quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze niet dat ze gefilmd worden.
Wat een hoop overleggen. zijn jullie er nou nog niet uit?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat een tempo, half uurtje overleggen en je loopt honderden posts achter.
Want anders?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die ex van Peter zat te verkondigen op de chat dat er niemand op hem mag geilen hehe.
Gelukkig maar. Heb nog trauma's van een stelletje uit DGK, dat niets anders deed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:14 schreef ilsejuhhh het volgende:
het valt me op dat ik nooit iemand recht de camera in zie kijken.
ze hebben gisternacht alle camera`s aangewezen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze niet dat ze gefilmd worden.
hij is ook een pauper jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:17 schreef lunareclipse het volgende:
Amber heeft het er volgens mij helemaal mee gehad
en jeroen.....
Hij heeft het spel het meest door (bier kijkers, bier!)![]()
maar het blijft een gast die over het paard getild is
huub en claire bedoel je?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb nog trauma's van een stelletje uit DGK, dat niets anders deed.
idd , en XTC , coke e.d.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:17 schreef NrTH het volgende:
[..]
En niks geen bier, gewoon wodka, dat gaat veel harder!
Dat heb ik (ook al) gemist.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:17 schreef ilsejuhhh het volgende:
ze hebben gisternacht alle camera`s aangewezen.
Nou daar was het gesmeer en getut een groot dagdeel. Hier zijn ze nu zonder de luxe !! Dat zie je nu al .quote:
helaas wel ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef marky het volgende:
Moet zeggen dat Jeroen wel een beetje smaakmaker is op dit moment.
Zonder hem wordt 't bloedsaaiquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef marky het volgende:
Dat is het verkeerde topic. Die je zoekt zit in R&P en is ge-wel-dig om in te postenquote:
duh, de enige die uitgerust isquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef marky het volgende:
Ze ging net weg toen ik inlogde, had ik ook wel willen vragen idd.quote:
jeroen zou in rnp moeten postenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is het verkeerde topic. Die je zoekt zit in R&P en is ge-wel-dig om in te posten
Edit : Oh hier gaat het er ook over
Je bedoelt KAN geilen zekerquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die ex van Peter zat te verkondigen op de chat dat er niemand op hem mag geilen hehe.
Waarschijnlijk heb je op het verkeerde icoontje geklikt op je desktop.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:21 schreef ilsejuhhh het volgende:
ze hebben het er nu alweer over dat er vanavond bier is.
HOEZO VANAVOND BIER?
dat is toch helemaal niet zeker?
de overlevers hebben naar mijn smaak nog steeds te veel het idee dat ze in dgk zitten, en vinden allemaal maar heel normaal dat ze de spullen krijgen(shag, bestek, eten , peper) en ik vind dat ze afgestraft moeten worden met noodshit(wat is de naam ook alweer?)
edit noodrantsoen.
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je op het verkeerde icoontje geklikt op je desktop.
Je moet dus sims.exe hebben, niet explorer.exe.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
wij beslissen wat er gebeurt, niet hun!!!!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
hij ging niet vreemd, het was een bekendequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:23 schreef Jimbo het volgende:
ik ga niet vreemd bla bla blva hij spreekt zichzelf tegen
dat vind ik dan ook weer niet terecht!!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
hij ging niet vreemd, het was een bekende
Idd, Pim hoor je helemaal niet, stem hem er maar uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat vind ik dan ook weer niet terecht!!
WTF Echt !!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
hij ging niet vreemd, het was een bekende
iddquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, Pim hoor je helemaal niet, stem hem er maar uit.
Renate mag nog blijven, want die gaat huilen soon.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:27 schreef D. het volgende:
Goede les:
als je moet schijten, eerst je broek omlaag
of zorg dat je vrienden je helpenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:27 schreef D. het volgende:
Goede les:
als je moet schijten, eerst je broek omlaag
Wat triestquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij vertelde dat z'n vriendin erbij stond en dat ie toestemming had
om zichzelf te reddenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij vertelde dat z'n vriendin erbij stond en dat ie toestemming had
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb er maar een opdracht ingegooid, ze vragen weliswaar om dag/weekopdrachten maar waarom geen korte opdracht, met een btje aktie waarbij er maar 1 winnaar is die wat uit mag kiezen? sigaretten, ff lekker douchen o.i.d. Krijg je misschien wat scheve ogen in die toko. En niks nie delen nie die prijs
Oh wat triesterquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zij had mogelijk ook met haar gezoend zei ie
Misschien wordt het tijd voor een mierenboerderijtje. Wachten tot ze een mooi gangenstelsel gebouwd hebben en dan flink schudden met dat ding om de totale controle te ervaren. Bij de Bunker gaat dat namelijk niet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
wij beslissen wat er gebeurt, niet hun!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |