De opkomst van de NSB joeg mensen dan ook niet de dood in. Wat na de opkomst gebeurde is wat anders.quote:Op maandag 27 april 2009 23:52 schreef MrX1982 het volgende:
Het heeft iets wanhopigs die eeuwige WOII (gerelateerde) vergelijkingen. Ik heb geen inhoudelijke argumenten dus ik gooi er een WOII vergelijking tegen aan.
Hij heeft het recht om het te zeggen maar wat je ermee opschiet is een tweede. Zolang Wilders geen dictator is en mensen de dood in jaagt zijn dit soort vergelijkingen zinloos. Misschien zo'n topic over 5 jaar terughalen om te kijken of het grote gevaar van Wilders daadwerkelijk zo groot is als sommigen nu willen doen geloven.
Ben je ook zo iemand die gaat roepen 'lekker objecief, wikipediaquote:Op maandag 27 april 2009 23:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lekker objectief ook dat http://www.nederlandbekentkleur.nl/
Zelfs met een apart tabje "Wilders/PVV"
Je loopt een paar jaar achter. Tegenwoordig is elke kritiek op het nieuwe 'rechts' demoniseren en kan Wilders praktisch zeggen wat hij wil zonder gejank over demoniseren. De slachtofferrol is een concept dat Wilders goed heeft afgekeken van allochtonen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:42 schreef AchJa het volgende:
Ah, een "gevaarlijke" ontwikkeling. Bijzonder is ook de vergelijking met de NSB. Ik weet niet of die hoogleraar in de gaten heeft dat bv. godsdiensten ook zijn begonnen als "bewegingen" of beter gezegd, het nog zijn. Waarom worden die dan niet vergeleken met de NSB.
Ach, als Wilders iets roept is het demoniseren, andersom is het natuurlijk geen probleem.
De show moet nog beginnen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:54 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De opkomst van de NSB joeg mensen dan ook niet de dood in. Wat na de opkomst gebeurde is wat anders.
Dat hoop ik niet.quote:
Hij maakt deze vergelijking niet omdat de NSB bekend stond om haar goede smaak wat betreft bloemen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:54 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De opkomst van de NSB joeg mensen dan ook niet de dood in. Wat na de opkomst gebeurde is wat anders.
Is het lezen van de TT of de titel van het artikel echt zo lastig?quote:Op maandag 27 april 2009 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij maakt deze vergelijking niet omdat de NSB bekend stond om haar goede smaak wat betreft bloemen.
De insinuatie is duidelijk als je met dit soort vergelijkingen op de proppen komt.
En dat werd geïnitieerd door de NSB?quote:Op maandag 27 april 2009 23:54 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Onzin, de NSB ansich heeft niemand over de kling gejaagd, daarvoor moet je bij een ander zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 23:54 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat is een retorische vraag, neem ik aan?quote:Op maandag 27 april 2009 23:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
En dat werd geïnitieerd door de NSB?
Exact. Vandaar dat de opmerking 'de PVV jaagt mensen de dood niet in dus de vergelijking slaat nergens op' nergens op slaat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Onzin, de NSB ansich heeft niemand over de kling gejaagd, daarvoor moet je bij een ander zijn.
Is het echt zo moeilijk om berichten te interpreteren?quote:Op maandag 27 april 2009 23:58 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Is het lezen van de TT of de titel van het artikel echt zo lastig?
Oh ja, dat is waar ook. Een bronverwijzing naar de Telegraaf doet het ook altijd goed hier...quote:Op maandag 27 april 2009 23:55 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ben je ook zo iemand die gaat roepen 'lekker objecief, wikipedia' ?
Er staan gewoon bronverwijzingen naar respectabele kranten bij.
Blijkbaar wel, als ik argumenten lees als 'de PVV jaagt mensen de dood nog niet in, dus een vergelijking met de NSB slaat nergens op'.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om berichten te interpreteren?
quote:Er zijn wel meer stromingen begonnen als beweging. Als je specifiek voor de NSB kiest probeer je iets negatiefs te suggereren.
Nee. De Telegraaf is geen respectabele krant die bekend staat om zijn feiten. En vind je dat oprecht heel erg gek?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Een bronverwijzing naar de Telegraaf doet het ook altijd goed hier...
ja hoor. Net zoals verdonk en universitair docent sociologie Pim fortuyn zeker?quote:Op maandag 27 april 2009 23:48 schreef tho_Omas het volgende:
De socioloog.Dan word je opgeleid tot linksdragend.
Het suggestieve karakter is zinloos.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:04 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als ik argumenten lees als 'de PVV jaagt mensen de dood nog niet in, dus een vergelijking met de NSB slaat nergens op'.
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:08 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
ja hoor. Net zoals verdonk en universitair docent sociologie Pim fortuyn zeker?
Tsja... alleen maar als het uitkomt...quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:05 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee. De Telegraaf is geen respectabele krant die bekend staat om zijn feiten. En vind je dat oprecht heel erg gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |