Ik heb het idee dat ze sowieso een basispakket krijgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:02 schreef Kaat38 het volgende:
kunnen we niet massaal echt 1 produkt bestellen? kortom, nikste brood, koffie, vlees of zo maar echt allemaal hetzelfde produkt kiezen.
bijv: alleen ui!
Ja brood en water maar verder niksquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze sowieso een basispakket krijgen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:03 schreef Danny het volgende:
De sirene gaat, dus er staat iets in de voorraadkamer. Niemand reageert en dus gaat de sirene nog een keer. Nog steeds maakt niemand aanstalten om naar de voorraadkamer te lopen.
En dus gaat de telefoon. Bobby neemt op: "goedemorgen!"
Er zijn boodschappen met een bijbehorende brief.
1 kipfilet
sigaretten
zakje appels
4 eieren
brood
shag (hoewel ik vermoed dat het wiet is)
appelsap
gehakt
paprika
rijst
ui
1 tomaat
aardappelen
zout
Er komt nog een nabestelling omdat niet alles er is.
Eline komt eindelijk ook uit bed.
Nou, dan verwennen we ze toch alsnog?quote:
Check, tevens mogguhquote:
Vertel eens ff wat je wel mag vertellen. Je zit er namens en voor de FOK'ers natuurlijk dus teasen met je info zonder prijs te geven isquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:10 schreef Dementor het volgende:
En ja ik kan het weten.
Maar ze krijgen nu niet alles hihi!![]()
Dat jij moet werken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:13 schreef ditisHuub het volgende:
goeiemorgen iedereen, vind het bijna jammer dat ik zo moet werkenVinden jullie het wat?
Nee, geen moeite mee, jij ook niet als een ander moet werken toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:13 schreef ditisHuub het volgende:
goeiemorgen iedereen, vind het bijna jammer dat ik zo moet werkenVinden jullie het wat?
Dat is toch al eens in BB geweest bij het laten falen van een opdracht ? Uien en pindakaas was het geloof ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nou, dan verwennen we ze toch alsnog?
Maar leek mij wel een ludiek idee alleen dat moet ook niemand iets anders bestellen.
Zie het al voor me: boodschappen zijn er en alleen een mand uien.
Ik zit te genieten! Leuke lui, enige wat ik een beetje jammer vind is dat het weer allemaal jongeren zijn om het zo te zeggen, had ook een paar 40 plussers erin willen zien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:13 schreef ditisHuub het volgende:
Alles wat ik mag posten komt erop.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Check, tevens mogguh.
[..]
Vertel eens ff wat je wel mag vertellen. Je zit er namens en voor de FOK'ers natuurlijk dus teasen met je info zonder prijs te geven is, ons info geven (voor zover je dat mag) is
.
So what, blijft ludiek!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is toch al eens in BB geweest bij het laten falen van een opdracht ? Uien en pindakaas was het geloof ik.
Ik vind het allemaal iig een stuk beter dan ik vooraf dacht. Ik was zelfs enorme criticaster en pessimist en nu vaste kijkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:13 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef Espabilado het volgende:
Ik vind het allemaal iig een stuk beter dan ik vooraf dacht. Ik was zelfs enorme criticaster en pessimist en nu vaste kijkerBen nooit echt RLS-addict geweest dus dat zal niet de hele maand zo blijven, maar het zegt wat. Dus mijn excuses richting het team voor het vroegere azijngezeik; gezien de middelen is het prima.
quote:
Van mij mogen ze uien krijgen hoorquote:
Mooi zo, zo mag ik het horen, dus massaal alleen uien bestellen voorlopig?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Van mij mogen ze uien krijgen hoorAl is het alleen al omdat jij er zo fanatiek mee bent
Hier nog één.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal iig een stuk beter dan ik vooraf dacht. Ik was zelfs enorme criticaster en pessimist en nu vaste kijkerBen nooit echt RLS-addict geweest dus dat zal niet de hele maand zo blijven, maar het zegt wat. Dus mijn excuses richting het team voor het vroegere azijngezeik; gezien de middelen is het prima.
Ik zag gisteren het merk "Big Bunker" staan toen ik eens ging zoeken in het merkenbureau, dat bleek gelukkig een (oud) merk van Unilever te zijn voor 1 of andere vleessnackquote:
hey kalequote:
die euros die ik voor mn ogen ziequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:27 schreef D. het volgende:
DEELNEMERS TOP 3
1 Marielin
+245 votes
-57 votes
2 Amber
+232 votes
-65 votes
3 Peter
+246 votes
-89 votes
vaag
Het is nog erg vroeg daarvoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:40 schreef D. het volgende:
Is er trouwens bekend hoeveel betalende streamers de Bunker heeft?
En of er al zicht is of het een rendabel project zal zijn?
Vroeg? Lijkt mij dat ze na de eerste dag toch al een indruk moeten hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is nog erg vroeg daarvoor. Denk dat ze in de loop van volgende week een beeld zullen hebben.
Dan al?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:38 schreef Marrije het volgende:
Vrijdag of zaterdag gaat er dus iemand weg. Ik gok Amber.
Nou ja, dat zeiden ze, er van uitgaande dat ze het goed hebben: ja. Snel al he, gelukkig maar!quote:
Amber is gewoon een beetje moequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
Amber zit er als een dood vogeltje bij.. die is al eerder pleitte...
Dat komt omdat ze hem niet mogen verplaatsenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap niet dat ze die doodskist niet effe een paar uur schuin tegen een bed aanzetten...
Ohw is dat een regel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze hem niet mogen verplaatsen.
Huub was al weg want hij moest werken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:49 schreef Maanvis het volgende:
Hoi Dementor! Zat Huub nou al die updates op de site te tikken vannacht?
Pagina 1 bovenaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:51 schreef 5thencounter het volgende:
Is er al een boodschappelijst bekend voor ze?
Het is een decorstuk en die mogen ze niet verplaatsen, volgens de regels.quote:
dat is toch vanuit koud water gemeten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:51 schreef NrTH het volgende:
8 minuten ei koken..
Daar kan je iemand mee dood gooien
wie dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub was al weg want hij moest werken.
Een ei 12 minuten in het water leggen wat je vervolgens aan de kook brengt is het lekkerst.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
dat is toch vanuit koud water gemeten?
Nee, ze zei dat zodra het water ging koken, ze er nog 8 minuten in moeten ^^quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vanuit koud water gemeten is geen betrouwbare methode (aangezien wanneer het water kookt afhankelijk is van de hoeveelheid water en de grootte van de pan).quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mogen ze helemaal niet roken of mogen ze alleen binnen roken?quote:
gebeurde dat daar maar eensquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:51 schreef NrTH het volgende:
8 minuten ei koken..
Daar kan je iemand mee dood gooien
Alleen binnenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mogen ze helemaal niet roken of mogen ze alleen binnen roken?
Dat is goed voor het groepsgevoel
puick planquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |