Niet goed genoeg?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Op elkaar ingespeeld raken, daar heb je de hele zomer de tijd voor. We speelden dit seizoen ook met veel nieuwelingen.
Probleem zal echter niet de nieuwe spelers zijn, maar de coach die we hebben en blijven houden voor de komende eeuw.
[..]
Wie is Kakka? Voor de rest:![]()
Wat denk jezelf? Als ik met namen kom als Boulahrouz, Braafheid, Pienaar, De Guzman (niet zelf bedacht), Van Dijk, Beerens, Berg, Elia ... dan zou ik Eto'o en Messi niet goed genoeg vinden?quote:
Gaan de spelers die clown nog harder uitlachen.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is goed voor de sfeer in het kleedhok .. zo'n mailtje
Kan je nagaan als er zo'n topcolumn van jou aan de muur hangt. Biggelen de tranen helemaal over de wangetjes.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:00 schreef Barca het volgende:
Gaan de spelers die clown nog harder uitlachen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 13:21 schreef Dvm86 het volgende:
Barca kickt op de aandacht die jullie hem geven. Stop daar gewoon eens mee.
Maar hij kan wel voetballen als een klassieke Ajaxrechtsbuiten. Mannetje opzoeken, achterlijn halen, voorzet.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vond het altijs maar ene lulletje rozewater . Geen karakter.. hij straalde niets uit.
Voor wie moet hij spelen dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar hij kan wel voetballen als een klassieke Ajaxrechtsbuiten. Mannetje opzoeken, achterlijn halen, voorzet.
Lijkt me ideaal voor Cvitanich.
Dat mag Marco bepalen.quote:
quote:Scouts bekijken linksback Johansson
Volgens de Zweedse krant Aftonbladet hebben scouts van Ajax afgelopen week de verrichtingen van de Zweedse linksback Emil Johansson bekeken. FC Groningen heeft de linksback al veel langer in het vizier en probeerde hem afgelopen winter al te halen. Ook PSV zou scouts hebben gestuurd om de verdediger te volgen. De 22-jarige verdediger komt uit voor Hammarby IF en tot voor kort voor het Zweeds nationale elftal onder 21.
Het is wel fijn als je een ander soort speler hebt. Eentje die het veld breed houdt en een voorzet heeft. Basisspeler zal het niet worden. Hoe is het met De Ridder eigenlijk? Heeft hij al een beetje het niveau voor Ajax.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat mag Marco bepalen.
Als Leonardo weggaat dan is de rechtuitenpositie volgens mij niet meer dubbelbezet, dan heb je daar alleen Suarez.
Nee, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
Barca weet jij eigenlijk dat "die clown" een begenadigd voetballer is geweest. Die veel voor Ajax en het Nederlandse voetbal heeft betekent.
Inderdaad. Dat een lulletje rozewater wél in staat is om in duidelijke bewoordingen aan te geven wat er niet deugt, en hoe het wel moet terwijl de man die geacht wordt het te weten de ballen verstand heeft van voetbal,dat zegt wel iets. Dat een simpele ziel zonder aanziens des persoons een elftal blootlegt terwijl de zogenaamde wondercoach beslist op basis van een ik mag je gehalte en kolder in zijn kop, dat is veel zeggend. Dat iemand met weinig voetbalinzicht wél ziet wat er schort aan de ploeg, terwijl coach en bestuurders dat niet (willen) zien is alles zeggend. Geen wonder dat de spelers dan gaan huilen van het lachen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Kan je nagaan als er zo'n topcolumn van jou aan de muur hangt. Biggelen de tranen helemaal over de wangetjes.
MvB denkt dat hij verstand heeft van voetbal terwijl het tegendeel al regelmatig bewezen is. Da's nog triester dan dat iemand die weet dat hij geen verstand heeft van voetbal herhaaldelijk aangeeft dat MvB een eersteklas klootviool is.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:15 schreef Rumille het volgende:
Dat is het leukeBarca denkt dat hij het beter weet dan MvB, maar als je elke voetballer zou vragen naar wie ze eerder zouden luisteren zou 100% van Basten zeggen
.
Volgens mij speelde Leonardo veelal linksbuiten.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat mag Marco bepalen.
Als Leonardo weggaat dan is de rechtuitenpositie volgens mij niet meer dubbelbezet, dan heb je daar alleen Suarez.
quote:'Ajax volgt Zweedse linksback Johansson'
Geschreven door: Erwin de Boer - Bron: Aftonbladet
Volgens het Zweedse Aftonbladet volgt Ajax de verrichtingen van Emil Johansson. Ajax zou scouts hebben gestuurd om de 22-jarige linksback te bekijken. FC Groningen volgt de speler van Hammarby IF al langer en ook PSV zou scouts hebben gestuurd. Johansson wordt niet alleen door Nederlandse clubs gevolgd. De speler staat elders in Europa ook op de scoutingslijstjes.
Achterafquote:Op donderdag 30 april 2009 11:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat moet je altijd maar afwachten of dat echt zo is bij een nieuwe club. Wielaert scheen vooraf ook de leider himself te zijn, viel wel mee achteraf
Hoeveel geduld moeten we wel niet hebben met al die spelers? Hetzelfde verhaal met Sulejmani, de man kostte notabene 16 miljoen Euro, bij zo'n investering mag je van een speler verwachten dat hij er meteen staat. Wat betreft Wielaert, het was niks, is niks en wordt niks, typisch een speler voor het niveau subtop.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Achteraf. Een half seizoen, waar praten we over. Volgend seizoen mag je pas oordelen over de leidercapaciteiten van Wielaert.
Marco mag 'm van mij wel aanvoerder maken volgend jaar btw.
Dat geldt vooral voor MvB maar die wordt door jullie zo'n beetje gezien als een heilige. San Marco is 't toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hoeveel geduld moeten we wel niet hebben met al die spelers? Hetzelfde verhaal met Sulejmani, de man kostte notabene 16 miljoen Euro, bij zo'n investering mag je van een speler verwachten dat hij er meteen staat. Wat betreft Wielaert, het was niks, is niks en wordt niks, typisch een speler voor het niveau subtop.
Ik heb al vaak genoeg aangegeven dat ik MvB totaal niet zie zitten als coach, dus niet zo generaliseren aub.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat geldt vooral voor MvB maar die wordt door jullie zo'n beetje gezien als een heilige. San Marco is 't toch?
Ik had er veel meer van verwacht, en ik betwijfel of hij beter wordt komend seizoen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Achteraf. Een half seizoen, waar praten we over. Volgend seizoen mag je pas oordelen over de leidercapaciteiten van Wielaert.
Marco mag 'm van mij wel aanvoerder maken volgend jaar btw.
Ben je net als ik een van de weinige uitzonderingen die de regel bevestigen. Heatwave ziet 't ook niet in 'm zitten. De rest (excuus voor hen die ik vergeet mee te tellen als uitzondering) staan elkaar te verdringen om die mazzelpik van die sukkel te pijpen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik heb al vaak genoeg aangegeven dat ik MvB totaal niet zie zitten als coach, dus niet zo generaliseren aub.
Het probleem is dan ook nog dat van Basten tegenwoordig bij Ajax het geluk niet meer aan zijn zijde heeft, zoals bij Oranje, waardoor nu helemaal duidelijk wordt hoe die fouten van hem het resultaat negatief beinvloeden.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Ben je net als ik een van de weinige uitzonderingen die de regel bevestigen. Heatwave ziet 't ook niet in 'm zitten. De rest (excuus voor hen die ik vergeet mee te tellen als uitzondering) staan elkaar te verdringen om die mazzelpik van die sukkel te pijpen.
Andy is transfervrij .. gratis op te halen en beter dan De Mul vind ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar hij kan wel voetballen als een klassieke Ajaxrechtsbuiten. Mannetje opzoeken, achterlijn halen, voorzet.
Lijkt me ideaal voor Cvitanich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |