quote:
quote:
Dat kan ik niet, zo ben ik niet opgevoedquote:Suárez vindt zichzelf geen goede aanvoerder
Luis Suárez is nog niet de man die Ajax bij de hand kan nemen. Daar is de aanvaller uit Uruguay, die dit seizoen wel enkele keren aanvoerder was, zelf in ieder geval van overtuigd. Wat hem betreft draagt hij voorlopig niet meer de aanvoerdersband. Suárez zei na de nederlaag tegen PSV (6-2) dat zijn team echte leiders miste, waarmee de ervaren krachten Rob Wielaert en Oleguer onbedoeld werden gedeclasseerd. "Ik bedoelde met die opmerking dat er niemand is die een beetje oorlog kan maken, of het team opzweept als dat nodig is", legt de Zuid-Amerikaan uit aan Ajax Life.
Zijn passie overbrengen op teamgenoten ziet de Ajacied nog niet als een van zijn taken. "Daar ben ik te jong voor. Ik ga niet iemand uitschelden die ouder is dan ik. Dat kan ik niet, zo ben ik niet opgevoed. En ik zit met de taal. Ik ben het Nederlands niet genoeg machtig om alles goed te begrijpen en goed uit te leggen."
Niet in het veld te zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, zo ben ik niet opgevoed
Sure.![]()
quote:Suarez blijft 'honderd procent zeker' bij Ajax
05 juli 2009
Luis Suarez sluit een transfer naar het buitenland 'honderd procent zeker' uit. De aanvaller van Ajax is van mening dat hij nog niet is uitgeleerd in de Eredivisie.
"Ik blijf voor honderd procent zeker", verzekerde de Uruguayaan De Telegraaf. "Ja, ook als bijvoorbeeld AC Milan dertig miljoen biedt. Onder deze trainer kan ik beter worden. Ik ben in Nederland nog niet uitgeleerd. Je moet pas naar 'het buitenland' gaan als je daar helemaal klaar voor bent. Misschien volgend jaar."
Afgelopen seizoen gold de onberekenbare flankspeler als één van de beste spelers op de Nederlandse voetbalvelden. Toch wil hij daar niet te lang bij stilstaan. "Vorig jaar ben ik al vergeten. We speelden niet mee om het kampioenschap en lagen al snel uit de beker. Dat wil ik niet nog een keer meemaken", aldus Suarez.
quote:Ajax is zwaar afhankelijk van Luis Suarez
Datum: 14-jul-2009 11:07
Door Michel Abbink,
Ajax is zwaar afhankelijk van Luis Suarez (foto). Uit onderzoek van IMScouting blijkt dat de 22-jarige Uruguayaan zich de op acht na meest effectieve speler van Europa mag noemen. Goed nieuws dus voor trainer Martin Jol dat Suarez zich in de nieuwe Sportweek helder uitspreekt. “Ik ben honderd procent eerlijk: ik wil blijven. Het zou me een naar gevoel geven als ik Ajax nu zou verlaten.”
Dat zou je zeggen ja. Alle uitspraken die hij nu doet omtrent het aanblijven, hebben we eerder allemaal al in Groningen gehoord.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:35 schreef Radegast het volgende:
Elk jaar weer dezelfde prietpraat van die spelers hé?
Als er een club komt, is Luis de eerste die moeilijk gaat doen.
Hij heeft er wel wat minder poeha van maar dat maakt de schwalbe niet altijd minder erg natuurlijk. Hij wordt soms niet of nauwelijks aangeraakt en laat zich toch vallen. Hij gaat gewoon nog wel steeds gemakkelijk naar de grond en nou ja, hij heeft niet het voordeel van de twijfel natuurlijk. Maar hij doet dat heel professioneel, dat kan je ook zeggen. Zaterdag kantelde de hele wedstrjid er door.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bullshit, SCH. Als je objectief kijkt gaat ie wellicht op sommige momenten makkelijk naar de grond, maar absoluut niet meer als een stervende zwaan die niet eens wordt aangeraakt zoals in het zijn eerste seizoenen.
Ook niet met veel misbaar of naaierij; het maximale halen uit situaties waarbij je daadwerkelijk wordt aangeraakt, is wat anders dan gaan liggen alsof je doodgaat bij elk minimaal tikje.
Zaterdag was geen schwalbe, hij viel makkelijk, maar was gewoon een overtreding.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft er wel wat minder poeha van maar dat maakt de schwalbe niet altijd minder erg natuurlijk. Hij wordt soms niet of nauwelijks aangeraakt en laat zich toch vallen. Hij gaat gewoon nog wel steeds gemakkelijk naar de grond en nou ja, hij heeft niet het voordeel van de twijfel natuurlijk. Maar hij doet dat heel professioneel, dat kan je ook zeggen. Zaterdag kantelde de hele wedstrjid er door.
100%.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:30 schreef sjimz het volgende:
Was het zaterdag een terechte strafschop?
Heb het zelf niet gezien.
De vrije trap die er aan vooraf ging was onterecht. De strafschop was wat gemakkelijk gegeven: hij werd licht aan zijn shirt getrokken, zelfs jij was overeind geblevenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:30 schreef sjimz het volgende:
Was het zaterdag een terechte strafschop?
Heb het zelf niet gezien.
99,999 %quote:
Het ging volgens mij meer om die lompe schop van Gudde op het bovenbeen van Suarez, al hield hij idd ook zijn shirt vast.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gudde trok Suarez duidelijk naar beneden was geen twijfel over.
Maar ja, ook als is het licht getrek.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
De vrije trap die er aan vooraf ging was onterecht. De strafschop was wat gemakkelijk gegeven: hij werd licht aan zijn shirt getrokken, zelfs jij was overeind gebleven
Dan zouden we 500 strafschoppen per weekend krijgen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ja, ook als is het licht getrek.
Aan het shirt trekken in de 16 meter moet nu eenmaal een penalty zijn.
Gastquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
De vrije trap die er aan vooraf ging was onterecht. De strafschop was wat gemakkelijk gegeven: hij werd licht aan zijn shirt getrokken, zelfs jij was overeind gebleven
Nou bij Suarez was het gewoon geen licht getrek. Bovendien stond Luinge er echt een meter vanaf. Dus ik denk niet dat er over te twisten valt. En floten scheidsrechters maar vaker voor shirtje trekken..quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan zouden we 500 strafschoppen per weekend krijgen.
Nee hoor, de coach van RKC was het met me eensquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:32 schreef MaxC het volgende:
[..]
99,999 %
SCH vond als enigste van niet
makkelijk? Dat shirt werd zowat van zijn lijf gerukt en daarna kreeg hij een trap op de lever.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:28 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zaterdag was geen schwalbe, hij viel makkelijk, maar was gewoon een overtreding.
niet waar die vroeg zich alleen af of die vrije trap ervoor niet te makkelijk was gegeven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, de coach van RKC was het met me eens
Erg mooi afstandsschot ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
De eerste hattrick van het seizoen.
Hij heeft vorig de deksel op de neus gehad door het niet op zeker te spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Erg mooi afstandsschot ook![]()
En die penalty's schiet hij ook altijd feilloos in de hoek, als hij dat wil. Op naar de 25 goals.
Voor Papadopoulos bedoel je?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Iemand de Coen Dillen meter al van stal gehaald?
Moet je vooral doen als je wilt dat hij ophoudt met scoren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Iemand de Coen Dillen meter al van stal gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |