Nou kijkplezier, kijkplezier ... Irritatiegehalte.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef D. het volgende:
Mij valt ie mee![]()
Daarbij verhoogt ie het kijkplezier
dat kan hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Nou kijkplezier, kijkplezier ... Irritatiegehalte.
Kom je mijn muur schilderenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik kan die dingetjes ook fixen voor je
glaasje draaien op die gammele scheve tafel?quote:
nu nog? ze hebben al avondeten gehadquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:49 schreef rooie3 het volgende:
Er komt toch ook nog een dagduel,is dat de vreetopdracht.
Ik denk dat je op veilige afstand zitquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef logicc123 het volgende:
[..]
dat is wel gaaf,(zolang ik het zelf niet doe)
Vandaag proberen in te loggen op een andere pc?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef Kinga het volgende:
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen btw? Springt steeds terug naar inloggen....
Jasses, glaasje draaien, zo eng.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef NrTH het volgende:
Ik hoop dat Jeroen nog de groep overhaalt om te gaan glaasje draaien..
Renate is zo onstabiel dat zij sowieso gek wordt, Amber ook omdat ze er bang voor is, leuke "tv"
nou dat ..quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Vandaag proberen in te loggen op een andere pc?
nemen ze de doodskist als ondergrondquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
glaasje draaien op die gammele scheve tafel?
Op de doodskistquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
glaasje draaien op die gammele scheve tafel?
Jij houdt wel van stiekem?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:55 schreef Susi het volgende:
Oh dit vind ik stiekem wel leuk.
Hopelijk valt het glaasje halverwege om en worden ze de komende 25 dagen lastiggevallen door de geest van Jos Brink.quote:
Nu al een goed ideequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Als Bart zich nou verstopt in die kist en tijdens het glaasje draaien eruit spingt!
Idemquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jasses, glaasje draaien, zo eng.
Heb dat een keer gedaan op de middelbare school en heb weken met het licht aan geslapen
Benieuwd hoeveel streamers er dan opeens dood in hun huiskamer liggen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Als Bart zich nou verstopt in die kist en tijdens het glaasje draaien eruit spingt!
En een hartelijk vrijdagquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hopelijk valt het glaasje halverwege om en worden ze de komende 25 dagen lastiggevallen door de geest van Jos Brink.
Werkt niet he??quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Vandaag proberen in te loggen op een andere pc?
Is niet eng, is indrukwekkendquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jasses, glaasje draaien, zo eng.
Heb dat een keer gedaan op de middelbare school en heb weken met het licht aan geslapen
Hoiquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:58 schreef Kwaliteit het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef yvonne het volgende:
Wat gaat de COS snel, was net bijgelezen
Dat dan weer niet. Niet mijn kunst.quote:
schat kijk eens op de voorpaginaquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Passie36 het volgende:
Ik heb nog steeds test staan bij poll dagduel dus geen idee hoe het ervoor staat.
Maar goed ik mag niet klagen dat is echt het enige wat niet goed gaat bij mijn account
Overigens zeg ik ook dat Jeroen er als een soort van Molletje inzit.
Zijn hele doen en laten, komt op mij over als dat hij alles op alles zal zetten voor wat relletjes!
Dat heb ik ook gehad! Verslag in UVT met paddo's ergens in de TTquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was wél eng, doodeng, het bewóóg!Vanzélf!
Da's niet vanzelf, da's die geest die dat doetquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was wél eng, doodeng, het bewóóg!Vanzélf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |