abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:21:43 #21
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_68585868
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dat is het probleem. Er is willens en wetens fraude en bedrog gepleegd
Ik denk dat jij eens wat meer moet leren over HIV en AIDS.
Hoe deze aangetoont worden met tests en hoe het ziekte beeld verloopt.

in de jaren 80 kon het idd best dat je AIDS had en ze het HIV virus niet konden aantonen,
Dit aantonen deden ze aan de hand van antilichamen detectie en niet door het zelf virus de detecteren.

Dus je dan kun je Aids hebben en volgens de test geen HIV.

I pitty you fool
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:37:18 #22
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_68587625
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dat is het probleem. Er is willens en wetens fraude en bedrog gepleegd
goeie bron

Helaas ben ik geen samenzweringsdenker, want lui die zo reageren:
quote:
Who ever question the Nobel Price Commitee, their shaddowy masters, their hidden ideology?
For information, the last word for deciding whom the Price will go to belongs to a very small number of non-scientists, a tiny group of just a few men gathering in a well guarded, secret room of the Nobel Building, in Stockholm, Sweden.
The attribution is entirely politically driven.
Hence the question: what sort of interests does the Nobel Price serve?
Certainly not the Truth, nor the Public Welfare.
doen het aardig jeuken bij me
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:11:32 #23
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68588341
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef The.Apple het volgende:

[..]

Ik denk dat jij eens wat meer moet leren over HIV en AIDS.
Hoe deze aangetoont worden met tests en hoe het ziekte beeld verloopt.

in de jaren 80 kon het idd best dat je AIDS had en ze het HIV virus niet konden aantonen,
Dit aantonen deden ze aan de hand van antilichamen detectie en niet door het zelf virus de detecteren.

Dus je dan kun je Aids hebben en volgens de test geen HIV.

I pitty you fool
De idioterie is al zo ver dat je maar IRIS hebt als je een te goed werkend inmuun hebt.
Echt je hebt geen enkel benul waar je over praat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:12:43 #24
52357 Lambiekje
pi_68588362
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:37 schreef Jumparound het volgende:

[..]

goeie bron

Helaas ben ik geen samenzweringsdenker, want lui die zo reageren:
[..]

doen het aardig jeuken bij me
Nobel is een prestige prijs. Het heeft NIETS met kunde te maken. Je zou je kapot moeten schamen als je de eer hebt om z'n prijs te mogen ontvangen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 14:01:20 #25
230721 The.Apple
pi_68589155
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 13:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De idioterie is al zo ver dat je maar IRIS hebt als je een te goed werkend inmuun hebt.
Echt je hebt geen enkel benul waar je over praat.
Tjonge jonge toch,

Zoals eerder aangeven hier, jij lijkt George W wel, feiten en tijdslijnen aanpassen naar eigen inzicht om jou theorie overreind te houden.

IRIS is pas in de jaren 90 ontdekt in samen hang met betere virus supressors
De gehele studie waar jij aan refereert is halverwege, mbt tot jou AIDS verhaal is begin /halverwege jaren 80.

Ben je werkloos sinds de invasie in Irak ofzo
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:12:41 #26
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68590795
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef The.Apple het volgende:

[..]

1959: Congolese man
One of the earliest documented HIV-1 infections was discovered in a preserved blood sample taken in 1959 from a man from Leopoldville, Belgian Congo (now Kinshasa, Democratic Republic of the Congo).[25] However, it is unknown whether this anonymous person ever developed AIDS and died of its complications
De documentaire die lambiekje gaf daar komt een heel andere invalshoek mbt. het hiv-virus en AIDS kijken. Heb je ze gezien? Die eerste, meer vraag ik niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 02-05-2009 15:43:50 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:46:20 #27
52357 Lambiekje
pi_68591534
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

De documentaire die lambiekje gaf daar komt een heel andere invalshoek mbt. het hiv-virus en AIDS kijken. Heb je ze gezien?
Niemand kijkt wat. Men is geheel niet geïnteresseerd in waarom er beweerd wordt dat AIDS bedrog is.
Ook al zijn er stapels bewijs. Het is een een religie geworden.

Iedereen denkt te weten hoe het zit na 10 minuten uitleg van een flapdrol van een biologie leraar op de middelbare school. Hun kennis over de materie is gebaseerd op Gebakken lucht. Bronloos gekwebbel in de ruimte.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:59:04 #28
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68591785
Dat maakt die docus ook zo fascinerend. De alternatieve invalshoeken doen me verteld staan. Jarenlang heb ik klakeloos "feiten" voor waar aangenomen via media, kranten en school. Terwijl ik nog nooit zelf het hiv-virus onder een microscoop heb gezien. How convenient dat het HIV-vrius een retro-virus is dat zo klein is, dat je het moet doen met alternatieve controles die alleen antilichamen zou moeten waarnemen die je lichaam in reactie op het virus zouden aanmaken. Maar dat die twee echt een verband hebben kan dus niet glashard worden bewezen
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 2 mei 2009 @ 22:01:14 #29
230721 The.Apple
pi_68604273
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

De documentaire die lambiekje gaf daar komt een heel andere invalshoek mbt. het hiv-virus en AIDS kijken. Heb je ze gezien? Die eerste, meer vraag ik niet.
Ja,ze proberen hieraan te referreren : source wiki/Mitrokhin archive MI5
Jakob Segal, a former biology professor at Humboldt University, proposed that HIV was engineered at a U.S. military laboratory at Fort Detrick, by splicing together two other viruses, Visna and HTLV-1. According to his theory, the new virus, created between 1977 and 1978, was tested on prison inmates who had volunteered for the experiment in exchange for early release. He further suggested that it was through these prisoners that the virus was spread to the population at large. He has been accused, however, by KGB defector Vasili Mitrokhin as having been disseminating disinformation on behalf of the Soviet Union
pi_68845806
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:03 schreef slackster het volgende:
AIDS CURE U.S. Patent #5676977-THIS VIDEO IS BEING CENSORED!!!

Heb het desbetreffende patent even opgezocht.. wordt er alleen niet heel erg veel wijs uit, maar wel apart
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_68858501
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:46 schreef Lambiekje het volgende:

Iedereen denkt te weten hoe het zit na 10 minuten uitleg van een flapdrol van een biologie leraar op de middelbare school. Hun kennis over de materie is gebaseerd op Gebakken lucht. Bronloos gekwebbel in de ruimte.

*mompelt iets over kleren en een keizer*
pi_68860174
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:46 schreef Lambiekje het volgende:

Iedereen denkt te weten hoe het zit na 10 minuten uitleg van een flapdrol van een biologie leraar op de middelbare school.
Ja, of na 10 minuten googlen.
pi_68860226
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 13:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nobel is een prestige prijs. Het heeft NIETS met kunde te maken. Je zou je kapot moeten schamen als je de eer hebt om z'n prijs te mogen ontvangen.
Haha, stumper. Er zijn meer Nobelprijzen dan alleen die voor de geneeskunde hoor
pi_68861089
Lambiekje toch.
pi_68861106
quote:
Op zondag 10 mei 2009 00:11 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ja, of na 10 minuten googlen. Youtube kijken
  zondag 10 mei 2009 @ 03:45:43 #36
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68863423
Als Youtube of '10 minuten googlen' het enige argument is om mensen als lambiekje tot onzin te bombarderen. Wat doen jullie hier dan nog tenzij het alleen 'om je beter dan een ander te voelen' is
pi_68864206
quote:
Op zondag 10 mei 2009 03:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Als Youtube of '10 minuten googlen' het enige argument is om mensen als lambiekje tot onzin te bombarderen. Wat doen jullie hier dan nog tenzij het alleen 'om je beter dan een ander te voelen' is
Zoiets heet "Een spiegeltje voorhouden".
pi_68866035
quote:
Op zondag 10 mei 2009 03:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Nou, wij zijn immers die onwetenden die alles maar slikken van de gevestigde orde, weet je nog wel
  zondag 10 mei 2009 @ 12:28:46 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_68867441
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat maakt die docus ook zo fascinerend. De alternatieve invalshoeken doen me verteld staan. Jarenlang heb ik klakeloos "feiten" voor waar aangenomen via media, kranten en school. Terwijl ik nog nooit zelf het hiv-virus onder een microscoop heb gezien. How convenient dat het HIV-vrius een retro-virus is dat zo klein is, dat je het moet doen met alternatieve controles die alleen antilichamen zou moeten waarnemen die je lichaam in reactie op het virus zouden aanmaken. Maar dat die twee echt een verband hebben kan dus niet glashard worden bewezen
LIgt natuurlijk aan je definitie van 'glashard' maar wetenschappelijk gezien is die link erg sterk ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 10 mei 2009 @ 13:18:32 #40
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_68868652
quote:
Op zondag 10 mei 2009 00:13 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Haha, stumper. Er zijn meer Nobelprijzen dan alleen die voor de geneeskunde hoor
idd.. massamoordenaar Kissinger en etnische zuiveraar Rabin hebben er ook een op zak..
voor de Vrede. lol
Huig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')