goede deal, zijn 35% van t bier opeissen anders ga je niet van de deksel af !quote:
hihi .. hier springt er nog een op en neerquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja van wat ik allemaal gelezen had gister over hem hij komt me wel oke over beetje hier babbelen beetje daar.
hij kan wel beter opschieten met de meiden volgens mij dan met de jongens, hij zoekt ook steeds aansluiting bij de meiden nee hij is tot nu toe wel leuk.
lees ik daar....puber...dochter... PICS !!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:25 schreef Toverheks het volgende:
vind wel dat ze erg lang over iets blijven zeiken hoor, mijn puberdochter is half zo erg maar dit stelletje verwende kotters
Kan je je die dan niet meer herinneren van DGK? Smetvrees regeerde onder de posters.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:15 schreef FuTilE het volgende:
De propaganda van de bacteriemaffia heeft goed postgevat hier
wat ga je daar doen dan ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:33 schreef Juud79 het volgende:
Zo, nu naar huis, eten, tas inpakken en dan op naar The Bunker.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
hihi .. hier springt er nog een op en neer
en jouw lief is?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mijn lief gezelschap houden en er is vast wel iets te doen morgen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lees ik daar....puber...dochter... PICS !!!!
* Dottey knikt zachtjes en doet een fantastische cheerquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
een heuse fanclub voor peter, moet niet gekker worden
*Laysa doet mee met de cheer*quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey knikt zachtjes en doet een fantastische cheer![]()
ik kan der 1quote:
Komt door Rick de homo van BB met schurft die aan zijn kont aan het krabben was, en dan met het handje in de broek, en vervolgens brood ging kneden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Kan je je die dan niet meer herinneren van DGK? Smetvrees regeerde onder de posters.
als ze mooi is mag ze ook best in mijn kelderquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ze zo doorgaat sluit ik haar op in die grot, en niet voor een maand maar voor een paar jaartjes
nee jeroen piept het op in de back to basic magnetronquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:48 schreef belinea het volgende:
Jeroen is helemaal niet zo moeilijk, ga lekker met ze allen eten hij eet het wel koud.
wel lief koppie erinquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:48 schreef Susi het volgende:
Dat ziet er wel dramatisch uit zo, die luchtplaats
we hebben een cluppie opgericht en je hoord erbijquote:
Ach de stoere jongen eet het wel koud, om te laten zien hoe stoer hij is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee jeroen piept het op in de back to basic magnetron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |