Dus als Ajax momenteel wint is dat vanwege Suarez en als Ajax verliest dan is dat vanwege Van Basten?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:08 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het kwaliteitsverschil is zo enorm en die verdediging van Sparta is echt zo lek als een vergiet, het lijkt me dat Suarez en co daar wel een paar keer van kunnen profiteren.
Touché.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus als Ajax momenteel wint is dat vanwege Suarez en als Ajax verliest dan is dat vanwege Van Basten?
Dat zeg ik dan bij deze ook tegen jou!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef _Mike_ het volgende:
Barca we kennen je idiote bagger mening ondertussen wel, houd er maar mee op je kan niemand omlullen...
Wat een voetbalinzicht!quote:
Moet ik iemand die "mijn club" zegt, maar tegelijkertijd Ajax graag ziet verliezen serieus nemen?quote:
hahaha ... blijf jezelf vooral een echte supporter vinden terwijl je lijdzaam toeziet hoe een mongool je club kapot maakt! Nepsupporter!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Moet ik iemand die "mijn club" zegt, maar tegelijkertijd Ajax graag ziet verliezen serieus nemen?
Ga lekker raps posten op je weblog, nepsupporterfan dat je bent.
Cry me a fucking river.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Barca het volgende:
[..]
hahaha ... blijf jezelf vooral een echte supporter vinden terwijl je lijdzaam toeziet hoe een mongool je club kapot maakt! Nepsupporter!
Als we hem allemaal compleet doodnegeren, komt er vanzelf een stop.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef _Mike_ het volgende:
Is er geen manier om Barca een ban aan te naaien, hij verpest gewoon dit topic...
Dat we tegen een halve finalist in het UEFA-cup toernooi goed gespeeld hebben. Dat we met wat beter spel ook in die halve finale hadden kunnen staan. Dat je, als je in het UEFA-cup toernooi wel goed speelt, je moet schamen voor je gekut in de eredivisie.quote:
Geen last van mijn antenne.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef 16meter het volgende:
Haha Barca zit zich te fappen op de reacties.
Ik zou me juist geen Ajacied voelen, als dat niet m'n ultieme natte droom zou zijn. Marco die succes heeft met Ajax.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb in mijn kleine teen 100x meer voetbalintelligentie dan hij in zijn hele lijf!
Je kan jezelf toch geen serieuze Ajax-supporter noemen als je hoopt op succes voor Ajax zo lang die klootzak de coach is!?!
Hoe meer hij wint, hoe langer hij blijft. Des te langer hij blijft, des te eerder onze prachtige club naar de kloten gaat.
Marco maakt de club alleen maar kapot. Geeft bakken geld uit maar presteert niks. Van zijn levensdagen niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zou me juist geen Ajacied voelen, als dat niet m'n ultieme natte droom zou zijn. Marco die succes heeft met Ajax.
Dat zou toch het mooiste zijn wat er is? En Marco heeft met Oranje ook genoeg bewezen en niet bepaald veel slechter gedaan dan die "top" trainers die hem voorgingen.
Sorry hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef denthemen het volgende:
Man, ga foto's maken op de dam of zo, kleuter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |