quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Zelfs de theepauzes, bij wijze van spreken.²
Eigenlijk is 't inderdaad de beste manier om Barça te bestrijden, vol op de aanval want de verdediging is niet geweldig. Maar dat moet je wel kunnen voetballen natuurlijk. Overwicht op 't middenveld creëren en 'n ijzersterke verdediging.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:16 schreef Espabilado het volgende:
En thuis gaat Guus wel aanvallend spelen? Alsof thuispubliek zo'n grandioos verschil maakt dat je nu met iedereen achteruit moet gaan voetballen om daar dan wel voor de goal te gaan..
Aan de andere kant denk ik dat dit wel de enige manier is waarop je barca kan bestrijden, naja je moet eigenlijk barcas verdediging toch ook wel testen, want das niet sterkste kant van barca
Ja idd vroeg naar het wasmiddelquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is die commentator een paardenlul, al de hele avond zit hij op Barcelona te geilen in plaats van een beetje objectief proberen verslag te doen.
Nee dat was geen penalty, Bosingwa streelde de mouw van Henry.
Als je zo over je lul gestreeld word ligt die eraf hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is die commentator een paardenlul, al de hele avond zit hij op Barcelona te geilen in plaats van een beetje objectief proberen verslag te doen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die Rus heeft die scheids wat extra centjes gegeven gok ik
Ja, kan ik het alleen maar mee eens zijn. Puyol valt een pot instabiel in zeg!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef sjimz het volgende:
Gaat lastig worden zonder Puyol en Marquez.
Natuurlijk, dat zie je toch meteen!?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:16 schreef knep het volgende:
Toch wel een pingel dus.
Helemaal mee eens, dit was echt veel te licht voor een penalty. Dat 10x zeggen dat het een penalty moet zijn is sowieso ontzettend irritant, zelfs al zou het waar zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
GELUKKIG was het buitenspel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:19 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat gezeik over commentatoren altijd sneu maar deze is wel heel erg
Nee Real Madrid heeft de scheids wat extra centjes gegevenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die Rus heeft die scheids wat extra centjes gegeven gok ik
Dit was een glaszuivere penalty. Wie zegt van niet is nog een grote hondenlul dan die scheids!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:19 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dit was echt veel te licht voor een penalty. Dat 10x zeggen dat het een penalty moet zijn is sowieso ontzettend irritant, zelfs al zou het waar zijn.
Niet als je zelf al geel op zak hebt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:20 schreef -Willempie- het volgende:
Hij pakte die Malouda gewoon terug, zoiets behoort elke aanvoeder te doen voor zijn team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo schrijf je het inderdaad niet nee.
Het stadion heeft echt wel effect. Thuisfluiters is niet voor niks een begrip.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:19 schreef rondarts het volgende:
Die kut Duitse scheidsrechter heeft hem zeker nog dik omdat Barca van seiner Bayern gewonnen hat!:O
Misschien kan El Hamdoeidoei een aanvallende impuls geven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch eigenlijk om te huilen dat een team als Chelsea los van Drogba en Anelka geen echte topspitsen meer in de selectie hebben? Er zit ook helemaal geen creatine in dit elftal. Vaag, want cash is er genoeg.²
Hallo usernamequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Dit was een glaszuivere penalty. Wie zegt van niet is nog een grote hondenlul dan die scheids!
kalou, joe cole Dekoequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch eigenlijk om te huilen dat een team als Chelsea los van Drogba en Anelka geen echte topspitsen meer in de selectie hebben? Er zit ook helemaal geen creatine in dit elftal. Vaag, want cash is er genoeg.²
Of de scheidsquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:23 schreef Szura het volgende:
Het zou een prachtig understatement zijn als ze geen man of the match zouden uitroepen
Ja, ze moesten dat laatste kleine beetje hersen nog wegopereren.quote:
of of of dat het veld niet in de vorm van een driehoek is, echt jammer!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer dat Ashley Cole niet speelt, die kan alle topspitsen aan. Kijk eens hoe hij destijds Ronaldo voorzag van degelijke dijenkletsers.²
die komt niet in het plaatje voor bij Hiddinkquote:
of de 4e manquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:23 schreef Szura het volgende:
Het zou een prachtig understatement zijn als ze geen man of the match zouden uitroepen
Geblesseerd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:25 schreef Szura het volgende:
Waar is Joe Cole? Die heb ik al in geen tijden meer gezien, is toch van veel meer waarde dan een Malouda
Nee hij speelt gewoon minderquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zou dat ook niet met chelsea te maken kunnen hebben
De scheids marchandeert iig consequent.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
Ballack mocht daar wel z'n 2e geel krijgen
Misschien. We zullen de return afwachten. Maar inderdaad, de ruimtes zijn zo gigantisch klein door dat verdedigende voetbal van chelsea..quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zou dat ook niet met chelsea te maken kunnen hebben
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien. We zullen de return afwachten. Maar inderdaad, de ruimtes zijn zo gigantisch klein door dat verdedigende voetbal van chelsea..
Heeft net zo'n hekel aan Portugezen als elke Nederlander dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die komt niet in het plaatje voor bij Hiddink
Ik zou Iniesta naar voren schuiven, als geste zeg maar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:23 schreef Szura het volgende:
Ja daar zal hij zich druk over makenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iniesta, niet om kaarten vragen. Hij daalt nu in mijn achting
Truequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Heeft net zo'n hekel aan Portugezen als elke Nederlander dus
Hiddinkquote:
Ik hoor iedereen altijd zeggen dat Messi zo goed is in de kleine ruimte.quote:
Vink zou zijn moeder nog met een rode kaart uit d'r huis sturen als er chocopasta op z'n boterham zit in plaats van pindakaas.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:28 schreef Anonymousz het volgende:
Als Vink er was had hij een strafschop aan Barca gegeven
Ik voel aan mijn ingedroogde eksteroog dat Chelsea tot zo'n actie komt. Zij hebben immers Ballack.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
Laat Barca maar mooi in de 94e minuut scoren. Op zijn duits
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vink zou zijn moeder nog met een rode kaart uit d'r huis sturen als er chocopasta op z'n boterham zit in plaats van pindakaas.
Als hij het maar tegen Madrid heeft.quote:
Ja, en daarom speelt Bosingwa de volledige wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Heeft net zo'n hekel aan Portugezen als elke Nederlander dus
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel aan mijn ingedroogde eksteroog dat Chelsea tot zo'n actie komt. Zij hebben immers Ballack.²
Wehehehequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vink zou zijn moeder nog met een rode kaart uit d'r huis sturen als er chocopasta op z'n boterham zit in plaats van pindakaas.
Tourequote:
Wat een matige trollquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:25 schreef Rikketik het volgende:
Platje had op dit moment van onschatbare waarde kunnen zijn.
Dat zeg ik al de hele wedstrijd. Dat kut galleryspel de hele tijd. het gaat erom de bal in het net te rammen en nergens anders omquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
Flikker op met die overstapjes gvd... PLEUR HEM ERIN!!!!
Het is Cech....quote:
Ja het hele topic zit vol met Hiddink aarslikkersquote:
Catalanenquote:
Die commentator is ook een drama jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef Barca het volgende:
Barcelona vergeet te voetballen, de scheids verstaat zijn vak niet en Chelsea kan/wil niet voetballen. Drama dit! Zeker omdat die mafkees van een commentator geen verstand van voetbal heeft!
Heeft niets met taktiek te maken, is een geste van Guus naar Nicolas Anelka, dat ie ook een beetje wedstrijdpremie mag ontvangen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef Gunner het volgende:
Dat is zinvol Anelka inbrengen met een minuut speeltijd. Wat een tacticus die Guus
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Aarrghh Chelsea rotteam, klote team, anti voetbal
Hij gaat gewoon verder waar chelsea al vanaf minuut 1 mee bezig is...quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef Gunner het volgende:
Dat is zinvol Anelka inbrengen met een minuut speeltijd. Wat een tacticus die Guus
Chelsea speelt geen anti-voetbal volgens jou?quote:
quote:
En wat Barcelona laat zien is geen anti-voetbal zeker hequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
Aarrghh Chelsea rotteam, klote team, anti voetbal
Absurd tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef Gunner het volgende:
Barcelona kan niet scoren en dan roept hij Chelsea anti voetbalquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Chelsea speelt geen anti-voetbal volgens jou?
Iddquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef Dos37 het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffff wat een deceptie
Nee, dat is voetbal van hoogstaand niveau. Maar dat zul jij wel niet begrijpen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef Szura het volgende:
[..]
En wat Barcelona laat zien is geen anti-voetbal zeker he
Ehhh, nee...quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Gast doe eens realistisch als Chelsea was gaan mee voetballen. Had Barca gewoon met 3-1 gewonnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
morgen gelukkig geen Chelsea dus sowieso leuker
dat dus, anti-voetbalquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef SCH het volgende:
Wat een slechte wedstrijd van Barcelona. Ze liepen vanaf minuut 1 boos te zijn en zich te ergeren in plaats van zich op het voetbal te concentreren.
-normaal doen-quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Barcelona kan niet scoren en dan roept hij Chelsea anti voetbal!
-niet doen-quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Barcelona kan niet scoren en dan roept hij Chelsea anti voetbal!
Ho ho ho, hij is mens, respecteer hem daarom.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:36 schreef Robinhoo het volgende:
ballack, ook zo'n kutmof.
Nog stom ook!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef Szura het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:10 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zie je dat het opeens een saai 0-0 wedstrijd wordt
Dit is gewoon voetbal van het hoogste niveau, wie dat niet wil inzien -->quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef -Willempie- het volgende:
Weer 2 uur van mijn leven weggegooid!
Neen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef Szura het volgende:
[..]
wees er trots opquote:
Sorry, boefjequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dus als je kan scoren speel je geen anti-voetbal? Down-syndroom mongooltje
Dan had guusje wel zijn doelpunt gehad. Daar kwam hij toch voor?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gast doe eens realistisch als Chelsea was gaan mee voetballen. Had Barca gewoon met 3-1 gewonnen.
Vanavond wel. Toch zie ik het 10x liever dat het zogenaamde oogstrelende Barcelona geoliede machine voetbal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Chelsea speelt geen anti-voetbal volgens jou?
Beter was Platje er ergens in gekomen, dan was er tenminste zeker een doelpunt gevallenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurd toch
Anelka voor Ballack
Bij Ajax komt er dan een 17jarig talent in
Waarom? Als Barcelona een uit-doelpunt scoort op Stamford Bridge is Chelsea de pineut.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:39 schreef GGMM het volgende:
Ronald Koeman zal zijn visie gaan geven over deze wedstrijd.
Ik blijf nog even vol spanning zitten.
Ja, ik ben lesbisch! So what!?!quote:
IDD dat is nog wel het mooistequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Normaal gesproken zijn Barca-wedstrijdtopics ware fanboy ruk-en-wank-sessies. Nu hebben de Barca-groupies weinig reden gehad om te fappen.
-niet doen-quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:40 schreef Blistering het volgende:
Ballack heeft gewoon die Stark z'n pik afgezogen. Gore rotmoffen onder elkaar![]()
![]()
.
Beetje hetzelfde als alle Feyenoord wedstrijden dus?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Normaal gesproken zijn Barca-wedstrijdtopics ware fanboy ruk-en-wank-sessies. Nu hebben de Barca-groupies weinig reden gehad om te fappen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:40 schreef Blistering het volgende:
Ballack heeft gewoon die Stark z'n pik afgezogen. Gore rotmoffen onder elkaar![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Barcelona is in het voordeel nu.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:41 schreef mcyodogg het volgende:
Prima wedstrijd van Chelsea op zich. Tweede helft was al een stuk beter qua balbezit. Maar de beste aanvalslinie van Europa is redelijk koest gehouden. En wat er door kwam had Cech prima. Je weet wel, die keeper die telkens wordt uitgelachen hier op het forum.
Op Stamford Bridge zal Chelsea meer initaitief nemen, verwacht. Misschien dat ze weer 4-3-3 gaan spelen. 0-0 is een neutraal uitgangspunt, zie er niet echt een groot voor of nadeel in.
quote:
Barca scoort altijd en overal. Vandaag niet, hét verschil: De Hid.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom? Als Barcelona een uit-doelpunt scoort op Stamford Bridge is Chelsea de pineut.
Weet niet waar ik aan moet rukken bij mezelf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ben geen flikker, ik ben lesbisch!
Moet? 0-0 en penalty's.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Barcelona is in het voordeel nu.
Chelsea moet komen en daardoor krijgt Barcelona meer ruimte.
Maar Barca mist wel Marquez en Puyol in de return.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Barcelona is in het voordeel nu.
Chelsea moet komen en daardoor krijgt Barcelona meer ruimte.
voral Barcelonaquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:43 schreef Kopbal het volgende:
Conclusie: Barcelona is overrated. De hele Spaanse competitie is overrated.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:43 schreef Kopbal het volgende:
Conclusie: Barcelona is overrated. De hele Spaanse competitie is overrated.
Nou, ik heb me toch 10x klaar gerukt en nog eens 5x klaar laten zuigen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |