quote:
Je moet het ook niet doen in combinatie met paddo'squote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad! Verslag in UVT met paddo's ergens in de TT
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet vanzelf, da's die geest die dat doet
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Jeroen en glas gaat niet samen, zo is gebleken
hij heeft dan ook niet veel geslapenquote:
Broertje van Fester?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef tonja het volgende:
Peter is behoorlijk zwart onder de ogen.
ow...maja...als die van de tafel sukkelen.....dan weer een nw drama....ik zeg....zet extra glazen op de boodschappenlijstquote:
en jij bent?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat een tempo, half uurtje overleggen en je loopt honderden posts achter.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
me 3quote:
puk, aangenaamquote:
mee zelfs nog dacht ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:11 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze heeft 6 of 7 broertjes en zusjes, dat was al wel het vermoeden ook
ja maar verschillende vaders...mag niet ....mag niet...mag nietttttttquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:11 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze heeft 6 of 7 broertjes en zusjes, dat was al wel het vermoeden ook
Ik begin mijn mening al bij te draaienquote:
Pitje Puk.. Kunnen we rellenquote:
Ach uiteindelijk komen we allemaal van dé vader toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar verschillende vaders...mag niet ....mag niet...mag niettttttt
Groot gelijk. Ben benieuwd of ze hem laten liggenquote:
Hey muis, jij ook hierquote:
Heb je dgk ook gevolgd ???quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:14 schreef ilsejuhhh het volgende:
het valt me op dat ik nooit iemand recht de camera in zie kijken.
Straf voor de hele groepquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:13 schreef Kinga het volgende:
Peter riskeert het. En doet een tukkie.
Ze mogen nergens anders zitten toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
OT: ze zitten best veel aan die tafel, zouden ze geen spierpijn krijgen of zo?
Volgens mij weten ze niet dat ze gefilmd worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:14 schreef ilsejuhhh het volgende:
Ja vanaf de startquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey muis, jij ook hier![]()
OT: ze zitten best veel aan die tafel, zouden ze geen spierpijn krijgen of zo?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze niet dat ze gefilmd worden.
Wat een hoop overleggen. zijn jullie er nou nog niet uit?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Want anders?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die ex van Peter zat te verkondigen op de chat dat er niemand op hem mag geilen hehe.
Gelukkig maar. Heb nog trauma's van een stelletje uit DGK, dat niets anders deed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:14 schreef ilsejuhhh het volgende:
ze hebben gisternacht alle camera`s aangewezen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze niet dat ze gefilmd worden.
hij is ook een pauper jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:17 schreef lunareclipse het volgende:
Amber heeft het er volgens mij helemaal mee gehad
en jeroen.....
Hij heeft het spel het meest door (bier kijkers, bier!)![]()
maar het blijft een gast die over het paard getild is
huub en claire bedoel je?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb nog trauma's van een stelletje uit DGK, dat niets anders deed.
idd , en XTC , coke e.d.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:17 schreef NrTH het volgende:
[..]
En niks geen bier, gewoon wodka, dat gaat veel harder!
Dat heb ik (ook al) gemist.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:17 schreef ilsejuhhh het volgende:
ze hebben gisternacht alle camera`s aangewezen.
Nou daar was het gesmeer en getut een groot dagdeel. Hier zijn ze nu zonder de luxe !! Dat zie je nu al .quote:
helaas wel ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef marky het volgende:
Moet zeggen dat Jeroen wel een beetje smaakmaker is op dit moment.
Zonder hem wordt 't bloedsaaiquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef marky het volgende:
Dat is het verkeerde topic. Die je zoekt zit in R&P en is ge-wel-dig om in te postenquote:
duh, de enige die uitgerust isquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef marky het volgende:
Ze ging net weg toen ik inlogde, had ik ook wel willen vragen idd.quote:
jeroen zou in rnp moeten postenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is het verkeerde topic. Die je zoekt zit in R&P en is ge-wel-dig om in te posten
Edit : Oh hier gaat het er ook over
Je bedoelt KAN geilen zekerquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die ex van Peter zat te verkondigen op de chat dat er niemand op hem mag geilen hehe.
Waarschijnlijk heb je op het verkeerde icoontje geklikt op je desktop.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:21 schreef ilsejuhhh het volgende:
ze hebben het er nu alweer over dat er vanavond bier is.
HOEZO VANAVOND BIER?
dat is toch helemaal niet zeker?
de overlevers hebben naar mijn smaak nog steeds te veel het idee dat ze in dgk zitten, en vinden allemaal maar heel normaal dat ze de spullen krijgen(shag, bestek, eten , peper) en ik vind dat ze afgestraft moeten worden met noodshit(wat is de naam ook alweer?)
edit noodrantsoen.
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je op het verkeerde icoontje geklikt op je desktop.
Je moet dus sims.exe hebben, niet explorer.exe.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
wij beslissen wat er gebeurt, niet hun!!!!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
hij ging niet vreemd, het was een bekendequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:23 schreef Jimbo het volgende:
ik ga niet vreemd bla bla blva hij spreekt zichzelf tegen
dat vind ik dan ook weer niet terecht!!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
hij ging niet vreemd, het was een bekende
Idd, Pim hoor je helemaal niet, stem hem er maar uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat vind ik dan ook weer niet terecht!!
WTF Echt !!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
hij ging niet vreemd, het was een bekende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |