Is al eens gedaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee, als ik zou mogen kiezen zou ik en enkelbaks VIRM laten bouwen. Gewoon 1 rijtuig met kop en staart, en 220v op alle plekken
Vriend!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee, als ik zou mogen kiezen zou ik en enkelbaks VIRM laten bouwen. Gewoon 1 rijtuig met kop en staart, en 220v op alle plekken
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vriend!
Een beetje zoals de Sailtrain bedoel je?
[ afbeelding ]
Edit: kutFles, net te snel zijn
quote:
Ja ik bedoel, ik doe dat wel vakerquote:
i know. Maar vond het goed er grappig uit zienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, ik doe dat wel vakerAl is de laatste alweer even geleden
Arnhem - Winterswijk FTW. Maar nu even een serieuse vraag. Normaal zien assentellers er zo uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 06:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
jamaar, de hele dag in een trein en zoen dan ook nog voor je lol van arnhem naar winterswijk!! brr, ik ben zo blij dat ik die lijn niet meer hoef elke dag.
weet je zeker dat dat niet atb-vv is dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
lijkt me niet zijn afgelopen weken geplaatst
Ja. Ze waren alleen wat minder blij met de VIRM die in mijn tuin op zijn kant lag. Die ben ik daarom as we speak aan het omsmelten tot barbeque-roosters en klapstoeltjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En dat vind de gemeente waarin je woont zomaar goed? een loc in je kast?
HOE ZOU DAT TOCH KOMEN????!!?!?!?!?!!!?!!!?!??!!?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:21 schreef NikkelCobalt het volgende:
wat minder blij met de VIRM die in mijn tuin op zijn kant lag.
Geen atb-vv ze waren namelijk grijs/zilveren en die 3 gele dingen langs het spoor lagen er niet. Zou wel gewoon een nieuw model zijn denk ik dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef James1988 het volgende:
ATB-Vv zijn deze kastjes, was het er zo eentje?
[ afbeelding ]
Afaik is men niet bezig met nieuwe assentellers, maar wel druk met ATB-Vv
nieuwe versie dus gewoonquote:Daarnaast neemt ProRail in het weekend van 25 en 26 april tussen Zevenaar en Didam een nieuwe versie van het zogenaamde ‘assentellersysteem’ in gebruik
Met ATB-NG kun je nog met 15 km/h door rode seinen rijden, dus daarom hebben ze er ook nog ATB-VV op gezet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef dennistd het volgende:
Wat is me wel afvraag: ATB-NG heeft volgens mij dezelfde functionaliteit als ATB-VV bij seinen, dus waarom naast NG (wat daar volgens mij ligt) ook nog VV?
Gaat nog even duren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niks, jij wilt ICK in je achtertuin. Dan weet ik wel betere rijtuigen om daar te stallen... ICRm bijvoorbeeld
Ik vind dat gepingel te truttig voor woorden. Konden ze bij NS Hispeed geen betere arrangeur c.q. componist in dienst nemen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef James1988 het volgende:
Hopelijk wel. ICRm
Overigens, heeft iemand hier het NS Hispeed-omroepgeluid als .wavje of .mp3tje ofzo? Jeweetwel, degene die ze spelen vlak voor het gevreesde "De internationale trein naar [stad] vertrekt over 10 minuten"-bericht
Eerder naar bed gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:Maldegem gaat hem niet worden vandaag
![]()
Ik doe wel wat anders
kom je vanaf arnhem of vanaf zutphen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:00 schreef dennistd het volgende:
Is een overstap in Winterswijk van 11 minuten veilig genoeg om te halen morgenvroeg? (gezien het hoge aantal storingen op Ah-Ww). Wordt daar überhaupt gewacht (wat toch wel moet kunnen met een uursdienst) of karren ze zo weg?
ik kom vanaf arnhemquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:23 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
kom je vanaf arnhem of vanaf zutphen?
Ik heb er niks over gelezen, maar het zou mogelijk kunnen zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:06 schreef Ynske het volgende:
klopt t dat ik net weer een stoomfluithoorde in utrecht?
Klopt, dit weekend reed ICE via Den Bosch en Eindhoven naar Duitsland.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Afgelopen nacht stond ik op station Den Bosch op mijn trein naar Utrecht te wachten. Komt er in één keer een ICE aan rijden.
Kijk ik nog eens op de borden staat er "let op omroepbericht." Het bleek dus dat de ICE moest omrijden en ik moest nog 5 minuten wachten op mijn VIRM.
Sort ofquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef dennistd het volgende:
Jij vindt die dingen ook echt overal he, fles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee, ik was getipt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Tuurlijk wordt het druk, ik kom ook namelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:16 schreef RubenK het volgende:
over 2 weken is die treinshow in mijn achtertuin
flinke opkomst: http://www.treinshow.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=7
zal wel ontzettend druk zijn
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sort ofDie van Geldrop hangt in een cafeetje wat huist in het voormalige stationsgebouw van
Dat ligt nou niet echt dicht bij elkaar volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee, ik was getipt
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
En ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt het druk, ik kom ook namelijk
Nee maar goed, Rotterdam Bergweg gaat ook ooit in conjunctie geschoten worden met Deventerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:25 schreef dennistd het volgende:
Dat ligt nou niet echt dicht bij elkaar volgens mij
Je mag ook wel IETS later komen denk ik hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:28 schreef dennistd het volgende:
Om er om 10u te zijn moet ik al om 6.56u de trein hebben zie ik nu
Ik moet nog wel ergens zo'n geluidje hebben op mijn pcquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:46 schreef James1988 het volgende:
Overigens, heeft iemand hier het NS Hispeed-omroepgeluid als .wavje of .mp3tje ofzo? Jeweetwel, degene die ze spelen vlak voor het gevreesde "De internationale trein naar [stad] vertrekt over 10 minuten"-bericht
Zo snel mogelijk publiceren, hè?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik moet nog wel ergens zo'n geluidje hebben op mijn pc
Je kan morgen ook nog héquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:Maldegem gaat hem niet worden vandaag
![]()
Ik doe wel wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |