Opzeggen is bij alle sportscholen problematisch.quote:Op maandag 27 april 2009 22:39 schreef griekjeee het volgende:
zodra je wilt opzeggen schijnt er veel gekloot te zijn ja
Ook in dit geval dusquote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Opzeggen is bij alle sportscholen problematisch.
yepssquote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef Karasta het volgende:
OMFG Dus omdat je ietsepietse te laat betaalde wouden ze van 16 euro 300 euro maken? wat ongeveer een 2jarige betaling is lol
Ze moeten op een manier de lage abonnementskosten compenseren he...quote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef Karasta het volgende:
OMFG Dus omdat je ietsepietse te laat betaalde wouden ze van 16 euro 300 euro maken? wat ongeveer een 2jarige betaling is lol
quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, wel veel gekut om niks een hele rechtzaak op gaan starten.quote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef mschol het volgende:
en daarvoor heb je toch rechtsbijstand verzekering?
van 16 naar 300 euro mag volgens mij helemaal niet...
Rechtsbijstand heb je niks aan. ga naar het juridisch loket en neem via hun een advocaat (naar keuze uiteraard) voor 15 euro (3 uur). Laat die advocaat een brief schrijven en de zaak is zo opgelost. Anders span je gewoon een kort geding aan wat je gegarandeerd gaat winnen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:12 schreef sappo het volgende:
[..]
Ja, wel veel gekut om niks een hele rechtzaak op gaan starten.
Deze even quoten voordat ie misschien nog eens naar WGR geschopt wordt ... zoveel lachwekkende onzin in 3 regels tekst, knap hoorquote:Op maandag 27 april 2009 23:37 schreef FB14 het volgende:
Rechtsbijstand heb je niks aan. ga naar het juridisch loket en neem via hun een advocaat (naar keuze uiteraard) voor 15 euro (3 uur). Laat die advocaat een brief schrijven en de zaak is zo opgelost. Anders span je gewoon een kort geding aan wat je gegarandeerd gaat winnen.
Bij David Lloyd niet hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is dus al een reden om me daar nooit aan te melden. Wat een huichelachtige gang van zaken daar, duidelijk een paupertoko.quote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef sappo het volgende:
Bij mij is de situatie als volgt, ik wilde het abonnement beeindigen maar kreeg te horen dat de opzegtermijn net weer verstreken was en dat ik weer verplicht 12 maanden lid moest blijven. Oké, mijn eigen schuld, ik had die irritante lettertjes in het contract niet goed gelezen.
Dacht ook meteen aan dat stukje.quote:
een rechtbijstand zal echt niet direct een rechtzaak opstarten...quote:Op maandag 27 april 2009 23:12 schreef sappo het volgende:
[..]
Ja, wel veel gekut om niks een hele rechtzaak op gaan starten.
quote:Op maandag 27 april 2009 23:37 schreef FB14 het volgende:
[..]
Rechtsbijstand heb je niks aan. ga naar het juridisch loket en neem via hun een advocaat (naar keuze uiteraard) voor 15 euro (3 uur). Laat die advocaat een brief schrijven en de zaak is zo opgelost. Anders span je gewoon een kort geding aan wat je gegarandeerd gaat winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Salatrel het volgende:
ik heb mijn opzegging tegelijkertijd met mijn aanmelding ingevuldweet je in ieder geval zeker dat je niet aan een verlenging vast zit
Ik vind het advies op zich niet raar, de eerste 3 uur is idd gratis en een brief laten schrijven door en advocaat kost 12,50 tot 15.00 euro. Als zij een brief van een advocaat ontvangen weten ze dat je er energie in steekt en zullen ze de zaak eens serieus gaan bekijken neem ik aan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Deze even quoten voordat ie misschien nog eens naar WGR geschopt wordt ... zoveel lachwekkende onzin in 3 regels tekst, knap hoor
het is volgens mij wel onzin om naar het juridisch loket te gaan als je een rechtsbijstand verzekering hebt...quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik vind het advies op zich niet raar, de eerste 3 uur is idd gratis en een brief laten schrijven door en advocaat kost 12,50 tot 15.00 euro. Als zij een brief van een advocaat ontvangen weten ze dat je er energie in steekt en zullen ze de zaak eens serieus gaan bekijken neem ik aan.
Dus echt onzin vind ik het zelf niet.
Dat ben ik met je eens, maar ik heb niet aangegeven of ik wel of niet een heb, dat wil ik graag privé houden gezien dit nog afgehandeld moet worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
het is volgens mij wel onzin om naar het juridisch loket te gaan als je een rechtsbijstand verzekering hebt...
Zo zat ik bij een sportschool waar ik 1 keer per half jaar kon opzeggen... natuurlijk was ik te laat, maar ik dacht "als ik nu vast opzeg voor over een half jaar, kan ik het in ieder geval niet meer vergeten". Dus stuurde ik een brief dat ik er eerst mogelijke datum mijn contract wilde stopzetten. So far so good...quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:56 schreef Lollifant het volgende:
Sportscholen![]()
Zulke trieste lui daar altijd.
Toen ik mijn abonnement ging opzeggen, omdat ik door school, werk en stage echt geen tijd meer had kreeg ik een vernietigende blik van dat mens (de eigenaresse) en zei zei dat ze het ontzettend kinderachtig van me vond.
![]()
Alleen het is maar de vraag of ze toe geven, ik ben noodgewdongen lid geworden van een andere sportschool omdat ik daar niet kon fitnessen, nu betaal ik dus ook nog dubbele contributie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:10 schreef leetzors het volgende:
Wat een onzin, als ze jou tegenhouden bij binnenkomst ga je dikke discussie aan en laten ze je er maar door.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo zat ik bij een sportschool waar ik 1 keer per half jaar kon opzeggen... natuurlijk was ik te laat, maar ik dacht "als ik nu vast opzeg voor over een half jaar, kan ik het in ieder geval niet meer vergeten". Dus stuurde ik een brief dat ik er eerst mogelijke datum mijn contract wilde stopzetten. So far so good...
Krijg ik een super lompe brief terug met stukken vetgedrukt en in hoofdletters dat ik 6 weken te laat was met opzeggen en dat ik vooral niet moest denken dat ze wel een uitzondering zouden maken.Eikel, ik was geen 6 weken te laat, ik was 20 weken te vroeg.
Heb er ook een jaartje gezeten, wat een paupertent was dat zeg (bij dekamarkt daar)quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:57 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme, which reminds me dat ik me waarschijnlijk ook te laat heb afgemeld
1. Lang niet elke jurist of meester in de rechten is ook advocaat. Een advocaat haalt voor 15 euro nog niet eens de dop van z'n vulpen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef sappo het volgende:
Ik vind het advies op zich niet raar, de eerste 3 uur is idd gratis en een brief laten schrijven door en advocaat kost 12,50 tot 15.00 euro. Als zij een brief van een advocaat ontvangen weten ze dat je er energie in steekt en zullen ze de zaak eens serieus gaan bekijken neem ik aan.
Dus echt onzin vind ik het zelf niet.
Klopt en bij Fitness First heb ik dit ook. Zolang maar gewoon aan je contract houd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:12 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Bij David Lloyd niet hoor.![]()
Was zo opgezegd, geen gezeik, was ook een prima sportschool.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:56 schreef Lollifant het volgende:
Sportscholen![]()
Toen ik mijn abonnement ging opzeggen, omdat ik door school, werk en stage echt geen tijd meer had kreeg ik een vernietigende blik van dat mens (de eigenaresse) en zei zei dat ze het ontzettend kinderachtig van me vond.
![]()
Dat heb ik nu altijd ook met mijn tel abonnementen.quote:
Klopt niet wat je schrijft, ik heb zelf 2 maal gehad dat een brief schrijven 12,50 kostte.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef r_one het volgende:
[..]
1. Lang niet elke jurist of meester in de rechten is ook advocaat. Een advocaat haalt voor 15 euro nog niet eens de dop van z'n vulpen.
2. Het Juridisch Loket verkiezen boven een RBV omdat je "aan een RBV niks hebt" ....
3. (de meest idiote) Waarom zou JIJ een kort geding starten?
Tripledus
Hmm ik zal het ook maar 's doen met mijn telefoonabonnementen en inboedelverzekeringquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat heb ik nu altijd ook met mijn tel abonnementen.
Ik zerg ze gelijk op na het afsluiten, krijg altijd vreemde reacties.
Een brief van een "echte" advocaat of een brief van een meester in de rechten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef sappo het volgende:
Klopt niet wat je schrijft, ik heb zelf 2 maal gehad dat een brief schrijven 12,50 kostte.
Waarvan een brief van de advocaat mij 1200 euro heeft bespaard. Daaruit blijkt dat die brief die mij 12,50 kostte wel degelijk effect heeft gehad.
Wie had het over de omstandigheid "wanneer je nog geen RBV hebt"? Dat voeg jij nu toe.quote:Wanneer je nog geen rechtsbijstandverzekering hebt zijn de voorwaarde bij het afsluiten van een RVB dat je geen geschil mag verwachten binnen 12 maanden anders pleeg je fraude. Dus ben je alleen nog aangewezen op het juridisch loket en dergelijken die gratis service verlenen de eerste 3 uur.
Lees even mijn eerste reactie en waar ik op reageerde, daar staat het toch echt: "Anders start een kort geding wat je gegarandeerd gaat winnen".quote:Een brief laten schrijven is niet hetzelfde als een kortgeding starten, het is gewoon wat pressie uitoefenen.
Absoluut een brief van een echte avocaat, ik laat geen brief schrijven door een maatschappelijk werker natuurlijk dan kan ik net zo goed zelf een brief schrijven. Dat kost het standaard er zijn wel wat voorwaarden aan verbonden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Een brief van een "echte" advocaat of een brief van een meester in de rechten?
[..]
Wie had het over de omstandigheid "wanneer je nog geen RBV hebt"? Dat voeg jij nu toe.
Daarnaast is je bewering over 'fraude' nogal .... ehm ... overtrokken.
[..]
Lees even mijn eerste reactie en waar ik op reageerde, daar staat het toch echt: "Anders start een kort geding wat je gegarandeerd gaat winnen".
Ik twijfel er nu toch ernstig aan of jij het verschil weet tussen een jurist en een maatschappelijk werker enerzijds en tussen een jurist en advocaat anderzijds.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:56 schreef sappo het volgende:
Absoluut een brief van een echte avocaat, ik laat geen brief schrijven door een maatschappelijk werker natuurlijk dan kan ik net zo goed zelf een brief schrijven. Dat kost het standaard er zijn wel wat voorwaarden aan verbonden.
FB14 was erg stellig over het ontbreken van ieder nut van een RBV (in welke situatie dan ook). Dat universele heb ik als 'onzin' betiteld, wat jij kennelijk niet met mij eens was.quote:De omstandigheden dat je geen RBV hebt heb ik in deze situatie in het midden gehouden, dat wil ik privé houden omdat deze zaak nog niet afgehandeld is. In een neutraal voorbeeld wanneer je al een rechtsbijstandsverzekering hebt is het logisch dat je die dan ook benut.
Knap dat jij nu al in je kristallen bol kunt zien dat je de komende 12 maand geen (ander) geschil zult krijgen en daar zelfs je handtekening voor durft te zetten dat dat niet gebeuren gaat.quote:Fraude vind jij misschien overtrokken, maar dat vind de verzekeringsmaatschappij niet. Als jij er nu al vanuit gaan een geschil te krijgen binnen 12 maanden vervolgens een krabbel zet dat je geen geschil gaat krijgen om zo de advocaatkosten gedekt te krijgen pleeg je overduidelijk fraude.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik twijfel er nu toch ernstig aan of jij het verschil weet tussen een jurist en een maatschappelijk werker enerzijds en tussen een jurist en advocaat anderzijds.
[..]
FB14 was erg stellig over het ontbreken van ieder nut van een RBV (in welke situatie dan ook). Dat universele heb ik als 'onzin' betiteld, wat jij kennelijk niet met mij eens was.
[..]
Knap dat jij nu al in je kristallen bol kunt zien dat je de komende 12 maand geen (ander) geschil zult krijgen en daar zelfs je handtekening voor durft te zetten dat dat niet gebeuren gaat.
Nee, 't Is heel simpel hoor: als jij over een halfjaar, zeg ergens in de herfst, een geschil krijgt over een omgevallen boom en je meldt dat bij je RBV, dan is dat echt geen fraude hoor. Dat een RBV een verzoek om rechtsbijstand niet zal honoreren zolang je nog in jouw 12 maanden (erg lang overigens) 'wachttijd' zit, zal je keurig per brief worden medegedeeld maar je zult echt geen stempeltje 'fraudeur' achter je naam krijgen.
Bedankt voor deze verrassende nieuwe inzichtenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:19 schreef sappo het volgende:
[..]
Je hoeft daar niet aan te twijfelen hoor, het waren zeker advocaten en meer mensen weten dat hier op dit forum dat een brief schrijven 12,50 kost onder bepaalde voorwaarden, jij bent de enige die het niet weet.
Wat betreft de RBV, als ik nu een advocaat nodig heb en ga daarom bewust een RBV verzekering afsluiten ben ik daar dus van bewust en daar heb ik geen kristallen bol voor nodig.
wat fraudeur betreft, de verzekering achtte het al fraude dat ik de behandeling van tandartskosten over 2 kalenderjaren wilde versprijden om zo niet het het verzekerde bedrag te overschrijden.
Ik ga verder niet in discussie of iemand meester in de rechten is of een weledelgestrenge advocaat, diegene die voor 12,50 brieven schrijven, zijn uiteraard advocaten, heb geen behoefte aan denigrerende opmerkingen of ik weet wat advocaten zijn, dan gaat de effectiviteit van deze discussie totaal verloren.
Het is algemene kennis waar jij niet over beschikt in dit geval, dus heeft het geen zin om daar over te discussieren.
Waarom moet je daar betalen dan?quote:Fit for free
Zijn jullie nou zo dom of hoe zit dat? Bij het juridisch loket kun je voor een minieme bijdrage een advocaat krijgen. Naar keuze. Kwaliteit itt een RBV-advocaat. Aangezien een groot deel van fok studenten/scholieren zijn en dus minder draagkrachtig kunnen zij voor een prikkie via het JL een advocaat bemachtigen die vele malen beter is dan een derderangs RBV-advocaat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dus betalen voor iets waar je al voor betaald in de vorm van een verzekering? nice...
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef FB14 het volgende:
Zijn jullie nou zo dom of hoe zit dat? Bij het juridisch loket kun je voor een minieme bijdrage een advocaat krijgen. Naar keuze. Kwaliteit itt een RBV-advocaat. Aangezien een groot deel van fok studenten/scholieren zijn en dus minder draagkrachtig kunnen zij voor een prikkie via het JL een advocaat bemachtigen die vele malen beter is dan een derderangs RBV-advocaat.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo zat ik bij een sportschool waar ik 1 keer per half jaar kon opzeggen... natuurlijk was ik te laat, maar ik dacht "als ik nu vast opzeg voor over een half jaar, kan ik het in ieder geval niet meer vergeten". Dus stuurde ik een brief dat ik er eerst mogelijke datum mijn contract wilde stopzetten. So far so good...
Krijg ik een super lompe brief terug met stukken vetgedrukt en in hoofdletters dat ik 6 weken te laat was met opzeggen en dat ik vooral niet moest denken dat ze wel een uitzondering zouden maken.Eikel, ik was geen 6 weken te laat, ik was 20 weken te vroeg.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef FB14 het volgende:
[..]
Zijn jullie nou zo dom of hoe zit dat? Bij het juridisch loket kun je voor een minieme bijdrage een advocaat krijgen. Naar keuze. Kwaliteit itt een RBV-advocaat. Aangezien een groot deel van fok studenten/scholieren zijn en dus minder draagkrachtig kunnen zij voor een prikkie via het JL een advocaat bemachtigen die vele malen beter is dan een derderangs RBV-advocaat.
Da's net zoiets als de Free Record Shop, waar helemaal geen gratis LP's zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Waarom moet je daar betalen dan?
quote:
Aangenaamquote:
en je hebt geen bewijs van verzending?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:44 schreef Dulk het volgende:
gvd ze zeggen dat mijn opzegging 26-04-09 is binnengekomen en ik had t/m 25-04-09 om op te zeggen, nu zit ik er t/m 26-06-10 aan vast
ze zeggen dat ze de stempel van TNT gebruiken, nou dan doet TNT er opeens een dag of 8 over om een brief te berzorgen
Waarom 1 jaar en 2 maandenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:44 schreef Dulk het volgende:
gvd ze zeggen dat mijn opzegging 26-04-09 is binnengekomen en ik had t/m 25-04-09 om op te zeggen, nu zit ik er t/m 26-06-10 aan vast
Aangetekend verstuurd? Op welke datum?quote:ze zeggen dat ze de stempel van TNT gebruiken, nou dan doet TNT er opeens een dag of 8 over om een brief te berzorgen
Ik wil ook een brief met 334,34!quote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef sappo het volgende:
Ik heb van u een brief ontvangen met een totaal som van: 334,34 voor u cliënt Fit for free te Groningen.
Je moet twee maanden voordat het contract afloopt de opzegging verzonden hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom 1 jaar en 2 maanden![]()
[..]
Aangetekend verstuurd? Op welke datum?
En heb ik iets gemist of is dit je eerste posting in dit topic?
Met welke dagtekening?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:13 schreef Dulk het volgende:
Ik heb het niet aangetekend verstuurd.
Ik las "fist fuck" en klikte. Daarom uitermate teleurstellend topic!quote:Fit for free, fuck up for free!
ik heb ook pas mn abo stop gezet, was er altijd druk, warm, het stonk er, de douches zijn er beneden pijl,quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:09 schreef Unhuman het volgende:
Waarom zou je überhaupt willen opzeggen bij een sportschool waar je maar 15 euro per maand voor betaalt..
Hoe druk is druk en hoe warm is warm en hoe stinkerig is stinken en hoe beneden de pijl is beneden de pijl?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:03 schreef MrDrako het volgende:
[..]
ik heb ook pas mn abo stop gezet, was er altijd druk, warm, het stonk er, de douches zijn er beneden pijl,
was meer een hangplek voor turken, marok/antilianen, dus tja..
Heb wel eens gehoord dat je niet eerder dan drie maanden van tevoren kon opzeggen, maar ook beslist niet later dan een maand van tevoren.... Van die geweldig vage constructiesquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Salatrel het volgende:
ik heb mijn opzegging tegelijkertijd met mijn aanmelding ingevuldweet je in ieder geval zeker dat je niet aan een verlenging vast zit
Neem nou maar van mij aan dat het gewoon een HBO jurist of een WO jurist was die geen lid was van de orde van Advocaten. Want er is geen enkele advocaat die voor 12,50 een brief gaat schrijven, zelfs pro deo advocaten niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:19 schreef sappo het volgende:
[..]
Je hoeft daar niet aan te twijfelen hoor, het waren zeker advocaten en meer mensen weten dat hier op dit forum dat een brief schrijven 12,50 kost onder bepaalde voorwaarden, jij bent de enige die het niet weet.
Wat betreft de RBV, als ik nu een advocaat nodig heb en ga daarom bewust een RBV verzekering afsluiten ben ik daar dus van bewust en daar heb ik geen kristallen bol voor nodig.
wat fraudeur betreft, de verzekering achtte het al fraude dat ik de behandeling van tandartskosten over 2 kalenderjaren wilde versprijden om zo niet het het verzekerde bedrag te overschrijden.
Ik ga verder niet in discussie of iemand meester in de rechten is of een weledelgestrenge advocaat, diegene die voor 12,50 brieven schrijven, zijn uiteraard advocaten, heb geen behoefte aan denigrerende opmerkingen of ik weet wat advocaten zijn, dan gaat de effectiviteit van deze discussie totaal verloren.
Het is algemene kennis waar jij niet over beschikt in dit geval, dus heeft het geen zin om daar over te discussieren.
Per 1 feb 2010 niet meer toch. Dan willen ze toch die nieuwe wet doorvoeren. Al geloof ik niet dat ze die datum reddenquote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:09 schreef timbob het volgende:
Ben nou wel benieuwd hoe het afgelopen is...
En waar slaat dat plaatje van Wilders in hemelsnaam op? Heeft niks met dit hele topic te maken... Zout op.
Dat is bij elke sportschool zoquote:Op maandag 27 april 2009 22:39 schreef griekjeee het volgende:
zodra je wilt opzeggen schijnt er veel gekloot te zijn ja
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:16 schreef Equites het volgende:
Mijn sportschool is maar 200 euro per jaarGeen gezeik met opzeggen of wat dan ook.
Ja dat komt omdat je nog niet opgezegd hebt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:16 schreef Equites het volgende:
Mijn sportschool is maar 200 euro per jaarGeen gezeik met opzeggen of wat dan ook.
Bron?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:29 schreef Muizenbeest het volgende:
heuj.ik werk in sportschool en vanaf 1 januari is het verboden om alles per jaar te verlengen. weet niet wanneer je lid bent geworden (je eerste jaar moet je uitzitten..) daarna kun je per maand opzeggen..
(oja ik heb geen zin om 4 paginas te lezen dus misschien is dit al eerder gezegd maar voor mij is het ook zondag..)
voor telecom/tv diensten geldt dit inderdaad, voor sportschool abbonementen schijnt deze regel niet te gelden..quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:29 schreef Muizenbeest het volgende:
heuj.ik werk in sportschool en vanaf 1 januari is het verboden om alles per jaar te verlengen. weet niet wanneer je lid bent geworden (je eerste jaar moet je uitzitten..) daarna kun je per maand opzeggen..
(oja ik heb geen zin om 4 paginas te lezen dus misschien is dit al eerder gezegd maar voor mij is het ook zondag..)
Zeggen dat je geen tijd hebt om 2/3x per week een uurtje te sporten als student zijnde. Dan wil je gewoon niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:56 schreef Lollifant het volgende:
Sportscholen![]()
![]()
Relaxed, ik betaal iets van 50 eu per maand met 'n jaar contract.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat ben ik blij dat ik bij een sportschool zit waar je binnen die school gewoon met pin voor een maand betaald en wat niet automatisch verlengd wordt.
Als je dan een keer komt als je abonnement is verlopen, dan zeggen ze dat bij binnenkomst tegen je en kan je gewoon de volgende keer betalen. Dertig euro per maand onbeperkt sporten
Kickje omdat ik me zit in te lezen over hoe ik op dien te zeggen zonder problemen. Ik moet trouwens zeggen dat Fit For Free toch wel erg klantonvriendelijk vind. Zoals die aangehaalde voorbeeld, dit is trouwens prima voer om je te laten dagvaarden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:44 schreef Dulk het volgende:
ze zeggen dat ze de stempel van TNT gebruiken, nou dan doet TNT er opeens een dag of 8 over om een brief te berzorgen
Precies! Ik betaal zelf 25 per maand. Maar dan minder rompslomp en minder familie training zoals bij F4F.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat ben ik blij dat ik bij een sportschool zit waar je binnen die school gewoon met pin voor een maand betaald en wat niet automatisch verlengd wordt.
Als je dan een keer komt als je abonnement is verlopen, dan zeggen ze dat bij binnenkomst tegen je en kan je gewoon de volgende keer betalen. Dertig euro per maand onbeperkt sporten
Ik zou toch zweren dat dit soort praktijken per wet verboden zijn vorig jaar? En dan nog, een opzeg termijn van 12 maanden? Is dat wel wettelijk toegestaan? :Squote:Bij mij is de situatie als volgt, ik wilde het abonnement beeindigen maar kreeg te horen dat de opzegtermijn net weer verstreken was en dat ik weer verplicht 12 maanden lid moest blijven
De opzegtermijn is twee maanden voor de einddatum van het abonnement.quote:Op maandag 27 december 2010 10:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat dit soort praktijken per wet verboden zijn vorig jaar? En dan nog, een opzeg termijn van 12 maanden? Is dat wel wettelijk toegestaan? :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |