Hopelijk valt het glaasje halverwege om en worden ze de komende 25 dagen lastiggevallen door de geest van Jos Brink.quote:
Nu al een goed ideequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Als Bart zich nou verstopt in die kist en tijdens het glaasje draaien eruit spingt!
Idemquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jasses, glaasje draaien, zo eng.
Heb dat een keer gedaan op de middelbare school en heb weken met het licht aan geslapen
Benieuwd hoeveel streamers er dan opeens dood in hun huiskamer liggen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Als Bart zich nou verstopt in die kist en tijdens het glaasje draaien eruit spingt!
En een hartelijk vrijdagquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hopelijk valt het glaasje halverwege om en worden ze de komende 25 dagen lastiggevallen door de geest van Jos Brink.
Werkt niet he??quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Vandaag proberen in te loggen op een andere pc?
Is niet eng, is indrukwekkendquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jasses, glaasje draaien, zo eng.
Heb dat een keer gedaan op de middelbare school en heb weken met het licht aan geslapen
Hoiquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:58 schreef Kwaliteit het volgende:
[quote]Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef yvonne het volgende:
Wat gaat de COS snel, was net bijgelezen
Dat dan weer niet. Niet mijn kunst.quote:
schat kijk eens op de voorpaginaquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:52 schreef Passie36 het volgende:
Ik heb nog steeds test staan bij poll dagduel dus geen idee hoe het ervoor staat.
Maar goed ik mag niet klagen dat is echt het enige wat niet goed gaat bij mijn account
Overigens zeg ik ook dat Jeroen er als een soort van Molletje inzit.
Zijn hele doen en laten, komt op mij over als dat hij alles op alles zal zetten voor wat relletjes!
Dat heb ik ook gehad! Verslag in UVT met paddo's ergens in de TTquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was wél eng, doodeng, het bewóóg!Vanzélf!
Da's niet vanzelf, da's die geest die dat doetquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was wél eng, doodeng, het bewóóg!Vanzélf!
Maak je geen zorgen, Jeroen en glas gaat niet samen, zo is geblekenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef logicc123 het volgende:
[..]
quote:
Je moet het ook niet doen in combinatie met paddo'squote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad! Verslag in UVT met paddo's ergens in de TT
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet vanzelf, da's die geest die dat doet
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Jeroen en glas gaat niet samen, zo is gebleken
hij heeft dan ook niet veel geslapenquote:
Broertje van Fester?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef tonja het volgende:
Peter is behoorlijk zwart onder de ogen.
ow...maja...als die van de tafel sukkelen.....dan weer een nw drama....ik zeg....zet extra glazen op de boodschappenlijstquote:
en jij bent?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat een tempo, half uurtje overleggen en je loopt honderden posts achter.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat een tempo, half uurtje overleggen en je loopt honderden posts achter.
me 3quote:
puk, aangenaamquote:
mee zelfs nog dacht ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:11 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze heeft 6 of 7 broertjes en zusjes, dat was al wel het vermoeden ook
ja maar verschillende vaders...mag niet ....mag niet...mag nietttttttquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:11 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze heeft 6 of 7 broertjes en zusjes, dat was al wel het vermoeden ook
Ik begin mijn mening al bij te draaienquote:
Pitje Puk.. Kunnen we rellenquote:
Ach uiteindelijk komen we allemaal van dé vader toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar verschillende vaders...mag niet ....mag niet...mag niettttttt
Groot gelijk. Ben benieuwd of ze hem laten liggenquote:
Hey muis, jij ook hierquote:
Heb je dgk ook gevolgd ???quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:14 schreef ilsejuhhh het volgende:
het valt me op dat ik nooit iemand recht de camera in zie kijken.
Straf voor de hele groepquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:13 schreef Kinga het volgende:
Peter riskeert het. En doet een tukkie.
Ze mogen nergens anders zitten toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
OT: ze zitten best veel aan die tafel, zouden ze geen spierpijn krijgen of zo?
Volgens mij weten ze niet dat ze gefilmd worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:14 schreef ilsejuhhh het volgende:
het valt me op dat ik nooit iemand recht de camera in zie kijken.
Ja vanaf de startquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey muis, jij ook hier![]()
OT: ze zitten best veel aan die tafel, zouden ze geen spierpijn krijgen of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |