quote:Op woensdag 29 april 2009 22:36 schreef Westlander het volgende:
Handel in ArcelorMittal stop gezet in NY ??
46 minutes ago ArcelorMittal shares halted; last trade at $22.94 - MarketWatch
46 minutes ago ArcelorMittal shares halted for 'news pending' - MarketWatch
http://www.google.com/finance?q=NYSE:MT
quote:4:38 p.m.
[MT] ArcelorMittal to sell $3.5 bln in shares, notes
Morningquote:Op donderdag 30 april 2009 08:25 schreef Charizma het volgende:
Goedemorgen![]()
Werken op Koninginnedag![]()
![]()
Hoe gaan we openen vandaag?
Hoiquote:Op donderdag 30 april 2009 08:35 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Morning
Iets hoger zo lijkt het.....238.86
Het lijkt wel een bodemloze put als AIG te worden...quote:Op woensdag 29 april 2009 22:48 schreef Westlander het volgende:
ArcelorMittal to sell up to $4 bln shares
SAN FRANCISCO (MarketWatch) -- ArcelorMittal (MT:
ArcelorMittal
MT 22.94, -1.12, -4.7%) said late Wednesday it seeks to raise up to $4 billion from a secondary offering of common shares and the sale of notes. The steel maker said it intends to sell 125.1 million shares at 17.10 euros, or $22.77, a share. Underwriters have an option for another 15.7 million shares to cover overallotments. The company also priced $700 million in 5% senior notes due May 15, 2014, with the option of another $100 million in notes to cover overallotments. End of Story
Vandaag al een Heineken gekocht voor 2,20quote:
Iemand nog interesse in een half glas Heineken? Een baco smaakt me toch beterquote:Op donderdag 30 april 2009 09:16 schreef Charizma het volgende:
[..]
En gelijk maar weer verkocht à 2,31
ik ook niet volledig misplaatst optimisme ik stap vandaag met mijn free trade 5 calls mittal weer uit, stiekem hoop ik nog op een spike..... en zolang de futs zo blijven kan dat nogquote:Op donderdag 30 april 2009 09:37 schreef pberends het volgende:
MT toch omhoog, ik volg die beleggers helemaal niet meer.
Ik doe met je mee, SS248 gekocht @ 1,17quote:Op donderdag 30 april 2009 09:16 schreef pberends het volgende:
Euro longs verkocht, ik zit short op de AEX. of het nu omhoog of omlaag gaat, koop ik later bij.
Mja, mensen gaan liever met sprintertjes en turbo's aan de gang dan dat ze oude meuk van zolder verkopen voor een aantal eu's per stuk.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:45 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik had op Koninginnedag niet zoveel mensen hierzo verwacht, nou gezellig
Eerste begroting Obama door Congresquote:"We kunnen niet terug naar een economie die is gebouwd op zand, op opgeblazen huizenprijzen en maximaal gebruikte creditcards, op te veel speculerende banken en ouderwetse regels, waardoor de roekeloosheid van een paar mensen de voorspoed van iedereen kan bedreigen", zei de president op een persconferentie.
248 is link hoor, ik heb de 253.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:43 schreef Charizma het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, SS248 gekocht @ 1,17
Die S&P futures laat 4 punten lager zien dan de daadwerkelijke koers, dus S&P zat al bijna door de mij voorspelde 890. Komt het toch nog uitquote:Op donderdag 30 april 2009 09:58 schreef edwinh het volgende:
gaat helemaal nergens over dit ik ga vandaag weer short op MT denk ik, SP fut 883,0000 Komt het van Faber toch nog uit tot nu toe.
jij gaat dus ook short vandaag?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Die S&P futures laat 4 punten lager zien dan de daadwerkelijke koers, dus S&P zat al bijna door de mij voorspelde 890. Komt het toch nog uit.
Faber komt van het weekend weer met een nieuwsbrief, maar ik ga er vanuit dat hij zegt dat er een aardige correctie komt.
Ik ga short met 200 AEX shorts 253. Ik heb er al 100 gekocht vanochtend, koop later goedkoper of duurder bij.quote:
quote:"An economist is someone who knows 1,001 sexual positions but doesn't have a girlfriend,"
dat zijn toch veel te kleine bedragen om serieus mee te beleggen.. of beleg je pas sinds kort?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ga short met 200 AEX shorts 253. Ik heb er al 100 gekocht vanochtend, koop later goedkoper of duurder bij.
helemaal mee eens. Vooral de felheid van de reactie is verbazingwekkend. Alsof UPC weer een grote cashburn bekend heeft gemaakt (dan ging het dus goedquote:Op donderdag 30 april 2009 11:26 schreef SeLang het volgende:
Het huidige hysterische optimisme doet me denken aan eind jaren '90.
De waardering van de S&P500 in termen van Shiller P/E is sinds 1920 maar liefst 49% van de tijd lager geweest dan zij nu is en sinds 1945 was zij 43% van de tijd lager dan nu. Gegeven dat we in de grootste crisis zitten sinds The Great Depression en we de komende jaren waarschijnlijk (veel) minder groei gaan zien dan in voorgaande periodes is dit toch nauwelijks een goede buying opportunity te noemen.
Het risico van nu shorten is relatief hoog, en met een inleg van een paar honderd euro en een aardige hefboom is het geen wonder dat ik er weinig instop.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:37 schreef onderscheid het volgende:
[..]
dat zijn toch veel te kleine bedragen om serieus mee te beleggen.. of beleg je pas sinds kort?
Dit is waarom we omhoog gaan :quote:Op donderdag 30 april 2009 11:26 schreef SeLang het volgende:
Het huidige hysterische optimisme doet me denken aan eind jaren '90.
De waardering van de S&P500 in termen van Shiller P/E is sinds 1920 maar liefst 49% van de tijd lager geweest dan zij nu is en sinds 1945 was zij 43% van de tijd lager dan nu. Gegeven dat we in de grootste crisis zitten sinds The Great Depression en we de komende jaren waarschijnlijk (veel) minder groei gaan zien dan in voorgaande periodes is dit toch nauwelijks een goede buying opportunity te noemen.
21% ATM, vroeger bij +20% dagen bij Aegon kwam et olifantje ook nog even langs nbeursquote:Op donderdag 30 april 2009 10:41 schreef M.Melandri het volgende:
Aegon weer es ouderwets door het dak.
Even Apeldoorn bellen... gaat Aegon daarom zo omhoog?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef Dave7 het volgende:
Auto in menigte gereden op koninginnedag Apeldoorn!
Aanslag koninginnedag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |