Klopt bij mij was het: Ambassador -> The Seeker -> Loremaster -> Explorer. En van dat rijtje is Loremaster de lastigste vooral de zones Shadowmoon Valley, Nagrand en Icecrown waren kut om te doen. Ow en loremaster of Kalimdor was ook geen pretjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:33 schreef CraniuM het volgende:
[..]
en als je nog voor loremaster gaat doe je eigelijk ook meteen de ambassador achievement
Magequote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
Okay misschien niet de beste class om mee te beginnen. Warrior of rogue? Of anders een female Blood Elf paladin.
outcast hero is een dps neck geen tank neckquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:44 schreef Murloc het volgende:
Ff voor de druid tanks hier;
Ben nu tanking gear aan het verzamelen en heb bijna genoeg badges om neck te kunnen kopen.
Wat dat betreft is Chained Military Gorget beter dan Pendant of the Outcast Hero toch?
Heb nu voornamelijk +stamina nodig.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:05 schreef avotar het volgende:
Wat ik me afvraag voor het bouwen van een goede gear voor mijn warlock... ( http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Warlockrick )
Ik lees overal dat ik +hit nodig ga hebben als ik naar Naxx10 en nog verder moet.
Dus in mijn eerste hc gisteren drop ik gelijk Mark of the War Prisoner. Ik dus blij
Dus een beetje puzzelen en ik kom erachter dat The Argent Skullcap wel zo'n beetje het beste is wat ik als pre-naxx lock kan vinden.
Dus ik de questlijn opzoeken.. oplossen en ik kies hem.
Vervolgens maar eens even kijken wat ik nu op mijn bolletje heb (een beetje laat, maar ok) ... Cowl of the Vindictive Captain
Waarom zou ik die Argent Skull Cap nemen. +Hit is leuk maar verder is het voor mij op elk gebied een verslechtering.
Dus waar moet ik nou voor gaan... moet ik een schaduw set gaan opbouwen voor als ik een keer ga raiden zodat ik +hit heb of moet ik gewoon voor de betere stats en mijn +spellpower gaan?
Eerst voor +hit gaan idd tot de cap als je wilt gaan raiden.quote:
En wat voegt 41/30 toe aan de raid?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:34 schreef Murloc het volgende:
[..]
Eerst voor +hit gaan idd tot de cap als je wilt gaan raiden.
Plus voor persoonlijke dps is iets als 0/41/30 beter, metamorphosis voegt niets toe aan een raid.
Meer dpsquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
En wat voegt 41/30 toe aan de raid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |