Ik kan zo 3 betere linksbacks opnoemen in Nederland dan Vermaelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat hij in de mickey mouse divisie speelt en de rest nog matiger is dan hij
Raar he als er 100 blessures zijn elke maand, daarnaast slechte voorbereiding gehad waar een aantal spelers niet mee konden doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De linies zijn niet goed ingespeeld op elkaar. Het is een probleem van het team.
Startquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kan zo 3 betere linksbacks opnoemen in Nederland dan Vermaelen.
Ajax wilde hem uiteindelijk toch niet meer?quote:SC Heerenveen heeft de zeventienjarige Servische middenvelder Filip Djuricic en de even oude Macedonische aanvaller Samir Fazli gecontracteerd.
Vooral over de komst van Djuricic is de club bijzonder te spreken. De jongeling stond volgens de website van Heerenveen ook in de belangstelling van Ajax en Manchester United, en werd door Ajax-scout Gerrie Mühren zelfs betiteld als ‘de Cruijff van de Balkan'. Djuricic is aanvoerder van Servië onder zeventien en is afkomstig van Radnicki Obrenovac. De Serviër tekende voor 2,5 jaar en zal zich aan het begin van 2010 bij de Friezen melden.
Volgens directeur Yme Kuiper is de ontwikkeling van landgenoot Miralem Sulejmani (archieffoto, rechts) de reden waarom het talent heeft gekozen voor een tussenstap in Friesland, alvorens hij de stap wil maken naar de ‘echte’ top. ‘Filip heeft dezelfde zaakwaarnemer als Sulejmani. Die weet dat talenten bij ons goed opgevangen worden, een prima opleiding krijgen en dat de club jonge spelers een kans durft te geven,’ aldus Kuiper.
Fazli, die op alle posities in de voorhoede uit de voeten kan, is per 1 juli 2009 voor vijf seizoenen verbonden aan Heerenveen. Hij komt nu nog uit voor FC Makedonija, en is evenals Djuricic jeugdinternational voor zijn land. ‘Dit zijn twee bovenmodale talenten die het in zich hebben om vrij snel de stap naar het eerste elftal te maken. Natuurlijk moet de praktijk uitwijzen hoe vlot ze zich ontwikkelen, maar in potentie hebben we met twee uitzonderlijke voetballers te maken,’ besluit Kuiper. (BB)
Braafheid, de Cler (Als hij de vorm van vorig seizoen weer oppakt), van Bronckhorst.quote:
Braafheid ben ik het mee eens, Gio als LB vind ik nou niet super maargoed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Braafheid, de Cler (Als hij de vorm van vorig seizoen weer oppakt), van Bronckhorst.
Misschien zelfs El-Akchaoui ook nog wel.
EK gemist? Daarnaast een periode bij Barca op die positie gespeeld. Dan kun je natuurlijk wel wat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Braafheid ben ik het mee eens, Gio als LB vind ik nou niet super maargoed.
Jongens goed nieuws. Ajax heeft in 1995 de Champions League gewonnen, we kunnen gelukkig natuurlijk nog wel wat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
EK gemist? Daarnaast een periode bij Barca op die positie gespeeld. Dan kun je natuurlijk wel wat.
Van Bronckhorst is nog steeds dezelfde van Bronckhorst die bij Barca speelde In dit Ajax speelt geen enkele speler meer die er in 1995 ook bij was. Beetje appels en peren verhaal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jongens goed nieuws. Ajax heeft in 1995 de Champions League gewonnen, we kunnen gelukkig natuurlijk nog wel wat.
Ik was er al bang voor.
Daarom zeg ik ook mits in de vorm van vorige seizoen. Toen was hij namelijk erg goed. Zorgde steeds voor gevaar door op te komen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:28 schreef fathank het volgende:
De Cler een betere linksback? Het enige wat hij heeft laten zien de afgelopen 2 jaar is hoe je als een gefrustreerd mannetje over het veld moet lopen. En niet voor niks buiten de boot gevallen bij AZ.
Tuurlijk jongen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Bronckhorst is nog steeds dezelfde van Bronckhorst die bij Barca speelde
Maxwell vond ik wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef fathank het volgende:
Vermaelen is in ieder geval een echte verdediger, en niet zo'n mooiweervoetballer als Urby of Maxwell op linksback. Die kwamen verdedigend zwaar tekort.
Ja het is maar net wat je wilt. Als je met opkomende backs wilt spelen heb je weinig aan Vermaelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef fathank het volgende:
Vermaelen is in ieder geval een echte verdediger, en niet zo'n mooiweervoetballer als Urby of Maxwell op linksback. Die kwamen verdedigend zwaar tekort.
Maxwell was een topper hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef fathank het volgende:
Maxwell kwam verdedigend zwaar tekortquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef fathank het volgende:
Maxwell kwam verdedigend tekort, was ook veel te nonchalant in verdedigend opzicht. En het is maar hoe je wilt spelen. Ga je centraal iemand laten doorschuiven zoals een echte nummer 4, want dan kun je een back al niet meer doorschuiven tenzij een middenvelder zijn positie overneemt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maxwell vond ik wel meevallen hoor
En daarnaast is het ook wel handig als een back opkomt, dan moet de aanvaller ook mee terug komen.
Precies, maar dat zijn ze hier blijkbaar alweer vergeten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef KirkLazarus het volgende:
Vermaelen heeft ook weleens wedstrijden waarin hij veelvuldig opkomt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |