abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68530381
Als klap op de vuurpijl is de spread bij AEX sprinters nu 4 cent. Doen ze goed.

Wedden dat de spread maandag een stuk kleiner is.
pi_68530835
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:05 schreef pberends het volgende:
Als klap op de vuurpijl is de spread bij AEX sprinters nu 4 cent. Doen ze goed.

Wedden dat de spread maandag een stuk kleiner is.
Toch had ik nog lichte hoop dat ze de sprinters nog steeds voor dat gratis bedrag zouden gaan gebruiken, niks blijkt natuurlijk minder waar te zijn en vanaf maandag wordt het dus weer turbo'-en.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68530888
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Toch had ik nog lichte hoop dat ze de sprinters nog steeds voor dat gratis bedrag zouden gaan gebruiken, niks blijkt natuurlijk minder waar te zijn en vanaf maandag wordt het dus weer turbo'-en.
Sinds de turbo's uit het menu zijn is de handel in sprinters geëxplodeerd. Er is voor hen geen enkele reden meer om het gratis te doen.

Nu hoop ik wel dat de spread een stuk minder wordt.
pi_68530987
http://www.rtl.nl/compone(...)_jacob.avi_plain.xml

11:00 fantastisch maand: AEX wint 10% in de maand april

beste beursmaand sinds april 2003 .
pi_68531294
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Sinds de turbo's uit het menu zijn is de handel in sprinters geëxplodeerd. Er is voor hen geen enkele reden meer om het gratis te doen.

Nu hoop ik wel dat de spread een stuk minder wordt.
Wat zijn de transactieskosten bij een turbo dan?
pi_68531296
http://www.rtl.nl/compone(...)athijs.avi_plain.xml

17:30: uitgebreide beursupdate: AEX +1,38%

Hier gaat Bouman in op de Fed en hoe Amerikaanse banken nog helemaal niets uitlenen. Er is dus nauwelijks iets gefixed aan het wantrouwen in het financiële systeem.
pi_68531310
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:43 schreef iank het volgende:

[..]

Wat zijn de transactieskosten bij een turbo dan?
Gewoon ook 2x 10 euro, of je moet er meer dan 2000 euro instoppen.
pi_68531398
quote:
ArcelorMittal haalt USD4 Miljard op
30-4-2009 15:33:00

AMSTERDAM (Dow Jones)--ArcelorMittal, 's wereld grootste staalproducent, heeft bekendgemaakt ongeveer USD4 miljard te hebben opgehaald met een combinatie van de uitgifte van een obligatie en gewone aandelen.

Ongeveer USD3,2 miljard werd verkregen door de uitgifte van 140.882.634 aandelen tegen een prijs van EUR17,10 of USD22,77 per aandeel en USD800 miljoen aan converteerbare obligaties.

Goldman Sachs trad op als de wereldwijd coordinerende bank voor de gecombineerde transactie.
Hebben ze toch lopen liegen. Eerst zeiden ze glashard dat ze geen bank in de arm hadden genomen.
pi_68532429
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef Dave7 het volgende:
Auto in menigte gereden op koninginnedag Apeldoorn!

Aanslag koninginnedag?
Uigerookte shorter
pi_68532757
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Uigerookte shorter
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_68533074
Ik ga denk ik de laatste 10 minuten short ga op de aex. Ik verwacht dat het nog een beetje stijgt (0,5% ofzo ) Welke ik neem weet ik nog niet.

Ook wil ik short gaan op Aegon, alleen daar is bijna geen handel in, en voor de turbo's vragen ze nu veels te veel.
pi_68533158
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Uigerookte shorter
Haha, vandaar dat hij zo rood zag
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68533497
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef Dave7 het volgende:
Auto in menigte gereden op koninginnedag Apeldoorn!

Aanslag koninginnedag?
Een Fortis-aandeelhouder.
pi_68533525
100 shorts AEX bijgekocht.

Nee, ben niet zeker van m'n zaak .
pi_68533755
V shaped reovery:
http://www.cnbc.com/id/30497019

ohne gewahr
pi_68533824
quote:
Wall Street hoopt op uitbodeming crisis
30-04-2009 16:40:05

Brussel (tijd) - De toonaangevende indices op Wall Street koersen voor de tweede dag op rij flink hoger. Beleggers baseren zich op onverwacht positieve cijfers over de werkloosheidscijfers in de VS om te speculeren op een uitbodeming van de economische crisis.

De Dow Jones wint 1,2 procent tot 8.279,47 punten. De S&P500 gaat 1,4 procent hoger tot 885,40 punten. De Nasdaq doet er 2,1 procent bij tot 1.747,68 punten.

Beleggers focussen zich in de werkloosheidscijfers op de cijfers over de eerste steunaanvragen, die daalden terwijl analisten rekenden op een toename. Er zit nochtans ook wat slecht nieuws in het rapport. Zo zijn de doorlopende steunaanvragen verder gestegen tot een nieuw record.

'De eerste tekenen van een herstel hangen in de lucht', klinkt het bij handelaren. 'De vrees om deze rally te missen is de voornaamste motor van de winsten die momenteel geboekt worden.'

De bedrijfsresultaten komen ook grotendeels boven de verwachtingen uit. De winsten gingen wel achteruit, maar minder hard dan analisten hadden voorzien. Dat geldt onder meer voor Dow Chemical (+17,6%) en Newell Rubbermaid (+26,2%). Gsm-fabrikant Motorola boekte een kleiner verlies dan verwacht, maar kan daar niet van profiteren. Het aandeel verliest 1,3 procent.

De autosector is intussen in de ban van de nakende ondergang van auto-icoon Chrysler. Die zou volgens de recentste berichten nog vandaag bescherming vragen tegen zijn schuldeisers onder het zogeheten Chapter 11. Dat zou het moeten mogelijk maken voor Fiat om een belang te nemen in het bedrijf, dat zo onmiddellijk een doorstart kan nemen. Sectorgenoten Ford (+9,7%) en General Motors (+3,9%) laten het alvast niet aan hun hart komen.
.
pi_68533867
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:18 schreef pberends het volgende:

[..]

.
maar waarom de ?
pi_68533877
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:05 schreef pberends het volgende:
100 shorts AEX bijgekocht.

Nee, ben niet zeker van m'n zaak .
het weekend duurt lang, er kan van alles gebeuren.
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_68533886
quote:
Nyrstar - ING WB verhoogt koersdoel van 2,5 tot 7 euro

30-04-2009 12:22:02

Brussel (tijd) - ING Wholesale Banking verhoogt zijn advies voor de zinkverwerker Nyrstar van 'houden' tot 'kopen'. De analisten van ING WB trekken meteen ook het koersdoel voor Nyrstar fors op van 2,5 tot 7 euro. Nyrstar noteert momenteel aan een koers van 4,8 euro op de beurs van Brussel.

Vooral de kostenverlaging van 32 procent, die het management in het vooruitzicht stelde tijdens de conference call over de kwartaalresultaten van Nyrstar, maakte indruk op de analisten. De top van Nyrstar verwacht de operationele kosten voor een ton zink of lood onder 500 euro te brengen. Die kostenreductie moet compenseren voor de daling van de zink- en loodprijs, de kleinere marge op verwerkingslonen, lagere premies en de lagere verkoopprijs die Nyrstar voor bijproducten kan krijgen.

Nyrstar verlaagde de productie van zink al met 30 procent tot 179.200 ton en de productie van lood met 18 procent tot 50.000 ton in het eerste kwartaal van 2009. Vooral de 'duurdere' vestigingen van Balen, Budel en Clarksville zullen in 2009 minder mogen produceren.

Analist Filip De Pauw van ING WB gaat voortaan uit van een bedrijfskasstroom (EBITDA) voor Nyrstar en haar dochterbedrijven van 25,5 miljoen euro voor 2009 in plaats van -42,8 miljoen euro voordien. 'Nyrstar heeft op dit moment geen schulden op de balans', stelt De Pauw in zijn rapport. 'Het management heeft er vertrouwen in de nettokaspositie in 2009 te kunnen behouden. Gezien de kostenreducties en de nettokaspositie is Nyrstar in positie om de crisis te overleven en klaar om te groeien.'

Enkel wanneer de economische crisis veel langer duurt dan verwacht of de zinksector niet de discipline heeft om te produceren in lijn met de vraag, zijn er neerwaartse risico's', vervolgt De Pauw. 'Nadat het Zwitserse Glencore een belang van 7,8 procent nam in Nyrstar eerder dit jaar, is er ook een speculatieve aantrekkingskracht bijgekomen.'
Nyrstar steeg afgelopen maanden van 2 naar 5 ongeveer. Komen ze nu mee. Kan iemand deze analisten doodschieten?
pi_68534219
Jammer, ik was net te laat met verkopen. Gekocht TS 257 gekocht voor 2,08 en kon een kwartier later verkopen voor 2,25. Nu maar afwachten wat het na het weekend gaat worden.
pi_68534326
LOL, wat een afstort. iig niet slecht voor m'n shorts, die nu wat in de plus staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')