in de jerrycan zit 20 liter elke dag en dat is het enige water waar ze ALTIJD recht op hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En dan het schoondoekje gebruiken om je handen aan af te drogen waar je net gehakt mee heb staan kneden.
Wat ik niet snap, water zou er toch gewoon aanwezig zijn omdat het een 1e levensbehoefte is.
Snap daarom dat gerommel met die jerrycan niet zo.
Het is in ieder geval een pleziertje dat de niet-rokers niét krijgen.quote:
Das de kracht van het programma, ze hebben niets anders: dit is het.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:25 schreef Toverheks het volgende:
vind wel dat ze erg lang over iets blijven zeiken hoor,
Amber is een zwak poppetje (wel met een mooi staartje).quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:32 schreef Susi het volgende:
Die in die gekleurde trui in de keuken, is dat Peter ?
wie welquote:
Ja, van de H&M.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:32 schreef Susi het volgende:
Die in die gekleurde trui in de keuken, is dat Peter ?
Maar kost weer boterquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:31 schreef Dottey het volgende:
AARDAPPELS BAKKEN SCHEELT OOK WATER..
Wat ga jij in/bij de bunker doen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:33 schreef Juud79 het volgende:
Zo, nu naar huis, eten, tas inpakken en dan op naar The Bunker.
veel plezierquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:33 schreef Juud79 het volgende:
Mwoh, voor 8 personen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:34 schreef NrTH het volgende:
Is dit allemaal wel voor 1 dag?
Het is vrij veel eten wat ze nu aan het klaarmaken zijn.
Veel succes en plezierquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:33 schreef Juud79 het volgende:
Trek je snel die conclusie, volgens mij is t juist totaal andersquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:37 schreef Susi het volgende:
[..]
't Past allemaal bij wat hij heeft gepost
ja van wat ik allemaal gelezen had gister over hem hij komt me wel oke over beetje hier babbelen beetje daar.quote:
aardappels kan je in kleine blokjes snijden en dan opbakken zonder boter!quote:
Ik heb net 10 minuten streams. Tweede oordeel komt straks, eerste was iig niet zo positiefquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Trek je snel die conclusie, volgens mij is t juist totaal anders
met of zonder een lekker dipsausjequote:Op dinsdag 28 april 2009 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 16 zakken chips voor ze besteld.
Meer dan een maand hoeft ook niet toch..?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef FuTilE het volgende:
Vol met dat bestek in die tefal-pan snijden, die houdt het dus ook niet al te lang vol
goede deal, zijn 35% van t bier opeissen anders ga je niet van de deksel af !quote:
hihi .. hier springt er nog een op en neerquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja van wat ik allemaal gelezen had gister over hem hij komt me wel oke over beetje hier babbelen beetje daar.
hij kan wel beter opschieten met de meiden volgens mij dan met de jongens, hij zoekt ook steeds aansluiting bij de meiden nee hij is tot nu toe wel leuk.
lees ik daar....puber...dochter... PICS !!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:25 schreef Toverheks het volgende:
vind wel dat ze erg lang over iets blijven zeiken hoor, mijn puberdochter is half zo erg maar dit stelletje verwende kotters
Kan je je die dan niet meer herinneren van DGK? Smetvrees regeerde onder de posters.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:15 schreef FuTilE het volgende:
De propaganda van de bacteriemaffia heeft goed postgevat hier
wat ga je daar doen dan ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:33 schreef Juud79 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
hihi .. hier springt er nog een op en neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |