daar kan je best eens gelijk in hebben maar om nu helemaal Parallels op mijn Mac te installeren om een stukje Windows OS er op te zetten gaat me te verquote:Op woensdag 29 april 2009 01:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het zou mij niks verbazen dat er weer het zoveelste ding is gelanceerd op internet dat alleen goed werkt in IE.![]()
Terwijl toch dat Microsoft monopolie idee een beetje achterhaald was, dacht ik.
da's vloeken in de kerk idd. NIET DOENquote:Op woensdag 29 april 2009 01:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
daar kan je best eens gelijk in hebben maar om nu helemaal Parallels op mijn Mac te installeren om een stukje Windows OS er op te zetten gaat me te ver
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
zit ik nog te ginnegappen hiero ook nog![]()
ik heb nog wel een rara ....
ut roept heel hard "ik ben een bunker!!! .... ik ben een bunker!!
:een debiel keldertje
ik ga ook eerder naar bed dan jij. Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 01:21 schreef remlof het volgende:
Ze gaan eerder naar bed dan ik, dat is wel worrying
Truste italiaans fantastischquote:Op woensdag 29 april 2009 01:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ga ook eerder naar bed dan jij. Slaap lekker
nee geen polonaise aan mijn Macquote:Op woensdag 29 april 2009 01:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
da's vloeken in de kerk idd. NIET DOEN
respect voor jouw talenkennis cq freetranslation.com-zoektechniekenquote:
Trustequote:Op woensdag 29 april 2009 01:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ga ook eerder naar bed dan jij. Slaap lekker
das alleen op de prive streamquote:
Neuh, Win vs Mac doe je maar in Digital Cornerquote:Op woensdag 29 april 2009 01:31 schreef evaxsis het volgende:
Windows![]()
en nu word het een welles nietes spelletje?
Ok voor mij hoeft die discussie niet die is al zo uitgemolkenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, Win vs Mac doe je maar in Digital Corner
ze hebben goed opgelet bij het screenen of iemand snurkt of niet ..... hoor nu alleen nog maar een snuiferdquote:Op woensdag 29 april 2009 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
Gelukkig is er bij de regie nog wel iemand wakker
Die is net zo droog als:quote:Op woensdag 29 april 2009 01:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Er is laatst een belg gestikt in een condoom.
Stond op de verpakking:
STRAK OVER DE KOP STREKKEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |