun probleem. Ze hebben ook zelf de oplossing in handen.
+1quote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef Beregd het volgende:
mijn grootvader draait zich om in zijn graf als hij het hoort, niet willen eten een psychische ziekte. Hij zou wel weten hoe dat aan te pakken in zijn tijd.
Maar tegenwoordig mogen we niet meer zeggen wat een verwaande wichten het zijn, maar we moeten hen nog wat meer betuttelen, en gewoon braaf voldoen aan hun schreeuw naar aandacht.
Makkelijk praten he, als er niemand in je omgeving is die het heeft (gehad)quote:Op woensdag 29 april 2009 16:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad niet van die labiele gestoorde personen, maar alleen normale mensen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:26 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Makkelijk praten he, als er niemand in je omgeving is die het heeft (gehad)
Ik heb 't gevoel dat een ex van mij ook anorexia had, echt 't was gewoon vel over been.. echt ranzig om te zien eigenlijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef bloep123 het volgende:
Ik ben als jongen zijnde een tijd best wel mager geweest.. ik kon vrouwen met een eetstoornis zo aanwijzen want ze waren aan hun blik te zien duidelijk jaloers op mij.
Ik schrik er ook nog weleens van.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zoveel domheid als hier is niet te vatten
heel erg geestig!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Beregd het volgende:
weet je wat leuk is, als je iemand kent die anorexia heeft of er net van herstelt, haar zeggen als je ze ziet dat ze precies een beetje verdikt is, je ziet 'r gezicht zo bleek wegtrekken.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Beregd het volgende:
weet je wat leuk is, als je iemand kent die anorexia heeft of er net van herstelt, haar zeggen als je ze ziet dat ze precies een beetje verdikt is, je ziet 'r gezicht zo bleek wegtrekken.
Zoalshetis? Uw commentaar hierop?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:30 schreef Schokbreker het volgende:
Ondanks dat het een ziekte is, kan elk normaal mens toch wel bedenken dat niet eten niet echt verstandig is?
Best wel ziek om dat in een anorexia topic te posten.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
Okay er zijn grenzen, maar persoonlijk heb ik liever een meisje die iets aan de dunne kant is dan aan de dikke kant. Natuurlijk hangt het uiteindelijk van de persoon af, maar puur op het uiterlijk gebaseerd het bovenstaande.
op die domme opmerking? nogmaals het is een geestesziekte. iemand die aan automutulatie doet, waar anorexia misschien nog wel het meest in de buurt komt, weet ook wel dat niet krassen minder littekens achterlaat. wat wil je van me?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoalshetis? Uw commentaar hierop?
Dronkenschap leert mij dat je het volgend half uur brokjes half verteerd eten uit het afvoerputje staat te scheppen.quote:Kots tijdens het douche, zo horen je ouders niets.
ze bedoelen niet dat je onder de douche moet kotsen, maar dat het geluid van water het kotsgeluid in de wc-pot wegneemtquote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Dronkenschap leert mij dat je het volgend half uur brokjes half verteerd eten uit het afvoerputje staat te scheppen.
Ja ok. Dan kan het wel. Meestal kom ik niet zover weetje.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze bedoelen niet dat je onder de douche moet kotsen, maar dat het geluid van water het kotsgeluid in de wc-pot wegneemt
Bquote:Op woensdag 29 april 2009 16:47 schreef Laurensius het volgende:
wtf.. net zon dagboek zitten lezen.. OMG..euh... nee die is miss niet zo handig gekozen..
dan
Jij hebt bijvoorbeeld wel een mooi figuurtjequote:Op woensdag 29 april 2009 16:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Best wel ziek om dat in een anorexia topic te posten.
Daarom vond ik het apart dat je je voorkeur in een topic over een ziekte postte maar goedquote:Op woensdag 29 april 2009 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jij hebt bijvoorbeeld wel een mooi figuurtje.
Anorexia, nee dat gaat iets te ver en daar is weinig sexy aan imo.
Of structureel meer verbranden dan je binnenkrijgt, namelijk in mijn geval had ik met wielrennen 7000 calorieën per dag nodig en ik at er blijkbaar te weinig, gevolg na een kleine 2 maanden.. 10 kilo ondergewicht.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Mystical_moonlight het volgende:
[..]
Ik heb 't gevoel dat een ex van mij ook anorexia had, echt 't was gewoon vel over been.. echt ranzig om te zien eigenlijk.
Je kan van nature mager zijn en alles kunnen eten maar niks aan komen, of anorexia.
Geef mij dan maar de eerste.. Dan kots ik dingen tenminste niet uit..
nierfalen?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:46 schreef Xebrozius het volgende:
Goed dat deze sites er zijn. Zo komen veel domme schepsels voortijdig aan hun einde. Veel succes met je nierfalen meiden!
Extreme vocht tekorten kunnen leiden tot nierfalen.quote:
quote:Avondeten wordt 250 gr aarbeien!
Dus 276 (van O & T & L) + 58 (van A) = 334 cals in totaal
- 400 cals (30 min crosstrainer)
- 1 uur dansen
Whiee ik sta in min vandaag dus ik hoop dat er morgen toch wel iets af is!
ah ic. snapte het al niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Extreme vocht tekorten kunnen leiden tot nierfalen.
for the record, van water word je niet dik, of ben je nu ook al ana?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Extreme vocht tekorten kunnen leiden tot nierfalen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:10 schreef starla het volgende:
[..]
for the record, van water word je niet dik, of ben je nu ook al ana?
Dat ik niet snap waarom die meiden nierfalen zouden krijgen van 'extreem vochttekort' als ze gewoon water kunnen drinken.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:16 schreef griekjeee het volgende:
Bij Anorexia consumeren de meesten zo weinig mogelijk, zelfs in het drinken korten ze. Bovendien sporten ze ook nog is vaak waardoor ze weer vocht verliezen. Boulimia patiënten geven zoveel over dat ze daardoor extreme vocht tekorten op lopen.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:20 schreef starla het volgende:
[..]
Dat ik niet snap waarom die meiden nierfalen zouden krijgen van 'extreem vochttekort' als ze gewoon water kunnen drinken.
de wief'n bint gekquote:Op woensdag 29 april 2009 17:23 schreef griekjeee het volgende:
zelfs in het drinken korten ze.
Spijker, kop, raak.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef Beregd het volgende:
mijn grootvader draait zich om in zijn graf als hij het hoort, niet willen eten een psychische ziekte. Hij zou wel weten hoe dat aan te pakken in zijn tijd.
Maar tegenwoordig mogen we niet meer zeggen wat een verwaande wichten het zijn, maar we moeten hen nog wat meer betuttelen, en gewoon braaf voldoen aan hun schreeuw naar aandacht.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef Beregd het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |