Ik denk dat jij eens wat meer moet leren over HIV en AIDS.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dat is het probleem. Er is willens en wetens fraude en bedrog gepleegd
goeie bronquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dat is het probleem. Er is willens en wetens fraude en bedrog gepleegd
doen het aardig jeuken bij mequote:Who ever question the Nobel Price Commitee, their shaddowy masters, their hidden ideology?
For information, the last word for deciding whom the Price will go to belongs to a very small number of non-scientists, a tiny group of just a few men gathering in a well guarded, secret room of the Nobel Building, in Stockholm, Sweden.
The attribution is entirely politically driven.
Hence the question: what sort of interests does the Nobel Price serve?
Certainly not the Truth, nor the Public Welfare.
De idioterie is al zo ver dat je maar IRIS hebt als je een te goed werkend inmuun hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens wat meer moet leren over HIV en AIDS.
Hoe deze aangetoont worden met tests en hoe het ziekte beeld verloopt.
in de jaren 80 kon het idd best dat je AIDS had en ze het HIV virus niet konden aantonen,
Dit aantonen deden ze aan de hand van antilichamen detectie en niet door het zelf virus de detecteren.
Dus je dan kun je Aids hebben en volgens de test geen HIV.
I pitty you fool
Nobel is een prestige prijs. Het heeft NIETS met kunde te maken. Je zou je kapot moeten schamen als je de eer hebt om z'n prijs te mogen ontvangen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
goeie bron
Helaas ben ik geen samenzweringsdenker, want lui die zo reageren:
[..]
doen het aardig jeuken bij me
Tjonge jonge toch,quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De idioterie is al zo ver dat je maar IRIS hebt als je een te goed werkend inmuun hebt.
Echt je hebt geen enkel benul waar je over praat.
De documentaire die lambiekje gaf daar komt een heel andere invalshoek mbt. het hiv-virus en AIDS kijken. Heb je ze gezien? Die eerste, meer vraag ik niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef The.Apple het volgende:
[..]
1959: Congolese man
One of the earliest documented HIV-1 infections was discovered in a preserved blood sample taken in 1959 from a man from Leopoldville, Belgian Congo (now Kinshasa, Democratic Republic of the Congo).[25] However, it is unknown whether this anonymous person ever developed AIDS and died of its complications
Niemand kijkt wat. Men is geheel niet geïnteresseerd in waarom er beweerd wordt dat AIDS bedrog is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De documentaire die lambiekje gaf daar komt een heel andere invalshoek mbt. het hiv-virus en AIDS kijken. Heb je ze gezien?
Ja,ze proberen hieraan te referreren : source wiki/Mitrokhin archive MI5quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De documentaire die lambiekje gaf daar komt een heel andere invalshoek mbt. het hiv-virus en AIDS kijken. Heb je ze gezien? Die eerste, meer vraag ik niet.
Heb het desbetreffende patent even opgezocht.. wordt er alleen niet heel erg veel wijs uit, maar wel apartquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:03 schreef slackster het volgende:
AIDS CURE U.S. Patent #5676977-THIS VIDEO IS BEING CENSORED!!!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:46 schreef Lambiekje het volgende:
Iedereen denkt te weten hoe het zit na 10 minuten uitleg van een flapdrol van een biologie leraar op de middelbare school. Hun kennis over de materie is gebaseerd op Gebakken lucht. Bronloos gekwebbel in de ruimte.
Ja, of na 10 minuten googlen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:46 schreef Lambiekje het volgende:
Iedereen denkt te weten hoe het zit na 10 minuten uitleg van een flapdrol van een biologie leraar op de middelbare school.
Haha, stumper. Er zijn meer Nobelprijzen dan alleen die voor de geneeskunde hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nobel is een prestige prijs. Het heeft NIETS met kunde te maken. Je zou je kapot moeten schamen als je de eer hebt om z'n prijs te mogen ontvangen.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:11 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, of na 10 minuten googlen. Youtube kijken
Zoiets heet "Een spiegeltje voorhouden".quote:Op zondag 10 mei 2009 03:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Als Youtube of '10 minuten googlen' het enige argument is om mensen als lambiekje tot onzin te bombarderen. Wat doen jullie hier dan nog tenzij het alleen 'om je beter dan een ander te voelen' is
Nou, wij zijn immers die onwetenden die alles maar slikken van de gevestigde orde, weet je nog welquote:Op zondag 10 mei 2009 03:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Als Youtube of '10 minuten googlen' het enige argument is om mensen als lambiekje tot onzin te bombarderen. Wat doen jullie hier dan nog tenzij het alleen 'om je beter dan een ander te voelen' is
LIgt natuurlijk aan je definitie van 'glashard' maar wetenschappelijk gezien is die link erg sterk ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:59 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat maakt die docus ook zo fascinerend. De alternatieve invalshoeken doen me verteld staan. Jarenlang heb ik klakeloos "feiten" voor waar aangenomen via media, kranten en school. Terwijl ik nog nooit zelf het hiv-virus onder een microscoop heb gezien. How convenient dat het HIV-vrius een retro-virus is dat zo klein is, dat je het moet doen met alternatieve controles die alleen antilichamen zou moeten waarnemen die je lichaam in reactie op het virus zouden aanmaken. Maar dat die twee echt een verband hebben kan dus niet glashard worden bewezen
idd.. massamoordenaar Kissinger en etnische zuiveraar Rabin hebben er ook een op zak..quote:Op zondag 10 mei 2009 00:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Haha, stumper. Er zijn meer Nobelprijzen dan alleen die voor de geneeskunde hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |