abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68501873
Ik kwam tijdens het surfen ineens op een pro-ana site uit. Wat zijn dit voor zieke sites? Een beetje tips geven om jezelf uit hongeren en anorexia aan te moedigen. Wat is nou het doel? Een wereld creëren vol anorexia patiëntjes?

Voorbeeldsite: www.pro-ana.be

Even wat tips ter illustratie:
  • Adem uit wanneer je in je keel bezig bent, met volle longen kun je veel moeilijker kotsen. Bij mij komt het er dan zo uit, wanneer ik helemaal uitadem. Wel opletten dat je niet stikt hé.
  • Drink voor het kotsen een glas melk of eet wat ijs. Dit werk bij mij echt en hierdoor gaat het makkelijker
  • Als dit nog niet werkt, probeer dan eens met een tandenborstel, die gaat dieper in je keel.
  • Denk aan hoe graag je mager wil zijn als het even moeilijk gaat.
  • Kots tijdens het douche, zo horen je ouders niets.
  • Neem laxeermiddel, dit zorgt ervoor dat het lichaam minder tijd heeft om de voedingsstoffen eruit te halen en je dus sneller afvalt.

Tevens hebben ze een dieet voor de schriele mensjes uitgezet waarbij de meisjes gemiddeld zo'n 300 kcal per dag binnen kregen.

Ze hebben trouwens een 'babbelbox', mocht iemand zich heel erg vervelen of gewoon een onzeker minderjarig dun meisje willen opladen. De 'babbelbox' staat vol met e-mail adressen.
  • pi_68501914
    best wel ziek ja
    No Guts, No Glory
    pi_68501924
    Anorexia is sowieso kansloos.
      woensdag 29 april 2009 @ 16:04:55 #4
    72256 wise
    Echoes - KL/B/
    pi_68501933
    dat zijn aardig wat tips voor dikke mensen.
    I had a splitting headache.From which the future's made.
    † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
    It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
    VIVA LA ASSANGE¡
    pi_68501936
    wtf

Ik moet de kerel nog tegen komen die zegt "Zie je dat skelletje? Die ga ik even versieren."

Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
    Oplosing is simpel.
    Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
    pi_68501942
    Ik kan geen medelijden opbrengen voor dit soort mensen. Als hun dit willen fok hun, laat ze, als ze maar geen belasting centen kosten ben ik allang blij.
    pi_68501986
    Daarom willen ze dat soort sites ook verbieden.
    Goed plan, maar het gaat anorexia niet stoppen.
    pi_68502006
    Wel respect voor hun discipline, no way dat ik elke keer als ik een frikandel eet hem 5 minuten erna uit ga kotsen
    Fighting over the internet is like special olympics. Even if you win, you're still a retard
      Forum Admin woensdag 29 april 2009 @ 16:06:39 #9
    240730 crew  Opa.Bakkebaard
    Heeft een huisje.
    pi_68502010
    Ik kom tijdens het surfen nooit "zomaar" op dat soort sites. Heb je soms een dikke pens TS?
    pi_68502055
    quote:
    ik snap dat jullie ons niet snappen ,,
    ik snapte pro-ana's zelf ook niet ,, tot dat ik het zelf werd.
    je kiest er namelijk niet voor je zelf uit te hongeren en je kiest er niet voor om dik en lelijk te zijn . maar ana (een stemmetje in je hoofd) zegt dat wel tegen je , niet 1 x of 2x maar wel 1000 keer ,, dus logich dat je niet meer wilt eten ,, en je je zelf uit gaat hongeren ,. want je wilt dat negatieve stemmetje niet meer,
    !!!11
      woensdag 29 april 2009 @ 16:08:57 #11
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_68502113
    Die website De obesitas-epidemie grijpt om zich heen
    pi_68502144
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 16:07 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

!!!11
    WTF!
    Oplosing is simpel.
    Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
    pi_68502147
    Ziek gewoon
      woensdag 29 april 2009 @ 16:09:48 #14
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_68502151
    grappig om positief te staan ten opzichte van een psychiatrisch ziektebeeld. Ik kon het nog niet..
    Michielos topics zijn als het eten van oesters.
    pi_68502156
    Dat die site nog online staat.
    pi_68502163
    quote:
    Kots tijdens het douche, zo horen je ouders niets.
    !

Slecht dat dit bestaat
    pi_68502168
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 16:07 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

!!!11
    Het niveau is ervan af te lezen. Sjonge jonge zeg.
    Op dinsdag 7 juli 2009 @ 09:30 schreef iemand het volgende:
    Dan moet je het wel goed uitleggen. Als "je" naar de persoonvorm komt krijgt de uitgang alleen geen "t" als het jij betekent. ;)
    pi_68502170
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef Schokbreker het volgende:
    wtf

Ik moet de kerel nog tegen komen die zegt "Zie je dat skelletje? Die ga ik even versieren."

Helaas, wij hadden bij mijn sportvereniging een meisje die over ging tot extreem afvallen omdat dr vriendje uitspraken deed als:

"Het is echt vet sexy als je heupbotten zo uitsteken"
    "Dikke borsten zien er zo onnatuurlijk uit, eigenlijk moet je nog net iets afvallen"

Wat zou ik zo'n lul toch graag een tik willen verkopen. Oh en toendertijd was het nog 16 en naief, beetje de breezerfactor.
    My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
      woensdag 29 april 2009 @ 16:11:33 #19
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_68502207
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

!

Slecht dat dit bestaat
    Eens, net zoals mensen die condooms door het toilet spoelen, leidt allemaal tot verstopping.
      woensdag 29 april 2009 @ 16:11:51 #20
    210069 griekjeee
    Fucking exhilarating
    pi_68502221
    Triest. Maar goed het is een ziekte, valt weinig aan te begrijpen verder. Ik ben er wel voor om sites met zulke inhoud te verbieden.
    Don't mistake my kindness, for weakness.
    Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
    Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
    Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
      woensdag 29 april 2009 @ 16:12:21 #21
    43584 Beregd
    absolutely inch perfect
    pi_68502236
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
  • Kots tijdens het douche, zo horen je ouders niets.
  • bah bah bah bah bah
    pi_68502255
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef Akwableet het volgende:

[..]

Helaas, wij hadden bij mijn sportvereniging een meisje die over ging tot extreem afvallen omdat dr vriendje uitspraken deed als:

"Het is echt vet sexy als je heupbotten zo uitsteken"
    "Dikke borsten zien er zo onnatuurlijk uit, eigenlijk moet je nog net iets afvallen"

Wat zou ik zo'n lul toch graag een tik willen verkopen. Oh en toendertijd was het nog 16 en naief, beetje de breezerfactor.
    Serieus?!

Niet normaal. Kijk, dik zijn is ook niet gezond. Maar ik heb liever iets te veel dan iets te weinig.

Ik krijg altijd de neiging om die skelletjes een pak koekjes te geven.
    Oplosing is simpel.
      woensdag 29 april 2009 @ 16:13:48 #23
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_68502284
    ziet er uit als een regelrechte zelfmoordsite. als je niet sterft terwijl je 25 kilo weegt, dan nog verwoest je je lichaam met dit soort gedrag.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_68502330
    * Zet je buik uit als mensen vreemd naar je lichaam gaan zitten kijken.

Heb je uberhaupt een BUIK als je zo tering mager bent?
    "Het maakt niet uit wat je doet, zolang je het maar goed doet!"
      Donald Duck held woensdag 29 april 2009 @ 16:15:31 #25
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_68502353
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 16:11 schreef griekjeee het volgende:
    Triest. Maar goed het is een ziekte, valt weinig aan te begrijpen verder. Ik ben er wel voor om sites met zulke inhoud te verbieden.
    Het valt makkelijk te begrijpen. Ze moeten gewoon eten, heel simpel. Ze doen dit zichzelf aan.
    Tijdje geleden was toch ook zo'n stuk verdriet in het nieuws dat zogenaamd opgelicht was. Iemand had haar een 'behandeling' beloofd voor haar 'ziekte' in een of andere kliniek. Maar dat ging toen niet door en toch was ze zogenaamd ineens een slachtoffer. Echt walgelijk was dat. Lag ze daar een beetje zielig te doen alsof ze een kankerpatient was in een laatste fataal stadium. Terwijl ze de oplossing zelf in handen had: gewoon eten.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')