abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2009 @ 16:15:40 #26
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68502358
Kom we doen een wedstrijdje! Wie het magerste meisje kan playen (en dit kan aantonen) via msn is de winnaar!
Primum non nocere
  woensdag 29 april 2009 @ 16:15:50 #27
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68502369
Ontopic: Zieke shit.
Primum non nocere
  woensdag 29 april 2009 @ 16:16:11 #28
139330 TNA
For the stars that shine
pi_68502384
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het valt makkelijk te begrijpen. Ze moeten gewoon eten, heel simpel. Ze doen dit zichzelf aan.
Tijdje geleden was toch ook zo'n stuk verdriet in het nieuws dat zogenaamd opgelicht was. Iemand had haar een 'behandeling' beloofd voor haar 'ziekte' in een of andere kliniek. Maar dat ging toen niet door en toch was ze zogenaamd ineens een slachtoffer. Echt walgelijk was dat. Lag ze daar een beetje zielig te doen alsof ze een kankerpatient was in een laatste fataal stadium. Terwijl ze de oplossing zelf in handen had: gewoon eten.
Jij hebt echt nog nooit één letter gelezen over psychische problemen hè?
  woensdag 29 april 2009 @ 16:16:12 #29
241070 Phenomenon.
Perry het vogelbekdier!!
pi_68502387
wauww dit is echt ziek..
vreemd dat ze zelf niet inzien dat dit helemaaaaaal niet mooi staat
pi_68502401
quote:

[..]

Het valt makkelijk te begrijpen. Ze moeten gewoon eten, heel simpel. Ze doen dit zichzelf aan.
Tijdje geleden was toch ook zo'n stuk verdriet in het nieuws dat zogenaamd opgelicht was. Iemand had haar een 'behandeling' beloofd voor haar 'ziekte' in een of andere kliniek. Maar dat ging toen niet door en toch was ze zogenaamd ineens een slachtoffer. Echt walgelijk was dat. Lag ze daar een beetje zielig te doen alsof ze een kankerpatient was in een laatste fataal stadium. Terwijl ze de oplossing zelf in handen had: gewoon eten.
Dat weet ik nog ja. Falers.

Gewoon vreten en niet zeuren.
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
  Donald Duck held woensdag 29 april 2009 @ 16:17:21 #31
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68502435
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:16 schreef TNA het volgende:
Jij hebt echt nog nooit één letter gelezen over psychische problemen hè?
Ach man, "psychische problemen". Hoe verdomd moeilijk is het nou om eten in je mond te steken, kauwen en slikken. Aan dit soort mensen moet echt geen cent worden uitgegeven.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_68502445
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
Kom we doen een wedstrijdje! Wie het magerste meisje kan playen (en dit kan aantonen) via msn is de winnaar!
Adressen genoeg in de babbelbox. Maar ik wil wel eerst haar feeder zijn voor ik zo'n scharminkel kan doen.
  woensdag 29 april 2009 @ 16:18:31 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68502483
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ach man, "psychische problemen". Hoe verdomd moeilijk is het nou om eten in je mond te steken, kauwen en slikken. Aan dit soort mensen moet echt geen cent worden uitgegeven.
doe ff normaal gast. het is een psychische aandoening die daarnaast ook lichamelijk wordt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 29 april 2009 @ 16:18:35 #34
139330 TNA
For the stars that shine
pi_68502486
quote:

[..]

Ja, en mensen met een depressie moeten "gewoon wat vaker lachen" en mensen die net iemand zijn verloren moeten "gewoon blij zijn". Als de wereld maar zo simpel werkte als in jouw wereldbeeld hè.
pi_68502501
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Schokbreker het volgende:

[..]

Serieus?!

Niet normaal. Kijk, dik zijn is ook niet gezond. Maar ik heb liever iets te veel dan iets te weinig.

Ik krijg altijd de neiging om die skelletjes een pak koekjes te geven.
Helaas serieus. Overigens gaat het nu erg goed met dr, met gezond lichaamsgewicht heeft ze flinke borsten en een mooi kontje, dus over mannelijke aandacht heeft ze niet te klagen, en dat werkt. Dr vriendinnen zeggen het niet hardop tegen haar maar houden heeeeeeel streng in de gaten dat ze genoeg eet. En aan alle mannen de zware taak om te zeggen dat ze er goed uitziet en op dr kont te slaan

Maar de uitspraken van die mensen zijn echt stuitend af en toe. Was er een andere forse meid die flink was afgevallen tot een mooi gewicht, gaat ze daarheen, grijpt ze het been van dat mens. "Jeetje er is echt niks meer van je over zeg, veel slanker dan mijn benen" *grijpt eigen (3x zo dunne) been*.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_68502506
Walchelijk dit soort sites
  Donald Duck held woensdag 29 april 2009 @ 16:19:22 #37
46149 __Saviour__
pi_68502518
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef zoalshetis het volgende:
doe ff normaal gast. het is een psychische aandoening die daarnaast ook lichamelijk wordt.
Iets lichamelijks wat ze zichzelf aandoen, het wordt niet door iets echts veroorzaakt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_68502523
quote:

[..]

Inderdaad.

Ik kan er bij in komen dat psychisch is, maar het begint met NIET eten.
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
  woensdag 29 april 2009 @ 16:19:44 #39
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_68502532
quote:

[..]

Om op je eerste zinnen in te gaan: ook psychologische ziekten zijn ziekten.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_68502540
Stelletje gekken bij elkaar daar. Elkaar alleen maar meer opfokken om af te vallen. Ik snap niet waarom dat nog steeds niet verboden is :/
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_68502568
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef Akwableet het volgende:

[..]

Helaas serieus. Overigens gaat het nu erg goed met dr, met gezond lichaamsgewicht heeft ze flinke borsten en een mooi kontje, dus over mannelijke aandacht heeft ze niet te klagen, en dat werkt. Dr vriendinnen zeggen het niet hardop tegen haar maar houden heeeeeeel streng in de gaten dat ze genoeg eet. En aan alle mannen de zware taak om te zeggen dat ze er goed uitziet en op dr kont te slaan

Maar de uitspraken van die mensen zijn echt stuitend af en toe. Was er een andere forse meid die flink was afgevallen tot een mooi gewicht, gaat ze daarheen, grijpt ze het been van dat mens. "Jeetje er is echt niks meer van je over zeg, veel slanker dan mijn benen" *grijpt eigen (3x zo dunne) been*.
Mooi dat het beter gaat. Vrouwen vinden zichzelf altijd te dik helaas. Meestal althans.
Oplosing is simpel.
  Donald Duck held woensdag 29 april 2009 @ 16:20:40 #42
46149 __Saviour__
pi_68502578
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef TNA het volgende:
Ja, en mensen met een depressie moeten "gewoon wat vaker lachen" en mensen die net iemand zijn verloren moeten "gewoon blij zijn". Als de wereld maar zo simpel werkte als in jouw wereldbeeld hè.
Dit is gewoon totaal anders. Die mensen eten niet en veroorzaken daarmee zelf hun probleem. Ze hebben ook zelf de oplossing in handen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 29 april 2009 @ 16:21:24 #43
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68502607
quote:

[..]

Het zit echt wel dieper dan dat
Primum non nocere
  woensdag 29 april 2009 @ 16:21:33 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68502612
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:19 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Iets lichamelijks wat ze zichzelf aandoen, het wordt niet door iets echts veroorzaakt
je vergist je omdat je helemaal niks afweet van deze ziekte. lees je eerst maar eens in en kom dan maar terug met je zogenaamd kordate praatjes.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 29 april 2009 @ 16:22:05 #45
139330 TNA
For the stars that shine
pi_68502632
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dit is gewoon totaal anders. Die mensen eten niet en veroorzaken daarmee zelf hun probleem. Ze hebben ook zelf de oplossing in handen.
Niet eten is niet de directe oorzaak, maar een bijproduct van de daadwerkelijke oorzaak: een psychische stoornis.
pi_68502656
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik ook altijd een beetje. En dat wordt alleen maar bevestigd als ik die reacties op die site lees.
pi_68502705
Aanstellerij. Gewoon eten hoer, in je bek, kauwen en slikken. Niemand begrijpt je en/of vindt je aantrekkelijk
  woensdag 29 april 2009 @ 16:24:19 #48
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_68502706
mijn grootvader draait zich om in zijn graf als hij het hoort, niet willen eten een psychische ziekte. Hij zou wel weten hoe dat aan te pakken in zijn tijd.

Maar tegenwoordig mogen we niet meer zeggen wat een verwaande wichten het zijn, maar we moeten hen nog wat meer betuttelen, en gewoon braaf voldoen aan hun schreeuw naar aandacht.
pi_68502752
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef Beregd het volgende:
mijn grootvader draait zich om in zijn graf als hij het hoort, niet willen eten een psychische ziekte. Hij zou wel weten hoe dat aan te pakken in zijn tijd.

Maar tegenwoordig mogen we niet meer zeggen wat een verwaande wichten het zijn, maar we moeten hen nog wat meer betuttelen, en gewoon braaf voldoen aan hun schreeuw naar aandacht.
+1
Oplosing is simpel.
pi_68502772
quote:

[..]

Makkelijk praten he, als er niemand in je omgeving is die het heeft (gehad)
I get enough exercise just pushing my luck...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')