Neen. Ik bof nog dat het dvdtje nog in mijn laptop zat en dat ik het niet netjes terug heb gestopt in het hoesje (wat niet in de doos zat maar ook weg is) of in de doosquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
da`s bep met wild haar
Ze is een beetje gegroeid lately
Oh kim da`s zonde..doos kwijt
Zit hij niet bij het oud papier?
Lampo!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:26 schreef Ticootje het volgende:
ik denk erover om lampo weg te doen. Zijn er hier geintresseerde?
Ik vind een Lampo heel mooi, maar weet niet of die stevig genoeg is voor Isis, die heeft nl. wel veel steun nodig. En hoe lang is ie?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:26 schreef Ticootje het volgende:
ik denk erover om lampo weg te doen. Zijn er hier geintresseerde?
Kun je 'm een paar dagen missen Ticootje? Dan neem je 'm vrijdag mee naar mij toe, en neem ik 'm zondag mee naar Davinia zodat Jojogirl 'm zelf even kan bekijken. Ik kan er toch niks zinnigs over zeggen tot ik Isis zelf gezien heb.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:26 schreef Ticootje het volgende:
oh jojo, vraag macka even of lampo geschikt is voor jou. Ik draag jen er ook nog in.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Reinhilde het volgende:
Mooi maneek! Pics?![]()
Weet je wat daar goed bij zou staan? Kort rood haar!
*weg duikt*
Oh dat is lief! Ik heb alleen al een ander aanbod aangenomen, dus het komt goedquote:Op woensdag 29 april 2009 08:27 schreef owlet het volgende:
K_I_M, ik heb nog een aantal van die boekjes. Zal ik er een naar je opsturen?
waarom denk je dat ik je eerst gePM'd heb om te ruilen?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:04 schreef Reinhilde het volgende:
Ehm Davinia? Als Mokka eruit gaat, dan denk je aan mij he?![]()
Oftewel: DIBS!!!!!
Ik probeer het, maar de op zich mooie Manduca is geleverd zonder gebruiksaanwijzing en het is zo'n beetje de minst intuïtieve drager die ik ooit ben tegengekomenquote:
De Manduca is ivm de consultancy ('t is de meest verstelbare ssc ), en daarom gaan we 'm zelf goed uitproberen met het hele gezin incl.draagpoppenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:57 schreef Noli. het volgende:
Oeh is de Manduca voor jezelf of als demomateriaal voor bedrijfje Macka?
* Noli. heeft vanmorgen net een paar erg mooie Manduca's bekeken via een andere site..
(wel erg handig als er een handleiding bij zit!)
Ik had mazzel, de laatste in nightblue en hij was afgeprijsd tot ¤133,- bij Tragemaus.de. Zij hebben er nog een in hazelnootbruin, en Babygerecht.de heeft die zelfs voor ¤119,-. 't Is model Aiska van MaM.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:41 schreef cattie het volgende:
Mag ik vragen hoeveel zo'n poncho kost? Ik vind hem ook mooi en lijkt me zo handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |