Heeft net zo'n hekel aan Portugezen als elke Nederlander dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die komt niet in het plaatje voor bij Hiddink
Ik zou Iniesta naar voren schuiven, als geste zeg maar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:23 schreef Szura het volgende:
Het zou een prachtig understatement zijn als ze geen man of the match zouden uitroepen
Ja daar zal hij zich druk over makenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iniesta, niet om kaarten vragen. Hij daalt nu in mijn achting
Truequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Heeft net zo'n hekel aan Portugezen als elke Nederlander dus
Hiddinkquote:
Ik hoor iedereen altijd zeggen dat Messi zo goed is in de kleine ruimte.quote:
Vink zou zijn moeder nog met een rode kaart uit d'r huis sturen als er chocopasta op z'n boterham zit in plaats van pindakaas.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:28 schreef Anonymousz het volgende:
Als Vink er was had hij een strafschop aan Barca gegeven
Ik voel aan mijn ingedroogde eksteroog dat Chelsea tot zo'n actie komt. Zij hebben immers Ballack.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
Laat Barca maar mooi in de 94e minuut scoren. Op zijn duits
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vink zou zijn moeder nog met een rode kaart uit d'r huis sturen als er chocopasta op z'n boterham zit in plaats van pindakaas.
Als hij het maar tegen Madrid heeft.quote:
Ja, en daarom speelt Bosingwa de volledige wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Heeft net zo'n hekel aan Portugezen als elke Nederlander dus
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel aan mijn ingedroogde eksteroog dat Chelsea tot zo'n actie komt. Zij hebben immers Ballack.²
Wehehehequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vink zou zijn moeder nog met een rode kaart uit d'r huis sturen als er chocopasta op z'n boterham zit in plaats van pindakaas.
Tourequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |