quote:ik snap dat jullie ons niet snappen ,,
ik snapte pro-ana's zelf ook niet ,, tot dat ik het zelf werd.
je kiest er namelijk niet voor je zelf uit te hongeren en je kiest er niet voor om dik en lelijk te zijn . maar ana (een stemmetje in je hoofd) zegt dat wel tegen je , niet 1 x of 2x maar wel 1000 keer ,, dus logich dat je niet meer wilt eten ,, en je je zelf uit gaat hongeren ,. want je wilt dat negatieve stemmetje niet meer,
WTF!quote:
Het niveau is ervan af te lezen. Sjonge jonge zeg.quote:
Helaas, wij hadden bij mijn sportvereniging een meisje die over ging tot extreem afvallen omdat dr vriendje uitspraken deed als:quote:Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef Schokbreker het volgende:
wtf![]()
Ik moet de kerel nog tegen komen die zegt "Zie je dat skelletje? Die ga ik even versieren."
bah bah bah bah bahquote:Op woensdag 29 april 2009 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:Kots tijdens het douche, zo horen je ouders niets.
Serieus?!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Helaas, wij hadden bij mijn sportvereniging een meisje die over ging tot extreem afvallen omdat dr vriendje uitspraken deed als:
"Het is echt vet sexy als je heupbotten zo uitsteken"
"Dikke borsten zien er zo onnatuurlijk uit, eigenlijk moet je nog net iets afvallen"
Wat zou ik zo'n lul toch graag een tik willen verkopen. Oh en toendertijd was het nog 16 en naief, beetje de breezerfactor.
Het valt makkelijk te begrijpen. Ze moeten gewoon eten, heel simpel. Ze doen dit zichzelf aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:11 schreef griekjeee het volgende:
Triest. Maar goed het is een ziekte, valt weinig aan te begrijpen verder. Ik ben er wel voor om sites met zulke inhoud te verbieden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |