Waar is je UI?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Met twee vingers in de neus kwalificeren we ons gewoon voor het hoofdtoernooi van de CL.![]()
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
()
En volgend seizoen zullen we die lui in de CL eens even een poepie laten ruiken !quote:Op woensdag 29 april 2009 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Met twee vingers in de neus kwalificeren we ons gewoon voor het hoofdtoernooi van de CL.![]()
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
()
Wie support je dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax - PAOK mogelijk in voorronde CL.
Bij jou ook alquote:
Elia linksbuiten, Beerens rechtsbuiten.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef peaceman het volgende:
Hoe zou het staan met het Elia verhaal? Is Beerens gewoon niet een betere optie?
Hij kan tegen de druk in de kleedkamer.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat kan Beerens wat De Mul niet kan?
Wij hebben er totaal geen vertrouwen in, net zoals we Ajax een keer met 2-0 in de Kuip aan de kant zette. Kortom, CL, gaat zondag verlorenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zeg het niet vaak maar:
Sparta krijgt me dan toch aan de kont zondag!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Heb er ontzettend veel vertrouwen en ik weet bij god niet hoe dat komt
En Seitaridis mag weg bij Atletico. Ruilen met Silva.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax - PAOK mogelijk in voorronde CL.
Al nodigen ze de Pussycats Dolls uit voor het AT, ik kom niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:07 schreef Dvm86 het volgende:
Galatasary uitgenodigd voor het Amsterdam Tournament.
Ik vond het altijs maar ene lulletje rozewater . Geen karakter.. hij straalde niets uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat kan Beerens wat De Mul niet kan?
slim, zit tenminste de halve arena vol met turkenquote:Op donderdag 30 april 2009 09:07 schreef Dvm86 het volgende:
Galatasary uitgenodigd voor het Amsterdam Tournament.
Ik zit hier nu wel te lachen, maar ik kan wel janken.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:06 schreef jna het volgende:
[..]
slim, zit tenminste de halve arena vol met turken
Dat is nog waar ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:06 schreef jna het volgende:
[..]
slim, zit tenminste de halve arena vol met turken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |