Hmm, in de grond heb je daar gelijk in denk ik (Jezus was immers een prima kerel als je de verhalen mag geloven, Mohammed een heel stuk minder). Maar toch zou er best nog iets van te maken zijn als ze in die cultuur eens gingen schrappen in de foute bepalingen (zodat ze wat meer in de buurt van het Christendom komenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:13 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat van de verlichting is een vaak gehoorde politiek correcte dooddoener. Ik ben van mening dat de "gemeenheid" van de islam al in het ontwerp is vastgelegd en dat zelfs 10 verlichtingen daar niets aan veranderen.
En hoeveel slachtoffers heeft de joods-christelijke cultuur op z'n geweten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De Islam maakt al 1400 jaar slachtoffers. Wilders heeft bij mijn weten nog geen dode op zijn geweten...
Ook een boel, maar de laatste tijd toch wat minder. Uit de Islamtische hoek hoor ik aan de andere kant aardig wat retoriek die doet vermoeden dat men daar het tribale stadium nog steeds niet ontstegen is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En hoeveel slachtoffers heeft de joods-christelijke cultuur op z'n geweten?
Het Christendom maakt al 2000 jaar slachtoffers. <Insert schreeuwende baardaap> heeft bij mijn weten nog geen dode op z'n gewetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:45 schreef buachaille het volgende:
Zijn de Kruistochten er al bijgehaald?
Wat dat betreft vertonen ze aardige overeenkomsten met veel Wilders aanhangers.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ook een boel, maar de laatste tijd toch wat minder. Uit de Islamtische hoek hoor ik aan de andere kant aardig wat retoriek die doet vermoeden dat men daar het tribale stadium nog steeds niet ontstegen is.
Zonder het Christendom was er ook geen islam geweest!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het Christendom maakt al 2000 jaar slachtoffers. <Insert schreeuwende baardaap> heeft bij mijn weten nog geen dode op z'n geweten
De laatste tijd wat minder? De oorlogen in Irak en Afghanistan zijn toch rechtstreeks door de Christelijke god van George W. ingegeven?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ook een boel, maar de laatste tijd toch wat minder. Uit de Islamtische hoek hoor ik aan de andere kant aardig wat retoriek die doet vermoeden dat men daar het tribale stadium nog steeds niet ontstegen is.
Ja maar dat betekent volgens Geert natuurlijk niet dat die moslims zomaar alles mogen zeggen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:32 schreef TNA het volgende:
Wilders is toch zo gek op de vrijheid van meningsuiting?
Zonder Jodendom was er geen Christendom geweest. Klopt het dus toch dat alles de schuld is van de joden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:49 schreef buachaille het volgende:
[..]
Zonder het Christendom was er ook geen islam geweest!
'Clearly it wasnt the people that voted Bush to office, it must be divine intervention!'quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De laatste tijd wat minder? De oorlogen in Irak en Afghanistan zijn toch rechtstreeks door de Christelijke god van George W. ingegeven?
Want Mohammed kon niet direct geïnspireerd worden door de Joden? Terwijl er in Madina 8 Joodse stammen woonden en vrijwel geen christenen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:49 schreef buachaille het volgende:
[..]
Zonder het Christendom was er ook geen islam geweest!
Afghanistan kreeg wat het verdiende. Irak is misschien een iets minder netjes gestarte oorlog.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De laatste tijd wat minder? De oorlogen in Irak en Afghanistan zijn toch rechtstreeks door de Christelijke god van George W. ingegeven?
En dat was nota bene een gerechtvaardigde reactie op Islamitische agressiequote:Op dinsdag 28 april 2009 12:45 schreef buachaille het volgende:
Zijn de Kruistochten er al bijgehaald?
Dus Italie, Griekenland of Syrie mocht legitiem veroverd worden door Turkije omdat de staat weigerde Ocalan uit te leveren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Afghanistan kreeg wat het verdiende. Irak is misschien een iets minder netjes gestarte oorlog.
Graag een bron, kan me niet voorstellen dat Wilders iemand direct of indirect voor nazi uitgemaakt heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef Triggershot het volgende:
Mensen die klagen over een WOII - Wilders vergelijking, terwijl Wilders dit zelf ook doet.
Koran - Mein Kampf?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef komopzeg het volgende:
[..]
Graag een bron, kan me niet voorstellen dat Wilders iemand direct of indirect voor nazi uitgemaakt heeft.
43) "De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammedquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:56 schreef komopzeg het volgende:
[..]
Graag een bron, kan me niet voorstellen dat Wilders iemand direct of indirect voor nazi uitgemaakt heeft.
Oh oké, dan is het geen WO2 vergelijking.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:12 schreef komopzeg het volgende:
Een religie als geheel mag men prima vergelijken met fascistische stromingen. Persoonlijk mensen gelijkstellen met nazi's geldt als Reductio Ad Hitlerum
Je wilt dus eigenlijk zeggen dat het acceptabel is om een gedachtegoed gelijk te stellen aan nazisme? Ik geloof dat het gros van de Godwins in de richting van Wilders van een dergelijke aard is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:12 schreef komopzeg het volgende:
Een religie als geheel mag men prima vergelijken met fascistische stromingen. Persoonlijk mensen gelijkstellen met nazi's geldt als Reductio Ad Hitlerum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |