Beter treinen die zich goed hebben bewezen ipv deze dingen.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik geef het toe, ze hadden heel wat mooiere treinen kunnen bestellen dan de V250. Maar wees blij dat er ten minste een nieuwe hogesnelheidstrein is, en geen kopie van de TGV (Thalys) ofzo...
wat een rit!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:55 schreef Sj0rSz het volgende:
De verwachting is om de komende week de volgende route te gaan rijden;
[ afbeelding ]
Wat is er zo bijzonder aan Gouda met Koninginnedag dan dat er voor uit NH moet komen?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef RubenK het volgende:
Vanmiddag maar weer eens naar gouda voor koninginnedag
zal wel weer een ramp worden bij die tunnel zaandamafgelopen 3 jaar heen EN terug weg altijd aan de noodrem getrokken
Ik reis elke dag Rsd-Ehv op en neer, maar plezierritjes vind ik ook erg fijn hoor. Kom ik tenminste ook eens op een andere route, in een andere omgeving, in een andere, meestal betere, treinquote:Op donderdag 30 april 2009 09:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
wat een rit!
reis je normaal ook met de trein (woon werk verkeer en zo)? ik wel, en moet er niet aan denken om op mn vrije tijd zo'n plezierrit te gaan maken. terwijl ik treinen wel tof vind hoor. en ik ga ook vaak met de trein op vakantie. maar toch!
Wat ik begrepen heb worden de beste banken nog een tijdje bewaard om de banken in ICM-IV te vervangen als dat nodig is, en de rest wordt vernietigd.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:55 schreef Boschkabouter het volgende:
Die ICM banken zouden anders ook goed bij mijn interieur staan.
Wat wordt daarmee gedaan na modernisatie?
Als je de ruimte heb zou je net zo'n mooie biscoopkamer kunnen maken met 1e klas ICM banken..quote:Op donderdag 30 april 2009 11:33 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb worden de beste banken nog een tijdje bewaard om de banken in ICM-IV te vervangen als dat nodig is, en de rest wordt vernietigd.
Een beeveetje is 't probleem niet lijkt mequote:Op donderdag 30 april 2009 12:54 schreef Wadloper het volgende:
Er wordt helaas niets doorverkocht aan particuliere mensen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | [Opzoeken whois.verisign-grs.com] [whois.verisign-grs.com] Whois Server Version 2.0 Domain names in the .com and .net domains can now be registered with many different competing registrars. Go to http://www.internic.net for detailed information. Domain Name: HGBTF.NET Registrar: ENOM, INC. Whois Server: whois.enom.com Referral URL: http://www.enom.com Name Server: DNS1.NAME-SERVICES.COM Name Server: DNS2.NAME-SERVICES.COM Name Server: DNS3.NAME-SERVICES.COM Name Server: DNS4.NAME-SERVICES.COM Name Server: DNS5.NAME-SERVICES.COM Status: clientTransferProhibited Updated Date: 30-apr-2009 Creation Date: 29-apr-2003 Expiration Date: 29-apr-2010 |
muziek zooi, gezelligheidk, meisjes, etcquote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Gouda met Koninginnedag dan dat er voor uit NH moet komen?
Ik heb nog een paar tickets van Marktplaats en wil deze nuttig gebruikenquote:Op donderdag 30 april 2009 09:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
wat een rit!
reis je normaal ook met de trein (woon werk verkeer en zo)? ik wel, en moet er niet aan denken om op mn vrije tijd zo'n plezierrit te gaan maken. terwijl ik treinen wel tof vind hoor. en ik ga ook vaak met de trein op vakantie. maar toch!
DNS issue lijkt me. www.treinforum.be werkt nog wel namelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Jump het volgende:
Flash: enig idee wat er ismet hgbtf? Hun domeinnaam laten verlopen of zo?
Valt wel mee toch? het is een aardig rondje ja, maar niet echt vroeg weg, en voor Sesamstraat kan je de foto's al online hebben. Hoeveel TE zal het zijn? Niet eens 400 denk ikquote:
jamaar, de hele dag in een trein en zoquote:Op donderdag 30 april 2009 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? het is een aardig rondje ja, maar niet echt vroeg weg, en voor Sesamstraat kan je de foto's al online hebben. Hoeveel TE zal het zijn? Niet eens 400 denk ik![]()
Maar even goed een leuk rondje natuurlijk
ja maar ja maarquote:
www.treinforum.bequote:Op donderdag 30 april 2009 19:31 schreef Jump het volgende:
Flash: enig idee wat er ismet hgbtf? Hun domeinnaam laten verlopen of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |