abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68523135
Dan kom ik misschien ook wel even kijken. Heerlijk zo'n sfeer
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68523280
AZ heeft zich inmiddels al versterkt met een middenvelder uit Zweden die een echte leider schijnt te zijn. Ik veronderstel dat ze rekening houden met een vertrek van De Zeeuw (en Schaars die nog maar een contract heeft t/m volgend seizoen). Hopen dat ze bij Ajax ook eens actie gaan ondernemen.
pi_68523490
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:06 schreef Dvm86 het volgende:
AZ heeft zich inmiddels al versterkt met een middenvelder uit Zweden die een echte leider schijnt te zijn.
Dat moet je altijd maar afwachten of dat echt zo is bij een nieuwe club. Wielaert scheen vooraf ook de leider himself te zijn, viel wel mee achteraf
pi_68523521
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:06 schreef Dvm86 het volgende:
AZ heeft zich inmiddels al versterkt met een middenvelder uit Zweden die een echte leider schijnt te zijn. Ik veronderstel dat ze rekening houden met een vertrek van De Zeeuw (en Schaars die nog maar een contract heeft t/m volgend seizoen). Hopen dat ze bij Ajax ook eens actie gaan ondernemen.
Voor welke positie(s) dan? Spits en rechtsbuiten.. de rest zie ik niemand vertrekken eigenlijk
  donderdag 30 april 2009 @ 11:21:25 #205
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_68523637
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:16 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Voor welke positie(s) dan? Spits en rechtsbuiten.. de rest zie ik niemand vertrekken eigenlijk
Heb je het over vrijwillig én gedwongen vertrek? Als er behalve 1 spits en 1 rechtsbuiten verder niemand vertrekt dan doet de club wéér iets niet goed!

Als we echt wat willen moet de selectie enorm versterkt worden. Dat kan alleen door er eerst een zooitje uit te smijten.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_68523673
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:21 schreef Barca het volgende:

[..]

Als we echt wat willen moet de selectie enorm versterkt worden. Dat kan alleen door er eerst een zooitje uit te smijten.
Kopen heeft geen zin, dat bleek wel uit de afgelopen jaren. Zorg nu maar gewoon dat je dit team eens in zijn geheel weet te behouden (inclusief Suarez), dan begin je eens beter aan een competitie dan de afgelopen jaren.
  donderdag 30 april 2009 @ 11:25:38 #207
30220 Barca
pi_68523741
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Kopen heeft geen zin, dat bleek wel uit de afgelopen jaren. Zorg nu maar gewoon dat je dit team eens in zijn geheel weet te behouden (inclusief Suarez), dan begin je eens beter aan een competitie dan de afgelopen jaren.
Dat komt niet door het kopen op zich maar door het kopen en verkopen van de verkeerde spelers. Heel belangrijkdetail!

Verder komt het door de coach. Deze ploeg is beslist niet top maar een betere coach was er kampioen mee geworden.
pi_68523761
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:16 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ze hebben in de afgelopen maanden de volgende middenvelders gevolgd :Bruchyan (1,81m), Perisic (1.85m) en Sharbini (1.80m). Geeft wel aan dat de technische staf ook geen hoge verwachtingen heeft van dit middenveld. Spelers zoals Anita zijn leuk, maar als Ajax weer op een hoger niveau wilt spelen, zullen we toch echt het middenveld moeten versterken...
pi_68523808
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:26 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ze hebben in de afgelopen maanden de volgende middenvelders gevolgd :Bruchyan, Perisic en Sharbini. Geeft wel aan dat de technische staf ook geen hoge verwachtingen heeft van dit middenveld. Spelers zoals Anita zijn leuk, maar als Ajax weer op een hoger niveau wilt spelen, zullen we toch echt het middenveld moeten versterken...
Als ze zo nodig waren hadden ze er vast wel 1 vastgelegd, volgen is leuk, maar als je er niets mee doet..
pi_68523866
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:28 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Als ze zo nodig waren hadden ze er vast wel 1 vastgelegd, volgen is leuk, maar als je er niets mee doet..
En wie zegt dat dat deze zomer niet gebeurd? Vorig jaar werd alleen Dario voor de zomer gehaald, de rest in de zomer.
pi_68523951
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:31 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

En wie zegt dat dat deze zomer niet gebeurd? Vorig jaar werd alleen Dario voor de zomer gehaald, de rest in de zomer.
Nouja, aangezien Ajax niet de enige geïnteresseerde club is lijkt het me logisch als je snel werk ervan maakt?
pi_68523968
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Nouja, aangezien Ajax niet de enige geïnteresseerde club is lijkt het me logisch als je snel werk ervan maakt?
+ Het feit dat ze nog in de voorbereiding kunnen meedraaien.
pi_68524027
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:34 schreef Urquhart het volgende:

[..]

+ Het feit dat ze nog in de voorbereiding kunnen meedraaien.
Lijkt me wel belangrijk gezien het losse zand waar we dit seizoen mee hebben moeten werken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 30 april 2009 @ 11:37:15 #214
30220 Barca
pi_68524070
We zullen toch eerst van een aantal spelers af moeten voor we die jongens kunnen contracteren.

Niet alleen vanwege het geld trouwens.
pi_68524161
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:37 schreef Barca het volgende:
We zullen toch eerst van een aantal spelers af moeten voor we die jongens kunnen contracteren.

Niet alleen vanwege het geld trouwens.
Dat zeker, maar we hebben veel spelers die je aan de straatstenen niet meer kwijt raakt
  donderdag 30 april 2009 @ 11:43:24 #216
30220 Barca
pi_68524265
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:39 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat zeker, maar we hebben veel spelers die je aan de straatstenen niet meer kwijt raakt
Gek hè? Nou ja ... wellicht dat daar spelers bij zijn met aflopende contracten. Zoals Leonardo.

Voor spelers als Stekelenburg of Vermeer, Silva, Oleguer, Gabri, Suarez, Vermaelen en Vertonghen zou de club toch nog wel een paar miljoen moeten kunnen vangen.

Cvitanich heeft me niet overtuigd, maar hij mag het nog een jaartje proberen. Oleguer zou ik echt proberen te vervangen door een Boulahrouz, een Heitinga of een Chivu.
  donderdag 30 april 2009 @ 11:46:38 #217
30220 Barca
pi_68524338
Spelers als Sno, De Jong, Kennedy, Sulejmani zullen wel niet veel opleveren.

Miralem was volgens mij enorm gehyped. Hij is bij ons geen schim van de speler die hij was bij Heerenveen. Nou heeft hij bij ons geen Pranjic, Beerens en Sibon bij zich maar toch ...

Zul je zien dat hij bij clubs als AZ en Twente weer goed speelt. Hoe zou dat dan komen?
  donderdag 30 april 2009 @ 11:47:05 #218
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68524349
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:43 schreef Barca het volgende:

[..]

Gek hè? Nou ja ... wellicht dat daar spelers bij zijn met aflopende contracten. Zoals Leonardo.

Voor spelers als Stekelenburg of Vermeer, Silva, Oleguer, Gabri, Suarez, Vermaelen en Vertonghen zou de club toch nog wel een paar miljoen moeten kunnen vangen.

Cvitanich heeft me niet overtuigd, maar hij mag het nog een jaartje proberen. Oleguer zou ik echt proberen te vervangen door een Boulahrouz, een Heitinga of een Chivu.
Jij wil even heel de basis verkopen??
#FreeHat
pi_68524401
Maar jij wilt de gehele selectie op straat zetten en een compleet nieuw elftal kopen. Buiten het feit dat dit financieel praktisch niet is op te brengen, vraag ik mij af of jouw nieuw bijeengekochte elftal meer kans op het kampioenschap heeft dan het elftal wat er nu staat, met het oog op het op elkaar ingespeeld zijn.
pi_68524422
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:47 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Ja en dan Seedorf kopen, Kakka zzou ook wel willen net als Rooney en Eto'o . Verder moeten we Messi polsen of hij wel trek heeft in een reserve rol bij Ajax .
  donderdag 30 april 2009 @ 11:49:59 #221
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_68524442
Waarom reageren jullie überhaupt nog op barca?
Jawel, je keek.
  donderdag 30 april 2009 @ 11:51:22 #222
166976 DuvelDuvel
pi_68524480
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:49 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja en dan Seedorf kopen, Kakka zzou ook wel willen net als Rooney en Eto'o . Verder moeten we Messi polsen of hij wel trek heeft in een reserve rol bij Ajax .
Wat een gast he Hij zou Marco een een keer moeten mailen met wat tips.
#FreeHat
  donderdag 30 april 2009 @ 11:51:22 #223
30220 Barca
pi_68524481
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:47 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat een elftal uit 11 spelers. Jij hebt geen 11 namen vet gedrukt.

Wat mij betreft mogen beide keepers blijven. Goede concurrentiestrijd. Ik vrees echter dat de keuze voor wie dan ook tot gevolg heeft dat de ander uiteindelijk de sfeer in de ploeg enorm verkloot.

Van der Wiel, Wielaert, Enoh, Lindgren, Aissati, Emanuelson en Cvitanich mogen blijven. Daar zitten diverse basisspelers bij.
  donderdag 30 april 2009 @ 11:53:31 #224
30220 Barca
pi_68524559
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef Urquhart het volgende:
Maar jij wilt de gehele selectie op straat zetten en een compleet nieuw elftal kopen. Buiten het feit dat dit financieel praktisch niet is op te brengen, vraag ik mij af of jouw nieuw bijeengekochte elftal meer kans op het kampioenschap heeft dan het elftal wat er nu staat, met het oog op het op elkaar ingespeeld zijn.
Op elkaar ingespeeld raken, daar heb je de hele zomer de tijd voor. We speelden dit seizoen ook met veel nieuwelingen.

Probleem zal echter niet de nieuwe spelers zijn, maar de coach die we hebben en blijven houden voor de komende eeuw.
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:49 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wie is Kakka? Voor de rest:
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Kan ik beter proberen om een stoeptegel uit te leggen waarom het geen aap is. Heb ik meer kans dat dat ding het begrijpt. Echt, die Bassie is te dom om voor DuvelDuvel te dansen!
pi_68524693
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:51 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Is goed voor de sfeer in het kleedhok .. zo'n mailtje
pi_68524710
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:53 schreef Barca het volgende:

[..]

Op elkaar ingespeeld raken, daar heb je de hele zomer de tijd voor. We speelden dit seizoen ook met veel nieuwelingen.

Probleem zal echter niet de nieuwe spelers zijn, maar de coach die we hebben en blijven houden voor de komende eeuw.
[..]

Wie is Kakka? Voor de rest:
Niet goed genoeg?
  donderdag 30 april 2009 @ 12:00:00 #227
30220 Barca
pi_68524836
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:57 schreef Chadi het volgende:

[..]

Niet goed genoeg?
Wat denk jezelf? Als ik met namen kom als Boulahrouz, Braafheid, Pienaar, De Guzman (niet zelf bedacht), Van Dijk, Beerens, Berg, Elia ... dan zou ik Eto'o en Messi niet goed genoeg vinden?

Rooney zie ik niet zo zitten.
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef Chadi het volgende:

[..]

Is goed voor de sfeer in het kleedhok .. zo'n mailtje
Gaan de spelers die clown nog harder uitlachen.
  donderdag 30 april 2009 @ 12:10:07 #228
166976 DuvelDuvel
pi_68525245
Barca weet jij eigenlijk dat "die clown" een begenadigd voetballer is geweest. Die veel voor Ajax en het Nederlandse voetbal heeft betekent.
#FreeHat
pi_68526010
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:00 schreef Barca het volgende:

Gaan de spelers die clown nog harder uitlachen.
Kan je nagaan als er zo'n topcolumn van jou aan de muur hangt. Biggelen de tranen helemaal over de wangetjes.
pi_68527516
Dat is het leuke Barca denkt dat hij het beter weet dan MvB, maar als je elke voetballer zou vragen naar wie ze eerder zouden luisteren zou 100% van Basten zeggen .
pi_68527664
Barca kickt op de aandacht die jullie hem geven. Stop daar gewoon eens mee.
pi_68527874
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:21 schreef Dvm86 het volgende:
Barca kickt op de aandacht die jullie hem geven. Stop daar gewoon eens mee.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_68528943
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:49 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vond het altijs maar ene lulletje rozewater . Geen karakter.. hij straalde niets uit.
Maar hij kan wel voetballen als een klassieke Ajaxrechtsbuiten. Mannetje opzoeken, achterlijn halen, voorzet.
Lijkt me ideaal voor Cvitanich.
  donderdag 30 april 2009 @ 14:28:16 #234
166976 DuvelDuvel
pi_68529478
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:04 schreef Radegast het volgende:

[..]

Maar hij kan wel voetballen als een klassieke Ajaxrechtsbuiten. Mannetje opzoeken, achterlijn halen, voorzet.
Voor wie moet hij spelen dan?
#FreeHat
pi_68529656
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:28 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Voor wie moet hij spelen dan?
Dat mag Marco bepalen.

Als Leonardo weggaat dan is de rechtuitenpositie volgens mij niet meer dubbelbezet, dan heb je daar alleen Suarez.
pi_68529709
quote:
Scouts bekijken linksback Johansson

Volgens de Zweedse krant Aftonbladet hebben scouts van Ajax afgelopen week de verrichtingen van de Zweedse linksback Emil Johansson bekeken. FC Groningen heeft de linksback al veel langer in het vizier en probeerde hem afgelopen winter al te halen. Ook PSV zou scouts hebben gestuurd om de verdediger te volgen. De 22-jarige verdediger komt uit voor Hammarby IF en tot voor kort voor het Zweeds nationale elftal onder 21.
  donderdag 30 april 2009 @ 14:44:20 #238
166976 DuvelDuvel
pi_68529859
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:36 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dat mag Marco bepalen.

Als Leonardo weggaat dan is de rechtuitenpositie volgens mij niet meer dubbelbezet, dan heb je daar alleen Suarez.
Het is wel fijn als je een ander soort speler hebt. Eentje die het veld breed houdt en een voorzet heeft. Basisspeler zal het niet worden. Hoe is het met De Ridder eigenlijk? Heeft hij al een beetje het niveau voor Ajax.
#FreeHat
  donderdag 30 april 2009 @ 15:26:06 #239
30220 Barca
pi_68530879
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
Barca weet jij eigenlijk dat "die clown" een begenadigd voetballer is geweest. Die veel voor Ajax en het Nederlandse voetbal heeft betekent.
Nee, dat wist ik niet.
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Kan je nagaan als er zo'n topcolumn van jou aan de muur hangt. Biggelen de tranen helemaal over de wangetjes.
Inderdaad. Dat een lulletje rozewater wél in staat is om in duidelijke bewoordingen aan te geven wat er niet deugt, en hoe het wel moet terwijl de man die geacht wordt het te weten de ballen verstand heeft van voetbal,dat zegt wel iets. Dat een simpele ziel zonder aanziens des persoons een elftal blootlegt terwijl de zogenaamde wondercoach beslist op basis van een ik mag je gehalte en kolder in zijn kop, dat is veel zeggend. Dat iemand met weinig voetbalinzicht wél ziet wat er schort aan de ploeg, terwijl coach en bestuurders dat niet (willen) zien is alles zeggend. Geen wonder dat de spelers dan gaan huilen van het lachen.
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Rumille het volgende:
Dat is het leuke Barca denkt dat hij het beter weet dan MvB, maar als je elke voetballer zou vragen naar wie ze eerder zouden luisteren zou 100% van Basten zeggen .
MvB denkt dat hij verstand heeft van voetbal terwijl het tegendeel al regelmatig bewezen is. Da's nog triester dan dat iemand die weet dat hij geen verstand heeft van voetbal herhaaldelijk aangeeft dat MvB een eersteklas klootviool is.

[ Bericht 30% gewijzigd door Barca op 30-04-2009 15:44:38 ]
  donderdag 30 april 2009 @ 15:45:50 #240
30220 Barca
pi_68531352
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:36 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dat mag Marco bepalen.

Volgens mij speelde Leonardo veelal linksbuiten.
pi_68532462
quote:
'Ajax volgt Zweedse linksback Johansson'
Geschreven door: Erwin de Boer - Bron: Aftonbladet

Volgens het Zweedse Aftonbladet volgt Ajax de verrichtingen van Emil Johansson. Ajax zou scouts hebben gestuurd om de 22-jarige linksback te bekijken. FC Groningen volgt de speler van Hammarby IF al langer en ook PSV zou scouts hebben gestuurd. Johansson wordt niet alleen door Nederlandse clubs gevolgd. De speler staat elders in Europa ook op de scoutingslijstjes.
pi_68532638
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:21 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

versteegrobje
pi_68535397
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:15 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat moet je altijd maar afwachten of dat echt zo is bij een nieuwe club. Wielaert scheen vooraf ook de leider himself te zijn, viel wel mee achteraf
Achteraf . Een half seizoen, waar praten we over. Volgend seizoen mag je pas oordelen over de leidercapaciteiten van Wielaert.

Marco mag 'm van mij wel aanvoerder maken volgend jaar btw.
  donderdag 30 april 2009 @ 18:55:11 #244
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_68535771
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Achteraf . Een half seizoen, waar praten we over. Volgend seizoen mag je pas oordelen over de leidercapaciteiten van Wielaert.

Hoeveel geduld moeten we wel niet hebben met al die spelers? Hetzelfde verhaal met Sulejmani, de man kostte notabene 16 miljoen Euro, bij zo'n investering mag je van een speler verwachten dat hij er meteen staat. Wat betreft Wielaert, het was niks, is niks en wordt niks, typisch een speler voor het niveau subtop.
  donderdag 30 april 2009 @ 19:00:34 #245
30220 Barca
pi_68535910
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Hoeveel geduld moeten we wel niet hebben met al die spelers? Hetzelfde verhaal met Sulejmani, de man kostte notabene 16 miljoen Euro, bij zo'n investering mag je van een speler verwachten dat hij er meteen staat. Wat betreft Wielaert, het was niks, is niks en wordt niks, typisch een speler voor het niveau subtop.
Dat geldt vooral voor MvB maar die wordt door jullie zo'n beetje gezien als een heilige. San Marco is 't toch?
  donderdag 30 april 2009 @ 19:02:03 #246
144262 thewishmaster
pi_68535956
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:00 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat geldt vooral voor MvB maar die wordt door jullie zo'n beetje gezien als een heilige. San Marco is 't toch?
Ik heb al vaak genoeg aangegeven dat ik MvB totaal niet zie zitten als coach, dus niet zo generaliseren aub.
pi_68536000
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik had er veel meer van verwacht, en ik betwijfel of hij beter wordt komend seizoen.
  donderdag 30 april 2009 @ 19:06:28 #248
30220 Barca
pi_68536051
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ik heb al vaak genoeg aangegeven dat ik MvB totaal niet zie zitten als coach, dus niet zo generaliseren aub.
Ben je net als ik een van de weinige uitzonderingen die de regel bevestigen. Heatwave ziet 't ook niet in 'm zitten. De rest (excuus voor hen die ik vergeet mee te tellen als uitzondering) staan elkaar te verdringen om die mazzelpik van die sukkel te pijpen.
  donderdag 30 april 2009 @ 19:08:12 #249
144262 thewishmaster
pi_68536090
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:06 schreef Barca het volgende:

[..]

Ben je net als ik een van de weinige uitzonderingen die de regel bevestigen. Heatwave ziet 't ook niet in 'm zitten. De rest (excuus voor hen die ik vergeet mee te tellen als uitzondering) staan elkaar te verdringen om die mazzelpik van die sukkel te pijpen.
Het probleem is dan ook nog dat van Basten tegenwoordig bij Ajax het geluk niet meer aan zijn zijde heeft, zoals bij Oranje, waardoor nu helemaal duidelijk wordt hoe die fouten van hem het resultaat negatief beinvloeden.
pi_68536395
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:04 schreef Radegast het volgende:

[..]

Andy is transfervrij .. gratis op te halen en beter dan De Mul vind ik.
pi_68536418
quote:
Wat een pegel zeg
  donderdag 30 april 2009 @ 19:21:02 #252
144262 thewishmaster
pi_68536468
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:19 schreef Chadi het volgende:

[..]

Andy is transfervrij .. gratis op te halen en beter dan De Mul vind ik.
Kom op, die man heeft al seizoen lang op de reservebank gezeten en nauwelijks gespeeld. Dat zie je ook aan zijn statistieken:

2003/04 Internazionale 14 1 Serie A
2004/05 Internazionale 18 0 Serie A
2005/06 Everton 10 0 Premiership
2006/07 Everton 8 0 Premiership
2007/08 Everton 0 0 Premier League
2008/09 Everton 2 0 Premier League
(bron: www.vi.nl)
  donderdag 30 april 2009 @ 19:24:07 #253
30220 Barca
pi_68536577
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:08 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Het probleem is dan ook nog dat van Basten tegenwoordig bij Ajax het geluk niet meer aan zijn zijde heeft, zoals bij Oranje, waardoor nu helemaal duidelijk wordt hoe die fouten van hem het resultaat negatief beinvloeden.
Voor velen nog niet duidelijk genoeg. Die hebben nog steeds stront in hun ogen.
  donderdag 30 april 2009 @ 19:25:19 #254
144262 thewishmaster
pi_68536615
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:24 schreef Barca het volgende:

[..]

Voor velen nog niet duidelijk genoeg. Die hebben nog steeds stront in hun ogen.
Als hij volgend seizoen weer zo presteert als dit seizoen is het toch echt exit van Basten, ongeacht zijn oneindige krediet. Helaas heb je dan weer weer 2 seizoenen verspild en veel geld over de balk gesmeten.
  donderdag 30 april 2009 @ 19:35:38 #255
30220 Barca
pi_68536955
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:25 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Als hij volgend seizoen weer zo presteert als dit seizoen is het toch echt exit van Basten, ongeacht zijn oneindige krediet. Helaas heb je dan weer weer 2 seizoenen verspild en veel geld over de balk gesmeten.
Die Van Basten blijft tot aan zijn dood coach van Ajax, vrees ik.

Hij kan niks, dat wist men 4 jaar geleden al. Maar nee hoor ... toch voor hem kiezen. Dan wil je ook geen kampioen worden.

Kunnen de persoontjes die zichzelf echte fans noemen wel roepen dat ik geen echte Ajacied ben, maar ik ben een van de weinigen die al ver voor zijn komst zei dat Bassie niks presteert. Zij roepen om het hardst dat Markloot ons komend seizoen kampioen maakt. Daarmee geven ze toe dat zij niet willen dat Ajax kampioen wordt.
  donderdag 30 april 2009 @ 19:37:44 #256
144262 thewishmaster
pi_68537018
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef Barca het volgende:

[..]

Die Van Basten blijft tot aan zijn dood coach van Ajax, vrees ik.

Hij kan niks, dat wist men 4 jaar geleden al. Maar nee hoor ... toch voor hem kiezen. Dan wil je ook geen kampioen worden.

Kunnen de persoontjes die zichzelf echte fans noemen wel roepen dat ik geen echte Ajacied ben, maar ik ben een van de weinigen die al ver voor zijn komst zei dat Bassie niks presteert. Zij roepen om het hardst dat Markloot ons komend seizoen kampioen maakt. Daarmee geven ze toe dat zij niet willen dat Ajax kampioen wordt.
Alle randvoorwaarden voor een kampioen waren dit jaar aanwezig en op alle wensen van Marco was ingegaan dit seizoen. Marco heeft gewoon keihard gefaald en het zegt genoeg dat ik me op dit moment al druk maak over de uitwedstrijd tegen Sparta dit weekend. Normaal gesproken zou je die wedstrijd met 0-3 moeten winnen, maar de tactische vondsten van onze coach zouden nog wel eens de zaken kunnen veranderen.
pi_68537176
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:21 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Kom op, die man heeft al seizoen lang op de reservebank gezeten en nauwelijks gespeeld. Dat zie je ook aan zijn statistieken:

2003/04 Internazionale 14 1 Serie A
2004/05 Internazionale 18 0 Serie A
2005/06 Everton 10 0 Premiership
2006/07 Everton 8 0 Premiership
2007/08 Everton 0 0 Premier League
2008/09 Everton 2 0 Premier League
(bron: www.vi.nl)
Prestatie contract.
  donderdag 30 april 2009 @ 19:45:02 #258
144262 thewishmaster
pi_68537243
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:42 schreef Chadi het volgende:

[..]

Prestatie contract.
Dat doet hij niet, hij krijgt nu geld voor niets doen .
pi_68537245
Onee hé die clown is er weer
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 30 april 2009 @ 19:46:41 #260
30220 Barca
pi_68537304
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:37 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Alle randvoorwaarden voor een kampioen waren dit jaar aanwezig en op alle wensen van Marco was ingegaan dit seizoen. Marco heeft gewoon keihard gefaald en het zegt genoeg dat ik me op dit moment al druk maak over de uitwedstrijd tegen Sparta dit weekend. Normaal gesproken zou je die wedstrijd met 0-3 moeten winnen, maar de tactische vondsten van onze coach zouden nog wel eens de zaken kunnen veranderen.
Ik heb in mijn kleine teen 100x meer voetbalintelligentie dan hij in zijn hele lijf!

Je kan jezelf toch geen serieuze Ajax-supporter noemen als je hoopt op succes voor Ajax zo lang die klootzak de coach is!?!

Hoe meer hij wint, hoe langer hij blijft. Des te langer hij blijft, des te eerder onze prachtige club naar de kloten gaat.
pi_68537312
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:45 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat doet hij niet, hij krijgt nu geld voor niets doen .
Na de zomer krijgt ie helemala niks want zijn contract wordt niet verlengd. Ik denk dat de HCE wel wat voor die man is. Hij is te snel weg gegaan zoals een paar anderen.
pi_68537345
Zitten jullie nu elkaar te overtuigen dat Van Basten slecht is, terwijl jullie allebei anti Van Basten zijn?
pi_68537364
Barca zit je aan de paddo's vandaag?
pi_68537369
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef RayMania het volgende:
Zitten jullie nu elkaar te overtuigen dat Van Basten slecht is, terwijl jullie allebei anti Van Basten zijn?
Sad but true ja
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68537376
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik heb in mijn kleine teen 100x meer voetbalintelligentie dan hij in zijn hele lijf!

Je kan jezelf toch geen serieuze Ajax-supporter noemen als je hoopt op succes voor Ajax zo lang die klootzak de coach is!?!

Hoe meer hij wint, hoe langer hij blijft. Des te langer hij blijft, des te eerder onze prachtige club naar de kloten gaat.
Wat een ontzettende stakker ben jij zeg, bah bah
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  donderdag 30 april 2009 @ 19:49:22 #266
144262 thewishmaster
pi_68537397
quote:
Nee hoor, het is duidelijk dat we allebei overtuigd zijn . Bovendien hoop ik dat er onder van Basten een kampioenschap behaald gaat worden volgend seizoen, terwijl Barca liever heeft dat Ajax zoveel mogelijk verliest om Marco weg te krijgen en een fatsoenlijke coach terug te krijgen.
pi_68537433
quote:
Ik wilde precies hetzelfde vragen !
pi_68537554
En dan het gelul van als Ajax supporter mag je Van Basten geen succes gunnen
pi_68537592
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:54 schreef _Mike_ het volgende:
En iemand die je niet kent een klootzak noemen als je standaard argumentatie niet meer werkt. Hou toch op zeg, 1e klas gek is die Barce.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68537937
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:37 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Sparta-uit is an sich al lastig. Het Ajax uit de goede tijd ging daar nog weleens de boot in.
  donderdag 30 april 2009 @ 20:08:44 #271
144262 thewishmaster
pi_68537977
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:07 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Sparta-uit is an sich al lastig. Het Ajax uit de goede tijd ging daar nog weleens de boot in.
Het kwaliteitsverschil is zo enorm en die verdediging van Sparta is echt zo lek als een vergiet, het lijkt me dat Suarez en co daar wel een paar keer van kunnen profiteren.
pi_68538086
Volgens mij wordt het zon 3-5 overwinning. Relatief makkelijk, maar onze verdediging laat zich weer bedotten
pi_68538135
Word meestal wel aardig wat gescoord ja.
quote:
2007/2008 Sparta Rotterdam - Ajax 2-2 (07-10-2007)

2006/2007 Sparta Rotterdam - Ajax 3-0 (26-11-2006)

2005/2006 Sparta Rotterdam - Ajax 1-2 (02-10-2005)

2001/2002 Sparta Rotterdam - Ajax 0-4 (14-04-2002)

2000/2001 Sparta Rotterdam - Ajax 3-0 (27-08-2000)
  donderdag 30 april 2009 @ 20:20:36 #274
30220 Barca
pi_68538319
Nee hoor ... we laten jullie zien dat we anti-Bassie zijn.

Ja, klootzak, ja. Omdat 'ie mijn club kapot maakt.

Normale argumenten zijn voor jullie te moeilijk. Misschien dat vloeken wel duidelijk is.
  donderdag 30 april 2009 @ 20:22:25 #275
30220 Barca
pi_68538377
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:54 schreef _Mike_ het volgende:
Dat je niet mag hopen dat Ajax verliest omdat dat beter is voor de club is 100x zo triest! Over gelul gesproken.
pi_68538534
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Het kwaliteitsverschil is zo enorm en die verdediging van Sparta is echt zo lek als een vergiet, het lijkt me dat Suarez en co daar wel een paar keer van kunnen profiteren.
Dus als Ajax momenteel wint is dat vanwege Suarez en als Ajax verliest dan is dat vanwege Van Basten?
pi_68538578
Barca we kennen je idiote bagger mening ondertussen wel, houd er maar mee op je kan niemand omlullen...
pi_68538617
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dus als Ajax momenteel wint is dat vanwege Suarez en als Ajax verliest dan is dat vanwege Van Basten?
Touché.
  donderdag 30 april 2009 @ 20:31:07 #279
30220 Barca
pi_68538634
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef _Mike_ het volgende:
Barca we kennen je idiote bagger mening ondertussen wel, houd er maar mee op je kan niemand omlullen...
Dat zeg ik dan bij deze ook tegen jou!
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:30 schreef RayMania het volgende:

[..]

Touché.
Wat een voetbalinzicht!
pi_68538874
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:31 schreef Barca het volgende:
Wat een voetbalinzicht!
Moet ik iemand die "mijn club" zegt, maar tegelijkertijd Ajax graag ziet verliezen serieus nemen?

Ga lekker raps posten op je weblog, nepsupporterfan dat je bent.
  donderdag 30 april 2009 @ 20:42:40 #281
30220 Barca
pi_68538930
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef RayMania het volgende:

[..]

Moet ik iemand die "mijn club" zegt, maar tegelijkertijd Ajax graag ziet verliezen serieus nemen?

Ga lekker raps posten op je weblog, nepsupporterfan dat je bent.
hahaha ... blijf jezelf vooral een echte supporter vinden terwijl je lijdzaam toeziet hoe een mongool je club kapot maakt! Nepsupporter!
pi_68538967
Is er geen manier om Barca een ban aan te naaien, hij verpest gewoon dit topic...
pi_68538989
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Barca het volgende:

[..]

hahaha ... blijf jezelf vooral een echte supporter vinden terwijl je lijdzaam toeziet hoe een mongool je club kapot maakt! Nepsupporter!
Cry me a fucking river.
pi_68539034
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef _Mike_ het volgende:
Is er geen manier om Barca een ban aan te naaien, hij verpest gewoon dit topic...
Als we hem allemaal compleet doodnegeren, komt er vanzelf een stop.
pi_68539038
Deze discussie begint een beetje slaapverwekkend te worden. Van Basten zit er voorlopig nog, deal with it.
pi_68539093
Haha Barca zit zich te fappen op de reacties.
  donderdag 30 april 2009 @ 21:21:07 #287
30220 Barca
pi_68540060
En dan zie je HSV met 0 - 1 voorstaan in de halve finale van de UEFA-cup.
  donderdag 30 april 2009 @ 21:29:24 #288
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_68540316
Ja, dus?
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 30 april 2009 @ 21:33:10 #289
30220 Barca
pi_68540446
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef Silenus het volgende:
Ja, dus?
Dat we tegen een halve finalist in het UEFA-cup toernooi goed gespeeld hebben. Dat we met wat beter spel ook in die halve finale hadden kunnen staan. Dat je, als je in het UEFA-cup toernooi wel goed speelt, je moet schamen voor je gekut in de eredivisie.

Okay, ook een hoop geluk gehad. Maar toch ...
pi_68540475
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef Silenus het volgende:
Ja, dus?
Hij heeft een televisie?
  donderdag 30 april 2009 @ 21:35:04 #291
30220 Barca
pi_68540500
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:33 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij heeft een televisie?
Geen last van mijn antenne.
quote:
Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef 16meter het volgende:
Haha Barca zit zich te fappen op de reacties.
pi_68540625
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik zou me juist geen Ajacied voelen, als dat niet m'n ultieme natte droom zou zijn. Marco die succes heeft met Ajax.

Dat zou toch het mooiste zijn wat er is? En Marco heeft met Oranje ook genoeg bewezen en niet bepaald veel slechter gedaan dan die "top" trainers die hem voorgingen.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  donderdag 30 april 2009 @ 21:45:17 #293
30220 Barca
pi_68540805
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:39 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik zou me juist geen Ajacied voelen, als dat niet m'n ultieme natte droom zou zijn. Marco die succes heeft met Ajax.

Dat zou toch het mooiste zijn wat er is? En Marco heeft met Oranje ook genoeg bewezen en niet bepaald veel slechter gedaan dan die "top" trainers die hem voorgingen.
Marco maakt de club alleen maar kapot. Geeft bakken geld uit maar presteert niks. Van zijn levensdagen niet.

Zo, wat heeft hij met oranje goed gepresteerd. 2x kansloos verliezen in een kwartfinale.
pi_68541171
Wacht even. Barca wil dat Ajax niets wint, zodat van Basten weggaat. Maar als Ajax meer wint en kampioen wordt blijft van Basten. Maar als van Basten blijft dan gaat het met Ajax slecht. Maar Ajax wordt kampioen. Maar het gaat dus slecht. Dus kampioen is slecht. En we worden geen kampioen, dus dat is goed. Dus we doen het goed. Maar van Basten is bezig bij dit Ajax, dat het dus goed doet, dus van Basten doet het goed. Maar als van Basten het goed doet, doen we het dus slecht?

Ik ben in de war.
pi_68541175
Man, ga foto's maken op de dam of zo, kleuter
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_68541210
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef denthemen het volgende:
Man, ga foto's maken op de dam of zo, kleuter
Sorry hoor
pi_68541290
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef Rumille het volgende:

[..]

Sorry hoor
Ik had het tegen Barca
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_68541308
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:59 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik had het tegen Barca
Weet ik
pi_68541325
Barca, heb jij eigenlijk een seizoenkaart?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_68541328
Bijna vol
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: