WTF Echt !!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
hij ging niet vreemd, het was een bekende
iddquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, Pim hoor je helemaal niet, stem hem er maar uit.
Renate mag nog blijven, want die gaat huilen soon.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:27 schreef D. het volgende:
Goede les:
als je moet schijten, eerst je broek omlaag
of zorg dat je vrienden je helpenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:27 schreef D. het volgende:
Goede les:
als je moet schijten, eerst je broek omlaag
Wat triestquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij vertelde dat z'n vriendin erbij stond en dat ie toestemming had
om zichzelf te reddenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij vertelde dat z'n vriendin erbij stond en dat ie toestemming had
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb er maar een opdracht ingegooid, ze vragen weliswaar om dag/weekopdrachten maar waarom geen korte opdracht, met een btje aktie waarbij er maar 1 winnaar is die wat uit mag kiezen? sigaretten, ff lekker douchen o.i.d. Krijg je misschien wat scheve ogen in die toko. En niks nie delen nie die prijs
Oh wat triesterquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zij had mogelijk ook met haar gezoend zei ie
Misschien wordt het tijd voor een mierenboerderijtje. Wachten tot ze een mooi gangenstelsel gebouwd hebben en dan flink schudden met dat ding om de totale controle te ervaren. Bij de Bunker gaat dat namelijk niet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
wij beslissen wat er gebeurt, niet hun!!!!!!
vodka ftwquote:
Denk dat je geen geduld hebt. Tis redelijk normaal dat ze vriedschappelijk met elkaar omgaan na nog amper 28 uur. Dit gaat nog 31 dagen ofzo duren. Reken maar dat het wel leuke streams gaat worden. Gezien de karaktertjes van de bewoners. En echt uitgediept zijn ze niet tot nu toequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een mierenboerderijtje. Wachten tot ze een mooi gangenstelsel gebouwd hebben en dan flink schudden met dat ding om de totale controle te ervaren. Bij de Bunker gaat dat namelijk niet gebeuren.
dus wel,zo is het concept.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een mierenboerderijtje. Wachten tot ze een mooi gangenstelsel gebouwd hebben en dan flink schudden met dat ding om de totale controle te ervaren. Bij de Bunker gaat dat namelijk niet gebeuren.
Niet mijn dingquote:
Peter slaapt dalijk toch. Laat die Jeroen maar lekker zuipen, istie morgen net zo verrotquote:
Ik had nog twee credits over, die heb ik aan hem gegeven. Ik heb een zwak voor de underdogquote:
Dat wil ik persoonlijk niet ... Gebekt zijn er een aantal wel !! Dat wil ik zien/horen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:36 schreef Jimbo het volgende:
ik zie het nog niet gebeuren dat iemand klappen gaat uitdelen
als je het maar uit je hoofd laat om renate omhoog te stemmen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had nog twee credits over, die heb ik aan hem gegeven. Ik heb een zwak voor de underdog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |