quote:Op woensdag 29 april 2009 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Er komt morgen dus een extreem-eating-duel tussen Amber en Marielin (waarom die 2, omdat ze het hoogst staan in 'wie moet er blijven' in het ControlPanel, of is het willekeur), maar het worden zowiezo 'zware dagen' (citaat brief) voor de overlevers, dus ik neem aan dat er ook een zware gezamenlijke opdracht zal zijjn.
Peter http://forum.fok.nl/user/history/232199 geregistreerd op: maandag 20 oktober 2008 @ 16:00quote:Op woensdag 29 april 2009 00:28 schreef Kinga het volgende:
Vraagje, voordat die lui zich hadden aangemeld voor dat programma, hebben ze toen uberhaupt al eens van Fok gehoord of al geregistreerd?
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:49 schreef Rijpie het volgende:
[..]
pff het duurde even, maar dan heb je ook... sja, niet heel veel
Nu hebben ze in elk geval een beetje rust, opladen, morgen met volle bak er tegenaanquote:Op woensdag 29 april 2009 00:49 schreef snetje het volgende:
[..]
ja nou ... zodra jij het snapt ... mag je het mij gaan uitleggen .........
zware dagen ? durven ze dat nog wel aan ? ik bedoel ze hebben nu al na 2 dagen .. 2 bijna dooien ....
ut klopt niet helemaal ...quote:
ja nou dat dacht ik dus ook ... ik zoek me lens op die home page .... en als ik wil stemmen ben ik inene weer uitgelogd ... terwijl ik toch het hokje "remember me "duidelijk heb aangevinktquote:Op woensdag 29 april 2009 01:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nu hebben ze in elk geval een beetje rust, opladen, morgen met volle bak er tegenaan![]()
Komt helemaal goed geloof me![]()
Was het trouwens niet de bedoeling dat we ook konden stemmen op wie er tegen wie moet duelleren..?
tja.... jij nog een goeie mopquote:
dat horen we meer idd. Ik heb het alleen als ik FireFox afgesloten heb gehad.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:05 schreef snetje het volgende:
[..]
ja nou dat dacht ik dus ook ... ik zoek me lens op die home page .... en als ik wil stemmen ben ik inene weer uitgelogd ... terwijl ik toch het hokje "remember me "duidelijk heb aangevinkt
+1quote:Op woensdag 29 april 2009 01:05 schreef snetje het volgende:
[..]
ja nou dat dacht ik dus ook ... ik zoek me lens op die home page .... en als ik wil stemmen ben ik inene weer uitgelogd ... terwijl ik toch het hokje "remember me "duidelijk heb aangevinkt
Er is laatst een belg gestikt in een condoom.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:07 schreef snetje het volgende:
[..]
tja.... jij nog een goeie mop![]()
edit : ik heb nog nooit Fokkers in zon rap tempo elkander welterusten zien wensen ... en dat ook nog eens in een COS !! .... te errug![]()
Ik heb het zowel in Firefox als in Safariquote:Op woensdag 29 april 2009 01:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat horen we meer idd. Ik heb het alleen als ik FireFox afgesloten heb gehad.
Zou het aan FF liggen misschien?
geen idee .... wat ik wel weet is dat ik de ene dag gewoon in IE kan cappen en de andere dag weer in FFquote:Op woensdag 29 april 2009 01:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat horen we meer idd. Ik heb het alleen als ik FireFox afgesloten heb gehad.
Zou het aan FF liggen misschien?
Ik heb ook problemen gehad met Peter's Media pagina die ik bijhou op www.audiofarm.org . Werkt k** in FF, perfect in IE. Boze mail de deur uit gedaan daarover en kreeg een uitgebreid excuus, maar geen oplossing want ze snappen het zelf ook niet en zijn op hun beurt gaan klagen bij Mozilla.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het zou mij niks verbazen dat er weer het zoveelste ding is gelanceerd op internet dat alleen goed werkt in IE.![]()
Terwijl toch dat Microsoft monopolie idee een beetje achterhaald was, dacht ik.
zit ik nog te ginnegappen hiero ook nogquote:Op woensdag 29 april 2009 01:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Er is laatst een belg gestikt in een condoom.
Stond op de verpakking:
STRAK OVER DE KOP STREKKEN
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
zit ik nog te ginnegappen hiero ook nog![]()
ik heb nog wel een rara ....
ut roept heel hard "ik ben een bunker!!! .... ik ben een bunker!!
:een debiel keldertje
daar kan je best eens gelijk in hebben maar om nu helemaal Parallels op mijn Mac te installeren om een stukje Windows OS er op te zetten gaat me te verquote:Op woensdag 29 april 2009 01:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het zou mij niks verbazen dat er weer het zoveelste ding is gelanceerd op internet dat alleen goed werkt in IE.![]()
Terwijl toch dat Microsoft monopolie idee een beetje achterhaald was, dacht ik.
da's vloeken in de kerk idd. NIET DOENquote:Op woensdag 29 april 2009 01:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
daar kan je best eens gelijk in hebben maar om nu helemaal Parallels op mijn Mac te installeren om een stukje Windows OS er op te zetten gaat me te ver
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
zit ik nog te ginnegappen hiero ook nog![]()
ik heb nog wel een rara ....
ut roept heel hard "ik ben een bunker!!! .... ik ben een bunker!!
:een debiel keldertje
ik ga ook eerder naar bed dan jij. Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 01:21 schreef remlof het volgende:
Ze gaan eerder naar bed dan ik, dat is wel worrying
Truste italiaans fantastischquote:Op woensdag 29 april 2009 01:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ga ook eerder naar bed dan jij. Slaap lekker
nee geen polonaise aan mijn Macquote:Op woensdag 29 april 2009 01:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
da's vloeken in de kerk idd. NIET DOEN
respect voor jouw talenkennis cq freetranslation.com-zoektechniekenquote:
Trustequote:Op woensdag 29 april 2009 01:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ga ook eerder naar bed dan jij. Slaap lekker
das alleen op de prive streamquote:
Neuh, Win vs Mac doe je maar in Digital Cornerquote:Op woensdag 29 april 2009 01:31 schreef evaxsis het volgende:
Windows![]()
en nu word het een welles nietes spelletje?
Ok voor mij hoeft die discussie niet die is al zo uitgemolkenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, Win vs Mac doe je maar in Digital Corner
ze hebben goed opgelet bij het screenen of iemand snurkt of niet ..... hoor nu alleen nog maar een snuiferdquote:Op woensdag 29 april 2009 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
Gelukkig is er bij de regie nog wel iemand wakker
Die is net zo droog als:quote:Op woensdag 29 april 2009 01:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Er is laatst een belg gestikt in een condoom.
Stond op de verpakking:
STRAK OVER DE KOP STREKKEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |