Ik erger me zo kapotttt aan mijn huisgenote en die idiote kutvriend van haar.
Laten we beginnen met het mokkel zelf. Ze 'schijnt' te studeren hier aan de universiteit. Maar als er niet af en toe een brief in de bus viel van de RuG zou je dit niet eens doorhebben. Ze is in september 2007 begonnen en de keren dat ze naar college is geweest zijn op 2 handen te tellen. De tentamens waar ze naartoe geweest is zijn zelfs op 1 hand te tellen. Naar mijn weten faalt ze overal keihard voor, wat niet zo verwonderlijk is aangezien ze elke dag tot 13.00 op bed ligt te stinken.
Dan die vriend: diplomaloos, studieloos, MAVO met moeite afgemaakt en haast te dom om te poepen.
Om de kansloosheid te illustreren hier een typische dag in het leven van mijn huisgenote.
12.30 wekker gaat. Dit herhaalt zicht elke 10 minuten
13.00 vierde wekkersignaal gaat en er komt beweging in. Ze strompelt haar deur uit en stapt onder de douche
14.00 Ze komt een keer onder de douche weg en gaat koffie zuipen en afhankelijk van hoe lang geleden de laatste studiefinanciering was steekt ze er een joint bij op
14.10 Ze gaat brood eten met kaas. Altijd dezelfde jonge kaas op hetzelfde witbrood. 365 dagen per jaar.
14.20 Ze verdwijnt weer naar haar kamer waar ze vervolgens verder gaat met joint roken en vreselijke hardcore muziek luisteren
14.30 Ze besluit om haar vriend eens wakker te maken met een lekkere scheldkannonade.
14.45 Hij slaat de deur een laatste keer achter zich dicht en het ritueel van 13.00, tweede deel tot 14.20 herhaalt zich maar nu met hem in de hoofdrol.
16.05 Ze maken nog meer ruzie en besluiten eens boodschappen te doen.
18.00 Ze komen weer binnen en maken ruzie over wie de joint draait, wie hem aansteekt en wie hem oprookt.
18.10 Ruzieënd gaan ze koken.
19.00 Ze hebben gegeten en zetten in de huiskamer 1 of andere kloterige B film op of een stuk van die vreselijke Bert Visser en gaan vervolgens bier zuipen jointjes roken en lawaai maken tot 02.00 waarna ze lallend op bed gaan.
Dit ritueel herhaalt zich elke en iedere dag met maar weinig variatie en ik erger me er dooood aan. Als ze het allemaal in de privacy van hun eigen kamer op een normaal volume zouden doen zou ik me een stuk minder ergeren.
Echter,door hun kutgedrag kan ik minstens anderhalf uur elke dag geen gebruik maken van de badkamer.
Op wisselende momenten ruikt de keuken naar een drukbezochte koffieshop en ik vind het nou niet bepaald prettig om daar te gaan staan koken.
Studeren lukt ook voor geen meter als ze weer eens knallende ruzie hebben, wat minstens 2 keer per dag het geval is, elke dag.
Klacht: Mijn huisgenoot is een vieze hoer.
Verwachte reacties:
TS is een loser dat ie er niks van zegt.
Ik had ze allang het huis uitgepwnd.
Dit is heel veel tekst.
Vraag: Wat zij doet met haar studie, kan dat zomaar? Is er niet op een bepaald moment iemand die zegt nu is het genoeg geweest we schrijven je uit en die studiefinanciering stoppen we. Dan is ze namelijk binnen no-time weer terug bij papa en mama en is het probleem opgelost. (al zie ik haar dan wel weer iets anders kiezen want de levensstijl bevalt haar prima)