Wanneer leren automobilisten nou eens dat die trams niet meegeven?quote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
17:32:29 03-05-09 KRUISPLEIN ROTTERDAM
17. Rotterdam Rijnmond POLI 121 Aanr 2 tram en personenauto, geen gewonden
1430020 Politie Rotterdam-Rijnmond ( Persinformatie Politie )
Als ze ernstig letsel hebbenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:20 schreef Metatron het volgende:
[..]
Wanneer leren automobilisten nou eens dat die trams niet meegeven?
een ex huisgenoot van mij was ook geen trams gewend, koste me de eerste 3 dagen dat ze door Rotterdam reed paar keer bijna mn kop. Blij dat jij verstandiger bent....quote:Op zondag 3 mei 2009 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
ik hoe me meestal maar aan de stelregel "trams hebben altijd voorrang". Ik weet dat er uitzonderingen zijn, maar dit werkt iig het veiligste.Plus dat ik mn rijbewijs heb gehaald in een tramloos stadje, was tot voor kort geen trams in het verkeer gewend.
ikea?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
Morgen maar weer naar Stockholm. Ok wel in Barendrecht maar ik ga naar Stockholm
Je mag niet meer radenquote:
Oh dat is toch normaalquote:Op zondag 3 mei 2009 17:54 schreef Isegrim het volgende:
Tegenwoordig stormen mensen ook op zondagmiddag al de trein in voordat de uitstappende reizigers goed en wel zijn uitgestapt.Asociaal kankertuig.
tegenwoordig wel en als je er wat van zegt wordt je in je bek gespuugd . Maar gelukkig waren daar de NS conducteurs die dat jong onderhanden namenquote:
Ben je echt in je bek gespuugd daarom?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
tegenwoordig wel en als je er wat van zegt wordt je in je bek gespuugd . Maar gelukkig waren daar de NS conducteurs die dat jong onderhanden namen
Nee. Ik ben wel bezig met het aanschaffen van een tweedehands Weber-BBQ. De onderhandelingen zijn gaande.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef WHATSHESAID het volgende:.
Hoe is het hier in Rotterdam? Is de eerste barbecue al gepland inmiddels?
en voorrang hebben....quote:Op zondag 3 mei 2009 18:20 schreef Metatron het volgende:
[..]
Wanneer leren automobilisten nou eens dat die trams niet meegeven?
Nog niet, maar die moet wel binnen anderhalve week plaatsvinden.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
Is de eerste barbecue al gepland inmiddels?
Oh ik dacht dat dat hele vierkant vol met beton moest, maar het is alleen die rand? Wat is het plan nou precies dan?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:38 schreef SingleCoil het volgende:
Update: tuin!
de rest van de betonrand is gestort, er ligt nu bijna 1000 kg beton in, dat dus wel gewoon met de hand door mijn liefje naar de plaats van bestemming is gesjouwd!
[ afbeelding ]
Ik niet maar een collega welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |