abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2009 @ 17:59:45 #126
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_68534707
wowa, wat een afstort ineens..
Be water my friend
pi_68534755
Wat een selloff op het eind, echt overal werden in de slothandel miljoenen aandelen gedumpt . De pro's gaan op vakantie, doei.
pi_68534767
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

maar waarom de ?
  donderdag 30 april 2009 @ 18:05:56 #129
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_68534808
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:44 schreef pberends het volgende:

[..]

Gewoon ook 2x 10 euro, of je moet er meer dan 2000 euro instoppen.
Staat dit ook ergens beschreven op binck?
Be water my friend
pi_68535047
quote:
AMSTERDAM VANDAAG: AEX +1,1% na 'drukste Koninginnedag ooit'
30-04-2009 18:07:00

AMSTERDAM (Dow Jones)--De Amsterdamse beurs is donderdag met winst gesloten. De koersen van financials Aegon en ING sprintten omhoog, op de hoop dat de bodem van de recessie in de VS is bereikt. Hoofdgraadmeter AEX leverde tegen het slot een deel van zijn winst in.

De AEX-index sloot donderdag 1,13% hoger op 240,76 punten, de Midkap steeg 1,41% tot 344,07 punten en de Smallcap eindigde 1,38% hoger op 336,83 punten.

"Het was mijn drukste Koninginnedag ooit", zei handelaar Rob Koenders van Harmony Vermogensbeheer.

De viering van de feestdag in den lande werd overschaduwd door nieuws over dodelijke slachtoffers in Apeldoorn, waar een auto op de menigte inreed voor de ogen van leden van het Koninklijk Huis. "Diep triest", zegt handelaar Rob Koenders van Harmony Vermogensbeheer. "Jammer dat zo'n mooie dag moet wordt verpest door een laffe daad."

De beurs liet zich er niet door van de wijs brengen. Koenders relateerde de winsten aan de Federal Reserve, die woensdag aangaf dat de economische situatie in de VS in maart verbetering liet zien.

Beleggers leiden hieruit af dat het dieptepunt van de recessie in de VS achter de rug in, en keren terug naar de aandelenmarkten om mee te profiteren van het verwacht marktherstel.

Ook Koenders verwacht dat de stijging volgende week zal doorzetten. "Na de enorme rally van de afgelopen maanden hebben we acht dagen geconsolideerd", aldus Koenders. Hij denkt dat de AEX maandag door het niveau van 245 kan breken en vervolgens doorstijgen in de richting van 265 punten. Vrijdag blijft de beurs gesloten in verband met de viering van de dag van de arbeid.

Verzekeraar Aegon en bankverzekeraar ING stalen donderdag de show, met koersstijgingen van 16,3% en 9,1%. Koenders merkt op dat Aegon en ING sterk in de VS vertegenwoordigd zijn. De financials, die hard werden getroffen door de kredietcrisis, staan overigens nog steeds op een verlies voor het jaar 2009.

Volgens Koenders is de herstelbeweging van de AEX-index nog achtergebleven bij andere belangrijke aandelenindices, die inmiddels weer boven de recente toppen van 17 april staan. Reden voor het achterblijven is volgens de handelaar zwaargewicht ArcelorMittal, dat woensdag onderuitging nadat het een miljardenverlies en een nieuwe kapitaalverhoging aankondigde. Donderdag meldde het staalconcern dat de aandelen- en obligatieemissie $4 miljard heeft opgeleverd. ArcelorMittal sloot 0,1% hoger.

Wall Street koerste donderdagmiddag opnieuw hoger, na forse winsten op woensdag.

De euro noteerde 0,1% lager op $1,324.
En het beloofde een matte dag te worden!
  donderdag 30 april 2009 @ 18:41:04 #132
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_68535432
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:10 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oei, oei, oei.
Cashen en inpakken, wat een volumes
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_68535483
in 7 dagen tijd 84% winst behaald op m'n portefeuille, heerlijk, maar ik wacht nog op die correctie naar beneden Als die komt ga ik weer calls kopen.
pi_68535846
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:43 schreef TeringHenkie het volgende:
in 7 dagen tijd 84% winst behaald op m'n portefeuille, heerlijk, maar ik wacht nog op die correctie naar beneden Als die komt ga ik weer calls kopen.
S&P op 780 ga ik met je mee
pi_68536636
Sp nu alweer op de lange termijn weerstand, nu steun?
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_68536963
http://xandernieuws.punt.nl/

Uitbraak exact voorspeld op Steve Quayle radio eind maart - Pandemie dreigt wereldeconomie genadeklap te geven

oei oei oei .
pi_68539829
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef pberends het volgende:
http://xandernieuws.punt.nl/

Uitbraak exact voorspeld op Steve Quayle radio eind maart - Pandemie dreigt wereldeconomie genadeklap te geven

oei oei oei .
http://xandernieuws.punt.nl/?id=514416&r=1&tbl_archief=&
quote:
Neil MacKinnon, hoofdeconoom bij de ECU Group PLC in London, is het met Bryson eens. 'Boven op de wereldwijde financiële en economische crisis, is een uitbraak van varkensgriep het laatste wat we nu nodig hebben.' Mexico is ook in economisch opzicht tot nu toe het zwaarste getroffen. Het land, dat toch al zwaar te lijden heeft onder de ingestortte olieprijs en een burgeroorlog tegen de machtige drugskartels, verliest nogmaals miljarden aan inkomsten door bijvoorbeeld het sterk teruglopende toerisme. In Mexico City zijn deze inkomsten al met 36% gedaald.

'Zelfs een milde pandemie zal aanzienlijke gevolgen hebben voor de wereldeconomie,' schreven Australische onderzoekers in een rapport in 2006, dat overgenomen werd door de Wereld Bank. Vorig jaar becijferde de Wereld Bank, dat een uitbraak zoals van de Spaanse Griep in 1918, de wereld $ 3,1 biljoen dollar kan kosten.

Jay Bryson van Wachovia vreest, dat de Mexicaanse griep de genadeklap voor de wereldeconomie kan betekenen. 'Als je op volle kracht vooruit gaat en geraakt wordt door een torpedo, dan kun je nog blijven doorvaren. Maar als je al eerder geraakt bent door vier of vijf andere torpedo's, dan kan die laatste er voor zorgen dat het schip zinkt.'
Whoopsie.
pi_68551138
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:49 schreef pberends het volgende:
'Virusuitbraak is een complot'

Oh nee he.

Londen is gewoon open vandaag hoor jongetjes
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:13:38 #140
78918 SeLang
Black swans matter
pi_68551212
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:49 schreef pberends het volgende:
'Virusuitbraak is een complot'

Oh nee he.
Ik denk dat het een complot is van moslims en joden om varkens in het discrediet te brengen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_68551369
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:13 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik denk dat het een complot is van moslims en joden om varkens in het discrediet te brengen.
Moslims en joden werken in het geheim samen?
pi_68551451
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Moslims en joden werken in het geheim samen?
Ja, om het grote spagetti monster tegen te houden, die in het geheim varkens traint om de wereld te "verlossen" van de grote 3 religies.

Alleen wil de paus niet meewerken omdat hij bang is voor mensen met een grotere neus dan hijzelf heeft.

[edit]
Volgens mij lees ik teveel posts van Lambiekje... `
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:37:30 #143
67725 Dulk
Taweret
pi_68551721
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Ja, om het grote spagetti monster tegen te houden, die in het geheim varkens traint om de wereld te "verlossen" van de grote 3 religies.

Alleen wil de paus niet meewerken omdat hij bang is voor mensen met een grotere neus dan hijzelf heeft.

[edit]
het vliegend spaghettimonster !!
namaste
pi_68551763
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:22 schreef pberends het volgende:
KPN staat veel te laag, zelfs de meest negatieve analist zegt 10,50. Volgende week gaat ie naar de 11.
ik geloof dat ie het net niet gehaald heeft.....
pi_68552590
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:37 schreef Dulk het volgende:

[..]

het vliegend spaghettimonster !! [ afbeelding ]
Da's het verkeerde monster. Als je mijn post nog eens leest, zul je zien dat ik het heb over "het grote spagetti monster". Is zijn schoonzus
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:31:02 #146
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_68553120
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

[edit]
Haha, dat is ook het eerste waar ik aan dacht. Conspiracy fools
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68553280
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haha, dat is ook het eerste waar ik aan dacht. Conspiracy fools
ach, op zo'n saaie beursdag moet een geintje wel kunnen, toch? .

Daarbij is BNW best een leuk plekje om nieuwe ideeën op te doen. Je moet alleen wel ff oppassen dat je idd niet teveel Lambiekjes leest
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:38:13 #148
67725 Dulk
Taweret
pi_68553353
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:13 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Da's het verkeerde monster. Als je mijn post nog eens leest, zul je zien dat ik het heb over "het grote spagetti monster". Is zijn schoonzus
ik heb je post goed gelezen, ik was alleen in de veronderstelling dat het hetzelfde monster was
namaste
pi_68553745
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef Dulk het volgende:

[..]

ik heb je post goed gelezen, ik was alleen in de veronderstelling dat het hetzelfde monster was
Geen bekende van de familie?
pi_68555723
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:05 schreef pberends het volgende:
100 shorts AEX bijgekocht.

Nee, ben niet zeker van m'n zaak .
als er de angst regeert gaat het goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: