abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2009 @ 13:05:35 #61
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69084587
"Heh? Suarez nooit zitten op de bank! "

Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_69087751
Die reclame blijft geniaal

pi_69094910
die reclame is erg leuk Hopelijk blijft ie nog een jaartje of wat bij Ajax om te scoren, en misschien een vervolg op te nemen

Luis
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_69106201
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat kan ik niet, zo ben ik niet opgevoed

Sure.
Niet in het veld te zien.

Maar ik hoop dat ie minstens nog een jaartje blijft!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_69138244
Is hij klaar om ajax te dragen als aanvaller?
pi_70672981
quote:
Suarez blijft 'honderd procent zeker' bij Ajax
05 juli 2009

Luis Suarez sluit een transfer naar het buitenland 'honderd procent zeker' uit. De aanvaller van Ajax is van mening dat hij nog niet is uitgeleerd in de Eredivisie.

"Ik blijf voor honderd procent zeker", verzekerde de Uruguayaan De Telegraaf. "Ja, ook als bijvoorbeeld AC Milan dertig miljoen biedt. Onder deze trainer kan ik beter worden. Ik ben in Nederland nog niet uitgeleerd. Je moet pas naar 'het buitenland' gaan als je daar helemaal klaar voor bent. Misschien volgend jaar."

Afgelopen seizoen gold de onberekenbare flankspeler als één van de beste spelers op de Nederlandse voetbalvelden. Toch wil hij daar niet te lang bij stilstaan. "Vorig jaar ben ik al vergeten. We speelden niet mee om het kampioenschap en lagen al snel uit de beker. Dat wil ik niet nog een keer meemaken", aldus Suarez.
pi_70673068
Elk jaar weer dezelfde prietpraat van die spelers hé?

Als er een club komt, is Luis de eerste die moeilijk gaat doen.
  zondag 5 juli 2009 @ 17:41:31 #68
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70673316
Hij kan het ook wel zeggen, want ik verwacht eerlijk gezegd niet dat een club concreet gaat worden voor hem.
pi_70962183
quote:
Ajax is zwaar afhankelijk van Luis Suarez
Datum: 14-jul-2009 11:07

Door Michel Abbink,

Ajax is zwaar afhankelijk van Luis Suarez (foto). Uit onderzoek van IMScouting blijkt dat de 22-jarige Uruguayaan zich de op acht na meest effectieve speler van Europa mag noemen. Goed nieuws dus voor trainer Martin Jol dat Suarez zich in de nieuwe Sportweek helder uitspreekt. “Ik ben honderd procent eerlijk: ik wil blijven. Het zou me een naar gevoel geven als ik Ajax nu zou verlaten.”

dinsdag 14 juli 2009 @ 12:20:42 #70
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70962445
quote:
Op zondag 5 juli 2009 17:35 schreef Radegast het volgende:
Elk jaar weer dezelfde prietpraat van die spelers hé?

Als er een club komt, is Luis de eerste die moeilijk gaat doen.
Dat zou je zeggen ja. Alle uitspraken die hij nu doet omtrent het aanblijven, hebben we eerder allemaal al in Groningen gehoord.
Verschil is nu natuurlijk wel dat hij flink meer salaris kan bijschrijven dan bij Groningen en dat hij daardoor nu wat oprechter kan zijn. En hij is wat ouder en dus wijzer, denk je.
Eigenlijk zou je hopen dat een grote Spaanse club concreet wordt om te kijken hoeveel er echt waar is van de woorden van Luis. Echter is het voor de studio sport uitzendingen wel genieten als Suarez nog even blijft, ook al wens je hem soms de verschrikkelijkste dingen toe.

Uiteindelijk gaat het veel voetballers in het begin toch om het geld en binnen zijn voor je 35e.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 12:54:45 #71
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70963516
Wat een geweldenaar is het ook .
><(({°>
pi_70965576
Ik denk vooral dat Jol hem niet laat gaan eigenlijk. En er is nog geen club die bedragen voor hem gaat neertellen waardoor je niet kunt weigeren denk ik. Dus dat zit wel goed deze zomer.
pi_71009261
Volgens Sportweek zou Suarez dit seizoen aanvoerder van Ajax zijn .
pi_71760247
De eerste hattrick van het seizoen .
pi_71760315
El Pistolero is hard op weg een fenomeen te worden
pi_71760357
Die reclame is leuk inderdaad.

Hij liep zaterdag sterk maar dat snelle vallen blijft toch wel een probleem. Hij heeft echt bijna altijd de schijn tegen zich, zowel bij de vrije trap als de penalty dit keer. Maar ja, hij heeft er ook veel voordeel van natuurlijk.
pi_71760518
Bullshit, SCH. Als je objectief kijkt gaat ie wellicht op sommige momenten makkelijk naar de grond, maar absoluut niet meer als een stervende zwaan die niet eens wordt aangeraakt zoals in het zijn eerste seizoenen.

Ook niet met veel misbaar of naaierij; het maximale halen uit situaties waarbij je daadwerkelijk wordt aangeraakt, is wat anders dan gaan liggen alsof je doodgaat bij elk minimaal tikje.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:23:49 #78
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71760642
Wat me zaterdag opviel was dat toen Suarez in de spits ging spelen hij vaak goed aanspeelbaar en balvast was. Hij vroeg en kreeg vaak de bal terwijl hij met zijn rug naar de goal stond en wist de bal goed af te schermen.
Dit vond ik altijd één van de zwakkere punten van Suarez, maar blijkbaar heeft hij er op getraind, goed ontwikkeling
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_71760736
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bullshit, SCH. Als je objectief kijkt gaat ie wellicht op sommige momenten makkelijk naar de grond, maar absoluut niet meer als een stervende zwaan die niet eens wordt aangeraakt zoals in het zijn eerste seizoenen.

Ook niet met veel misbaar of naaierij; het maximale halen uit situaties waarbij je daadwerkelijk wordt aangeraakt, is wat anders dan gaan liggen alsof je doodgaat bij elk minimaal tikje.
Hij heeft er wel wat minder poeha van maar dat maakt de schwalbe niet altijd minder erg natuurlijk. Hij wordt soms niet of nauwelijks aangeraakt en laat zich toch vallen. Hij gaat gewoon nog wel steeds gemakkelijk naar de grond en nou ja, hij heeft niet het voordeel van de twijfel natuurlijk. Maar hij doet dat heel professioneel, dat kan je ook zeggen. Zaterdag kantelde de hele wedstrjid er door.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:28:45 #80
53851 BoNi
pi_71760795
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij heeft er wel wat minder poeha van maar dat maakt de schwalbe niet altijd minder erg natuurlijk. Hij wordt soms niet of nauwelijks aangeraakt en laat zich toch vallen. Hij gaat gewoon nog wel steeds gemakkelijk naar de grond en nou ja, hij heeft niet het voordeel van de twijfel natuurlijk. Maar hij doet dat heel professioneel, dat kan je ook zeggen. Zaterdag kantelde de hele wedstrjid er door.
Zaterdag was geen schwalbe, hij viel makkelijk, maar was gewoon een overtreding.
Schitterend!
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:30:19 #81
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71760841
Gudde trok Suarez duidelijk naar beneden was geen twijfel over.
#FreeHat
pi_71760851
Was het zaterdag een terechte strafschop?
Heb het zelf niet gezien.
pi_71760863
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:30 schreef sjimz het volgende:
100%.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_71760879
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:30 schreef sjimz het volgende:
De vrije trap die er aan vooraf ging was onterecht. De strafschop was wat gemakkelijk gegeven: hij werd licht aan zijn shirt getrokken, zelfs jij was overeind gebleven
pi_71760906
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:31 schreef Breach het volgende:

[..]

100%.
99,999 %

SCH vond als enigste van niet
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71760909
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gudde trok Suarez duidelijk naar beneden was geen twijfel over.
Het ging volgens mij meer om die lompe schop van Gudde op het bovenbeen van Suarez, al hield hij idd ook zijn shirt vast.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_71760915
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:32 schreef SCH het volgende:

[..]

De vrije trap die er aan vooraf ging was onterecht. De strafschop was wat gemakkelijk gegeven: hij werd licht aan zijn shirt getrokken, zelfs jij was overeind gebleven
Maar ja, ook als is het licht getrek.
Aan het shirt trekken in de 16 meter moet nu eenmaal een penalty zijn.
pi_71760964
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar ja, ook als is het licht getrek.
Aan het shirt trekken in de 16 meter moet nu eenmaal een penalty zijn.
Dan zouden we 500 strafschoppen per weekend krijgen.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:37:20 #89
53851 BoNi
pi_71761049
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Gast Waren beide gewoon overtredingen...
Ga maar even terugkijken op:
Schitterend!
pi_71761055
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan zouden we 500 strafschoppen per weekend krijgen.
Nou bij Suarez was het gewoon geen licht getrek. Bovendien stond Luinge er echt een meter vanaf. Dus ik denk niet dat er over te twisten valt. En floten scheidsrechters maar vaker voor shirtje trekken..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')