Ik heb het idee dat ze sowieso een basispakket krijgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:02 schreef Kaat38 het volgende:
kunnen we niet massaal echt 1 produkt bestellen? kortom, nikste brood, koffie, vlees of zo maar echt allemaal hetzelfde produkt kiezen.
bijv: alleen ui!
Ja brood en water maar verder niksquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze sowieso een basispakket krijgen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:03 schreef Danny het volgende:
De sirene gaat, dus er staat iets in de voorraadkamer. Niemand reageert en dus gaat de sirene nog een keer. Nog steeds maakt niemand aanstalten om naar de voorraadkamer te lopen.
En dus gaat de telefoon. Bobby neemt op: "goedemorgen!"
Er zijn boodschappen met een bijbehorende brief.
1 kipfilet
sigaretten
zakje appels
4 eieren
brood
shag (hoewel ik vermoed dat het wiet is)
appelsap
gehakt
paprika
rijst
ui
1 tomaat
aardappelen
zout
Er komt nog een nabestelling omdat niet alles er is.
Eline komt eindelijk ook uit bed.
Nou, dan verwennen we ze toch alsnog?quote:
Check, tevens mogguhquote:
Vertel eens ff wat je wel mag vertellen. Je zit er namens en voor de FOK'ers natuurlijk dus teasen met je info zonder prijs te geven isquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:10 schreef Dementor het volgende:
En ja ik kan het weten.
Maar ze krijgen nu niet alles hihi!![]()
Dat jij moet werken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:13 schreef ditisHuub het volgende:
goeiemorgen iedereen, vind het bijna jammer dat ik zo moet werkenVinden jullie het wat?
Nee, geen moeite mee, jij ook niet als een ander moet werken toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:13 schreef ditisHuub het volgende:
goeiemorgen iedereen, vind het bijna jammer dat ik zo moet werkenVinden jullie het wat?
Dat is toch al eens in BB geweest bij het laten falen van een opdracht ? Uien en pindakaas was het geloof ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nou, dan verwennen we ze toch alsnog?
Maar leek mij wel een ludiek idee alleen dat moet ook niemand iets anders bestellen.
Zie het al voor me: boodschappen zijn er en alleen een mand uien.
Ik zit te genieten! Leuke lui, enige wat ik een beetje jammer vind is dat het weer allemaal jongeren zijn om het zo te zeggen, had ook een paar 40 plussers erin willen zien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:13 schreef ditisHuub het volgende:
Alles wat ik mag posten komt erop.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Check, tevens mogguh.
[..]
Vertel eens ff wat je wel mag vertellen. Je zit er namens en voor de FOK'ers natuurlijk dus teasen met je info zonder prijs te geven is, ons info geven (voor zover je dat mag) is
.
So what, blijft ludiek!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is toch al eens in BB geweest bij het laten falen van een opdracht ? Uien en pindakaas was het geloof ik.
Ik vind het allemaal iig een stuk beter dan ik vooraf dacht. Ik was zelfs enorme criticaster en pessimist en nu vaste kijkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:13 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:16 schreef Espabilado het volgende:
Ik vind het allemaal iig een stuk beter dan ik vooraf dacht. Ik was zelfs enorme criticaster en pessimist en nu vaste kijkerBen nooit echt RLS-addict geweest dus dat zal niet de hele maand zo blijven, maar het zegt wat. Dus mijn excuses richting het team voor het vroegere azijngezeik; gezien de middelen is het prima.
quote:
Van mij mogen ze uien krijgen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |