dan lig ik op 1 oor en mis ik allesquote:Op woensdag 29 april 2009 00:14 schreef Pek het volgende:
Ze MOETEN gewoon die sirene er in knallen over een uur, echt
en zit er nog een tijdslimiet aan vast?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:17 schreef Pek het volgende:
[..]
En dan 500 km fietsen, afstelling Alpe d'Huez
Ik wil je wel wakker bellen als het zover isquote:Op woensdag 29 april 2009 00:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dan lig ik op 1 oor en mis ik alles
dat heb ik vannacht ook gedaan helaas weet ik er niks meer vanquote:Op woensdag 29 april 2009 00:20 schreef swarmahoer het volgende:
zal ik t geluid aan laten staan, merk je vanzelf als er iets is
of we gooien Eric er in met een paar sleppers en een stofzuiger .........quote:Op woensdag 29 april 2009 00:20 schreef swarmahoer het volgende:
zal ik t geluid aan laten staan, merk je vanzelf als er iets is
Jah gezelliequote:Op woensdag 29 april 2009 00:22 schreef snetje het volgende:
[..]
of we gooien Eric er in met een paar sleppers en een stofzuiger .........
Daar doe je als amateur wel een paar dagen over, denk ik? Kunnen ze weer een waanzinnig rooster bedenkenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
en zit er nog een tijdslimiet aan vast?
als ze er nu ook nog even bij gaan zetten wat ze moeten eten ... ik bedoel zo loopt de boel niet warm hequote:Op woensdag 29 april 2009 00:21 schreef Maanvis het volgende:
Jullie hebben flink gestemd, de uitslag is bekend! Voor het dagduel van morgen zijn Amber en Marielin de pineut. We hebben ze dit al verteld. Zij weten nog niet wat ze te wachten staat maar jullie mening wat overduidelijk: Extreme Eating is wat het gaat worden! Met 156 votes was dit de duidelijke winnaar. Op de tweede plaats stond het behendigheidsspel met 100 votes en als laatste is de krachtmeting geëindigd met 31 stemmen.
Niet zo gek, natuurlijk. Ik kreeg 5 credits cadeau en begon bovenaan het lijstje: 1 vs 2 etc. Oi, me credits zijn opquote:Op woensdag 29 april 2009 00:21 schreef Maanvis het volgende:
Jullie hebben flink gestemd, de uitslag is bekend! Voor het dagduel van morgen zijn Amber en Marielin de pineut.
wormen en madenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:21 schreef Maanvis het volgende:
Jullie hebben flink gestemd, de uitslag is bekend! Voor het dagduel van morgen zijn Amber en Marielin de pineut. We hebben ze dit al verteld. Zij weten nog niet wat ze te wachten staat maar jullie mening wat overduidelijk: Extreme Eating is wat het gaat worden! Met 156 votes was dit de duidelijke winnaar. Op de tweede plaats stond het behendigheidsspel met 100 votes en als laatste is de krachtmeting geëindigd met 31 stemmen.
en dan gelijk 2 op de fietsen zodat wij ook snacht streamvermaak hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Daar doe je als amateur wel een paar dagen over, denk ik? Kunnen ze weer een waanzinnig rooster bedenken
quote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 00:34 schreef markvanrinsum het volgende:
ik ga ook slapen
kan jij alle spannende momenten voor ons in de gaten houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |