Nee. Maar m'n eerste tricotdoek is via nog wat mensen beland bij DJMO, en m'n eerste geweven doek is door Maneki overgenomen. Dus ze zijn nog wel in de extended OUDdraagfamilie, en ik vind het altijd weer leuk om ze op de foto te zien met JJ en Bep d'r inquote:Op woensdag 29 april 2009 21:14 schreef DaviniaHR het volgende:
macka, mooir poncho!
cattie, gefeli dat millie verkocht is!
hebben jullie eigenlijk nog jullie allereerste doek nog?
Ja, ikke!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:52 schreef Floria het volgende:
Er staat trouwens op Gbay een nieuwe Hopp Florenz voor 50 euro sofort. Anyone?!
dittoquote:Op donderdag 30 april 2009 15:21 schreef mrien het volgende:
Heerlijk met de doek op de rommelmarkt geweest![]()
Geen gedoe met kinderwagen/buggy, ideaal. Moest alleen opletten voor struikelobjecten als stroomkabels die over de grond lagen, mensen met een boodschappen karretje die opeens stopten voor m'n neus, mensen met kinderwagens die niet doorliepen en ouderen met rollators die niet doorliepen..
Doek![]()
![]()
Lotte vond het volgens mij ook erg leuk, ze kon alles bekijken (zat op m'n buik) en keek echt alle kanten op. Armen af en toe gespreid en regelmatig papa even vastpakkendie naast me liep. En ondertussen een heleboel praatjes houden
mooi!quote:
moet je r iets lager hangen..heb ik van tevoren gedaan en mevrouw snokte zich zo vastquote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef texelonia het volgende:
Heb trouwens ook aardig wat baby björns gezien. En mijn moeder kwam nog een collega tegen die 3 dagen na mij is bevallen. Ook met draagdoek. Kind was wel 2 keer zo groot als Hannah zo ongeveer
Voeden in de doek lukt mij nog niet, dus dat heb ik gewoon open en bloot gedaan
Niks om je voor te schamen, Tex!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:08 schreef texelonia het volgende:
Heb trouwens ook aardig wat baby björns gezien. En mijn moeder kwam nog een collega tegen die 3 dagen na mij is bevallen. Ook met draagdoek. Kind was wel 2 keer zo groot als Hannah zo ongeveer
Voeden in de doek lukt mij nog niet, dus dat heb ik gewoon open en bloot gedaan
dat weet ik pas als ie af is, maar ben trots op wat ik al bereikt heb, eerste keer achter de naaimachien en dan meteen een MT maken is toch wel uniek.quote:
mooie kleuren zijn dat tochquote:
is dat een gewone indio, of een limited edition?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:42 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
voor vertrek (al moest ik r daarna wat strakker knopenkan het kwaad als ik r iets lager hang? zoals op de foto (makkelijk met voeden onderweg)
En bedankt hequote:Op donderdag 30 april 2009 19:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
mooie kleuren zijn dat toch
vooral bij heel donker haar denk ik
een hele oudequote:Op donderdag 30 april 2009 20:07 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
is dat een gewone indio, of een limited edition?
volgens mij maakt het niet uit of je dr wat later knoopt. wordt alleen zwaarder op je rug, denk ik.
maar dat merk je dan vanzelf
wanneer heb jij de jouwe besteld? ik kreeg vorige week donderdag een mail dat hij verzonden was. heb nog geen fluffy mail gehadquote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En bedankt he![]()
ik zal een fotootje plaatsen als de mijne is aangekomen, morgen of overmorgen of zo![]()
of knalrood!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En bedankt he![]()
ik zal een fotootje plaatsen als de mijne is aangekomen, morgen of overmorgen of zo![]()
Ohquote:Op donderdag 30 april 2009 20:20 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
wanneer heb jij de jouwe besteld? ik kreeg vorige week donderdag een mail dat hij verzonden was. heb nog geen fluffy mail gehad
Er hoeft helemaal niks verzacht, behalve de Zara zelf misschienquote:Op donderdag 30 april 2009 20:22 schreef Dakota het volgende:
misschien verzacht het je pijn..ik zou mn indio zo ruilen tegen die Zara en ik ben blond
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:03 schreef oeke het volgende:
Ik vind die Turkis jullie zo mooi staan!
Ik wil graag een rode doek, maar door die foto's van jou ging ik op ebay toch ook naar smaragd blauw enzo kijken. Nog hebberiger worden!
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Dakota het volgende:
[..]ik moet mn verslaving ook hebben van actiepics..dus ik loer altijd bij webkim of ik iets mooi vind of niet
En juist dat vind ik zo mooi aan een doek in tegenstelling tot een BB, dat zo'n babietje de kans heeft om als een klein diertje tegen je aan te kruipen! het heeft zoiets oersquote:Op donderdag 30 april 2009 21:26 schreef owlet het volgende:
Maar biologisch gezien (en wat weten babies nou van maatschappelijke normen, babies zijn gewoon klein prehistoriërs) weten ze niet beter dan dat ze zo dicht mogelijk op de ouder moeten zitten, daardoor overleven ze
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef Dakota het volgende:
jaaa elin 'schurkt' zich altijd tegen me aan..en sinds ik lopend kan voeden ben ik helemaal verkocht
Als ik Marlien optil, probeert ze vaak 'in me te kruipen'. Zo heerlijk tegen me aan en eigenlijk nog verder als ze kon. Wat nou 'personal space'quote:Op donderdag 30 april 2009 21:37 schreef Dakota het volgende:
jaaa elin 'schurkt' zich altijd tegen me aan..en sinds ik lopend kan voeden ben ik helemaal verkocht
jep en de rand van de doek moet er ook aan gelovenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef cattie het volgende:
Die zuigplekjes heb ik ook! En als Ik Fee dan van me af haal heb ik een zeiknat decollete, helemaal ondergesabbeld...![]()
![]()
Da's waar!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:46 schreef owlet het volgende:
En als je nou eens een lijstje gaat maken van doeken die je echt vreselijk mooi vind. Dus niet deze-is-een-beetje-mooi-want-vooral-erg-goedkoop maar echt ik-wil-er-mee-trouwen-mooi. Ongeacht prijs of materiaal of lengte.
Als je niet perse op zoek bent naar een bepaalde eigenschap dan is dit misschien een manier om een beetje helder te krijgen wat je écht graag wilt
maar als je een rekbare wil..quote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef mrien het volgende:
[..]
Da's waar!
Heel veel doeken zijn wel mooi, maar ik vind ze ook vaak erg druk.
Ik ben wel voor de wat rustigere types denk ik
Ik ga eens kijken wat ik kan vinden
Een rekbare wil ik zelf niet meer omdat Lotte al 10 maanden is. Daarvoor is ze echt te zwaar!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:58 schreef Dakota het volgende:
[..]
maar als je een rekbare wil..
bykay?
of die hoppedizjes van ebay?
maar deze zijn toch ook rekbaar?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:08 schreef mrien het volgende:
Haha, ik vind deze erg mooi
[ afbeelding ]
maar deze ook
[ afbeelding ]
alleen is die echt te roze voor mij..
en deze ook
[ afbeelding ]
maar die vind ik echt te druk denk ik
mag ze dat al?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:05 schreef cattie het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Koninginnedag volgend jaar.
Met een 2.5 m kun je Elin op je heup laten zitten.
[ afbeelding ]
check! Elin gaat morgen op de heupquote:Op donderdag 30 april 2009 22:08 schreef cattie het volgende:
Volgens de didymos handleiding mag het vanaf 12 weken!
Over één schouder met een platte of een schuifknoop en dan het kind er liggend in. Dat kan ook prima met een doek van 2.5 meterquote:Op donderdag 30 april 2009 22:02 schreef Dakota het volgende:
wiegehouding mt 2? hoe knoop je dat?
ik heb ook een 2.50 doekk.wat zou ik daarmee kunnen knopen?
JA ik ben tevreden!!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:16 schreef Webkim het volgende:
Jaaa, een LovelyTai. Goed gedaan!![]()
![]()
Heb je al getest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |