Het klopt alleen niet, want ze zijn helemaal niet alleen, en het is ook niet de hele tijd donker.quote:
Mee eens, beter kan bijna nietquote:
Op de picknicktafel.quote:Op maandag 27 april 2009 17:59 schreef Marrije het volgende:
6 deelnemers slapen op bed
1 deelnemer slaapt in de doodskist
en 1 deelnemer slaapt niet?
Met zijn tweeën op een eenpersoonsbed kan bestquote:Op maandag 27 april 2009 17:59 schreef Marrije het volgende:
6 deelnemers slapen op bed
1 deelnemer slaapt in de doodskist
en 1 deelnemer slaapt niet?
Welke waar?quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 18:01 schreef Maanvis het volgende:
Mag het woordje 'Marielin' aub weer in de TT?
Die Rena postte denk ikquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 18:01 schreef Maanvis het volgende:
Mag het woordje 'Marielin' aub weer in de TT?
Veel plezier vanavond BQquote:Op maandag 27 april 2009 18:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik ga in de pannen roeren. Smakelijk allemaal en tot 20.00 uur.
Ik ben benieuwd voor welke doeleinden die PC/monitor gebruikt gaat worden?quote:
om bestellingen te plaatsen, klaerbleijkeleijk.quote:Op maandag 27 april 2009 18:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd voor welke doeleinden die PC gebruikt gaat worden?
Ah okejquote:Op maandag 27 april 2009 18:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
om bestellingen te plaatsen, klaerbleijkeleijk.
Ze worden gesponsord door De Voltage in Tilburg zo te zien!quote:
Nee dat is een stagiar van Bram's enjoymediaquote:Op maandag 27 april 2009 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
Die jongen met dat sikje die daarnet door het beeld liep, is dat een Fokker?
Hoor net dat bij RTLBoulevard Jaap en Joran weer ter sprake komen.
Haske live.quote:Op maandag 27 april 2009 18:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Live stream![]()
[ afbeelding ]
Geloof er niks van. Dat hok zal nou toch wel klaar zijn.
Nee. Dat is Pascal. Leuke gast.quote:Op maandag 27 april 2009 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
Die jongen met dat sikje die daarnet door het beeld liep, is dat een Fokker?
Hoor net dat bij RTLBoulevard Jaap en Joran weer ter sprake komen.
Thanks Lies, hij viel me vrijdag al op. Leek me iemand die heeeel veel van computers weetquote:Op maandag 27 april 2009 18:17 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee dat is een stagiar van Bram's enjoymedia
Ja, net even beeldenquote:
Meer informatie graagquote:Op maandag 27 april 2009 18:16 schreef Pl0x het volgende:
Voor de slimmerikken Via de reflector kan je gratis kijken.
Jij bent net een Golden Retriever, die vinden ook iedereen leukquote:
echt niet.quote:Op maandag 27 april 2009 18:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij bent net een Golden Retriever, die vinden ook iedereen leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 april 2009 18:27 schreef Pl0x het volgende:mag nietmeer zeggen van dementor en danny word denk ik ook wel boos
Als ik zeg dat je dan gratis en voor niets kan kijkenJoh, gún die jongens toch die paar euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt eraan door wie. Als Peter er overheen gaat hoef ik al niet meerquote:Op maandag 27 april 2009 18:29 schreef Gert het volgende:
Een béétje bewoonster maakt zich natuurlijk populair bij de kijkers door zich vanavond al uit te laten wonen.
quote:Op maandag 27 april 2009 18:27 schreef Pl0x het volgende:mag nietmeer zeggen van dementor en danny word denk ik ook wel boos
Als ik zeg dat je dan gratis en voor niets kan kijkenmailen mag ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bukakkequote:Op maandag 27 april 2009 18:29 schreef Pl0x het volgende:
gert Condooms op de boodschappenlijst zetten? of kindjes laten verwekken
Geen van beide. Anaal, diep en hard en lang, met een lekkere bukake als toetje.quote:Op maandag 27 april 2009 18:29 schreef Pl0x het volgende:
Ik heb al gekocht.quote:Op maandag 27 april 2009 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joh, gún die jongens toch die paar euro
Moest wel even lachen toen Jaap zei dat hij zich helemaal niet druk maakte omtrent het verkopen van zijn programma. Nee, dat hebben we gezien zaterdagquote:Op maandag 27 april 2009 18:41 schreef lies1958 het volgende:
Zo even tussendoor Jaap werd finaal afgemaakt in rtl Boulevard. Hij was zelf ook nog aan het woord. Er werd gezegd dat John de Mol het ook had gezien maar dat die het zo ontzettend slecht materiaal vond dat die er niets mee wou.
Er zijn geen "afleveringen"!quote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef Tammeh het volgende:
NOOOEEEES. Kijk ik uit naar de eerste 'aflevering', ben ik helemaal niet thuis vanavond.
Daarom de aanhalingstekens. Je begrijpt me wel.quote:Op maandag 27 april 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn geen "afleveringen"!
Maar als er wat heftigs gebeurt, komen daar ongetwijfeld filmpjes van.
Jaap kwam een beetje nerveus over in dat gesprek. Hij deed zijn riedeltje wat hij ook al zaterdag had gedaan in de bunker en geschreven had in zijn blog.quote:Op maandag 27 april 2009 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moest wel even lachen toen Jaap zei dat hij zich helemaal niet druk maakte omtrent het verkopen van zijn programma. Nee, dat hebben we gezien zaterdag
quote:Op maandag 27 april 2009 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik ram ff snel Madagascar 2 door de dvd-speler en dan kom ik kijken
Ik snap dat Madagascar 2 een slechte film is, maar is het niet wat overdreven je dvd-speler ermee kapot te rammen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik ram ff snel Madagascar 2 door de dvd-speler en dan kom ik kijken
KNALLEN (wat dan ook) en zie maar wat er van komtquote:Op maandag 27 april 2009 18:29 schreef Pl0x het volgende:
Alles om te streamen hequote:Op maandag 27 april 2009 18:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik snap dat Madagascar 2 een slechte film is, maar is het niet wat overdreven je dvd-speler ermee kapot te rammen.
quote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
ik zit nu tegenover Dementor op de redactie, leuke ideeen voor vnvnd te verzinnen
Jij bent toch ook van het Regenwormen en Maden kamp hoop ik?quote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
ik zit nu tegenover Dementor op de redactie, leuke ideeen voor vnvnd te verzinnen
Va bene Huubquote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
Oke, je hebt opdrachten nodig, en je komt uit bij Huub...wat voor opdrachten denk je dat het worden?quote:Op maandag 27 april 2009 18:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij bent toch ook van het Regenwormen en Maden kamp hoop ik?
je zit dus tegenover een BF-erquote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
Hoi kutkabouterquote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
snode plannen voor de bunker!quote:Op maandag 27 april 2009 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi kutkaboutertjeToch wel snode plannen hč?
Boodschappenlijstje al ingevuld. Blowen en zuipen met die hap. Ze eten maar alufolie.quote:
Meestal iets met een bom en een ontploffing tochquote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
een aanslag, en wat moet ik me daarbij voorstellen?
plotselinge opdracht, dit in tegenstelling tot de weekopdrachten en dagduelsquote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
arme bunkerbewonersquote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
Wij zullen de meeste communicatie via onze site doen, echter, we zullen ook een soort van crossposten hier op FOK. users van het bunkerteam kunnen dat doen, maar Dementor is de liason tussen FOK en The Bunker..ergoquote:Op maandag 27 april 2009 19:09 schreef happyme28 het volgende:
Komen die dagduels op vaste tijden eigenlijk? En wanneer wordt de weekopdracht bekend gemaakt? En hoe worden die aanslagen gecommuniceerd? alleen via de site of ook via Fok!?
Klinkt wel erg lollig allemaal
Bier en tietuh, tralalalalaquote:Op maandag 27 april 2009 18:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Oke, je hebt opdrachten nodig, en je komt uit bij Huub...wat voor opdrachten denk je dat het worden?
Stemmen voor deze aanslag is GRATIS!quote:Op maandag 27 april 2009 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
Heb Bobby en Peter voor het duel aangemeld, kostte geen credits.
Je hebt het over wij. Zit je nu in het team dan van de bunker.quote:Op maandag 27 april 2009 19:12 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wij zullen de meeste communicatie via onze site doen, echter, we zullen ook een soort van crossposten hier op FOK. users van het bunkerteam kunnen dat doen, maar Dementor is de liason tussen FOK en The Bunker..ergo
hou beide in de gaten
part-time en je kent me, ik voel mij overal snel thuisquote:Op maandag 27 april 2009 19:15 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Je hebt het over wij. Zit je nu in het team dan van de bunker.
Dat is mooi, struin ik nog even verder daar!quote:Op maandag 27 april 2009 19:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Stemmen voor deze aanslag is GRATIS!
Wat bedoel je met "wij" Huub? Behoor jij ook tot het hokje?quote:Op maandag 27 april 2009 19:12 schreef ditisHuub het volgende:
Wij zullen de meeste communicatie via onze site doen, echter, we zullen ook een soort van crossposten hier op FOK. users van het bunkerteam kunnen dat doen, maar Dementor is de liason tussen FOK en The Bunker..ergo
hou beide in de gaten
snode plannen & coquote:Op maandag 27 april 2009 18:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Oke, je hebt opdrachten nodig, en je komt uit bij Huub...wat voor opdrachten denk je dat het worden?
de belastingdienstquote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
En mag dat zo maar van de grote baas?quote:Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
part-time en je kent me, ik voel mij overal snel thuis
waarom denk je part time?quote:Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "wij" Huub? Behoor jij ook tot het hokje?
Edit: PT dus. Niks anders te doen?![]()
Opname's Slimste en Daten in het donker zitten er al op.quote:Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "wij" Huub? Behoor jij ook tot het hokje?
Edit: PT dus. Niks anders te doen?![]()
Oke leuk dat je bram & co helpt. Je bent tenslotte toch vrij.quote:Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
part-time en je kent me, ik voel mij overal snel thuis
natasia in haar ondergoed komt ze welkom hetenquote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat zeggen ze daar?quote:Op maandag 27 april 2009 19:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oke leuk dat je bram & co helpt. Je bent tenslotte toch vrij.
Oh nu weer Jaap zo in shownieuws
quote:Op maandag 27 april 2009 19:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
En mag dat zo maar van de grote baas?
Of Lieke als spook. Oh wacht, ze is al een spookquote:Op maandag 27 april 2009 19:19 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
natasia in haar ondergoed komt ze welkom heten
Geef je hem even een handkusje van mij?quote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
dat is de nachtmerriequote:Op maandag 27 april 2009 19:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of Lieke als spook. Oh wacht, ze is al een spook.
Tsssss, Jaap heeft Joran dus geld gegeven om zijn gokschulden af te lossen en had hem zo in de tang om op te komen draven voor de leugendetectortest. Yeah sure......quote:Op maandag 27 april 2009 19:18 schreef lies1958 het volgende:
Oke leuk dat je bram & co helpt. Je bent tenslotte toch vrij.
Oh nu weer Jaap zo in shownieuws
quote:Op maandag 27 april 2009 19:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of Lieke als spook. Oh wacht, ze is al een spook.
Zonder ondergoed, krijg je een groter schrikeffectquote:Op maandag 27 april 2009 19:19 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
natasia in haar ondergoed komt ze welkom heten
Yep, de koppies van de bewoners in beeld.quote:
Mensen de poll voor de aanslag vnvnd loopt maar tot een uurtje of negen.... dus vooral iedereen stemmen! Voor geregistreerde streamers kost het GEEN credits om te stemmen!quote:Op maandag 27 april 2009 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonder ondergoed, krijg je een groter schrikeffect
Waar zag je dat BQ?quote:Op maandag 27 april 2009 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsssss, Jaap heeft Joran dus geld gegeven om zijn gokschulden af te lossen en had hem zo in de tang om op te komen draven voor de leugendetectortest. Yeah sure......
nou moet ik dat beeld weer van me netvlies af krijgenquote:Op maandag 27 april 2009 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonder ondergoed, krijg je een groter schrikeffect
die van de doodskist???quote:Op maandag 27 april 2009 19:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Mensen de poll voor de aanslag vnvnd loopt maar tot een uurtje of negen.... dus vooral iedereen stemmen! Voor geregistreerde streamers kost het GEEN credits om te stemmen!
Bij Shownieuws. Jaap heeft toch een podium gevonden voor zijn lulverhaal.quote:
gedaan!quote:Op maandag 27 april 2009 19:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Mensen de poll voor de aanslag vnvnd loopt maar tot een uurtje of negen.... dus vooral iedereen stemmen! Voor geregistreerde streamers kost het GEEN credits om te stemmen!
Gaat dat met elke poll zo zijn?quote:Op maandag 27 april 2009 19:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wat is de link, waar kan ik die vinden?quote:Op maandag 27 april 2009 19:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wat ben jij braaf zeg. Hou je erbuiten Huub.quote:
doe jij eens lief tegen huubquote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben jij braaf zeg. Hou je erbuiten Huub.
Hier.quote:
Ow wie er in de doodskist moetquote:
Ik ben keibraafquote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben jij braaf zeg. Hou je erbuiten Huub.
Voorlopig is het Petertegen Renate
. Go Renate.
![]()
Huubke toch, je weet toch wel dat in de Bunker crew part time betekent dat je 6 uur per dag slaap krijgt tussen het werken door ipv 1 uurquote:
Goed idee,maar zo als ik kan lezen heeft iedereen al een pokkehekel aan Peter en is die bij voorbaat al de pineut.quote:Op maandag 27 april 2009 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow wie er in de doodskist moet
Dat wordt degene die mij in het eerste half uur het meest irriteert
quote:Op maandag 27 april 2009 19:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goed idee,maar zo als ik kan lezen heeft iedereen al een pokkehekel aan Peter en is die bij voorbaat al de pineut.
We gaan ons weer flink ergerenquote:Op maandag 27 april 2009 19:39 schreef rooie3 het volgende:
Zo heb ook streams,gelukkig kon je ook via de telefoon betalen.
Was al helemaal in paniek dat het alleen via ideal kon.
20:00 begint hetquote:Op maandag 27 april 2009 19:43 schreef Kwaliteit het volgende:
BEELD? ik heb nog steeds promo's... dus waar kijken jullie???
Nou denk ik dat huub wel gewoon vanavond met claire mee gaat naar huis.quote:Op maandag 27 april 2009 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Huubke toch, je weet toch wel dat in de Bunker crew part time betekent dat je 6 uur per dag slaap krijgt tussen het werken door ipv 1 uur
precies zo is het gegaanquote:Op maandag 27 april 2009 19:45 schreef blomst het volgende:
Dus Huub heeft zich ook aangemeld om een dag mee te draaien met de redactie?
Nee zo erg als de kooi zal het zeker nooit worden.Denk ook dat de meeste mensen hier ,zich niet meer zo laten meeslepen.Bij de kooi werden we gewoon belazerd.quote:Op maandag 27 april 2009 19:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
We gaan ons weer flink ergeren.
Al denk ik niet dat de Bunker Febo de DGK Febo met Deborah Flens Pannekoek aan het roer kan evenaren in het spelen van smerige spelletjes.
och, hekel is een groot woord hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 19:46 schreef Laysa het volgende:
waarom hebben jullie allemaal zo'n hekel aan peter
Yep, leuk hč?quote:Op maandag 27 april 2009 19:41 schreef rooie3 het volgende:
Goed idee,maar zo als ik kan lezen heeft iedereen al een pokkehekel aan Peter en is die bij voorbaat al de pineut.
Hij heeft dat zelf geregeld hoor met z'n contacten, geen voortrekkerij oidquote:Op maandag 27 april 2009 19:45 schreef blomst het volgende:
Dus Huub heeft zich ook aangemeld om een dag mee te draaien met de redactie?
Echt schandalig ja, dat was gewoon crimineelquote:Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee zo erg als de kooi zal het zeker nooit worden.Denk ook dat de meeste mensen hier ,zich niet meer zo laten meeslepen.Bij de kooi werden we gewoon belazerd.
Met z'n contacten zegt ie danquote:Op maandag 27 april 2009 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij heeft dat zelf geregeld hoor met z'n contacten, geen voortrekkerij oid.
onee, zo bedoel ik het niet, van mij mag hij daar wel zittenquote:Op maandag 27 april 2009 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij heeft dat zelf geregeld hoor met z'n contacten, geen voortrekkerij oid.
Ik trap er ook niet meer in.Ga dit gewoon heerlijk volgen en ze doen allemaal maar.quote:Op maandag 27 april 2009 19:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Echt schandalig ja, dat was gewoon crimineel.
Je komt er wel achter. Die gast is keigaaf, lijkt op Dennis, vriendje van Vlemmix en zingt ala Dennis.quote:Op maandag 27 april 2009 19:50 schreef rooie3 het volgende:
Heb niet alle topics doorgespit,dus weet niet precies waarom.
Ik hoop dat we er over 8 minuten voor eeuwig vanaf zijnquote:Op maandag 27 april 2009 19:52 schreef Laysa het volgende:
ik krijg wel de zenuwen van die fluisterstem....maar wil het begin niet missen
nou uhhh...och misschien als schoonzoon, heb nog een dochter die op zoek isquote:Op maandag 27 april 2009 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
wa dan???? hij is 30 en vrijgezel....ik zie het probleem niet
Hij kan bij jou dus alleen maar meevallenquote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je komt er wel achter. Die gast is keigaaf, lijkt op Dennis, vriendje van Vlemmix en zingt ala Dennis.
Haha Dennis,vergeet nooit meer hoe hij zou gaan knallen.quote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je komt er wel achter. Die gast is keigaaf, lijkt op Dennis, vriendje van Vlemmix en zingt ala Dennis.
nee toch zeker hij gaat toch niet zingen hč?quote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
ghehehehehe kijk daar gaan we al mank he...tis meer mijn leeftijds categoriequote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nou uhhh...och misschien als schoonzoon, heb nog een dochter die op zoek is
Ik gok dat we het zo zullen wetenquote:Op maandag 27 april 2009 19:55 schreef blomst het volgende:
worden ze ook voorgesteld, of moeten we ons zelf inlezen?
quote:Op maandag 27 april 2009 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehehehehe kijk daar gaan we al mank he...tis meer mijn leeftijds categorie
Met de LOI kom je er wel.quote:Op maandag 27 april 2009 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
Oei, Security
ze willen haar terug bellen op klokslag 20:00, maar dat lijkt haar niet zo'n slim plan ivm hectiek... spannendquote:
Je hebt niet zoveel eisen?quote:Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef Mylene het volgende:
Die rechtse knul is best wel sop materiaal.
Die linker? Volgens mij niet.quote:Op maandag 27 april 2009 20:00 schreef blomst het volgende:
Is dat de andere broer van Claire?
jij weet ook altijd alles hequote:Op maandag 27 april 2009 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
die bewaker links is de oudste broer recourt volgens mij
nou lekker dan zitten we met al die pakken roze koekenquote:
Wordt er nu al gek vanquote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef Laysa het volgende:
ook een leuk pesterijtje....24 uur deze promo door de bunker ...alleen het geluid dan he
Nee die gaat daar vast niet staan ivm zijn werkquote:Op maandag 27 april 2009 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
die bewaker links is de oudste broer recourt volgens mij
Maar goed dat ik nog niets ingeslagen hadquote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou lekker dan zitten we met al die pakken roze koeken
hehe, dat is wel heel erg slechtquote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef Laysa het volgende:
ook een leuk pesterijtje....24 uur deze promo door de bunker ...alleen het geluid dan he
Mopperdemopper.quote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef blomst het volgende:
dat vervelende geluid mag nu wel uit, en stipt zijn ze niet
quote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef Laysa het volgende:
oh t word me nu afgeraden mn streams te nemen ?quote:
ik deel wel met je hoorquote:Op maandag 27 april 2009 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Maar goed dat ik nog niets ingeslagen had
ja maar.....ze moeten toch doordraaien...das het plan tochquote:Op maandag 27 april 2009 20:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
hehe, dat is wel heel erg slecht
zijn ze al in de bunker ?quote:
PaRApapapapRAapaappa.. klunk kist weer dicht!quote:Op maandag 27 april 2009 20:04 schreef Toverheks het volgende:
en ik zie ook de doodskist staan, niet schrikken he als dennis daar plotsklaps uit springt en zijn nummer nummer ten gehoren brengt
Zo kunnen ze het verkopen aan de USAquote:Op maandag 27 april 2009 20:05 schreef NorthernStar het volgende:
Dat ...25 days... alone in the dark.. etc.
Waarom is dat niet gewoon in het Nederlands eik
quote:Op maandag 27 april 2009 20:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
PaRApapapapRAapaappa.. klunk kist weer dicht!
vind je het gek? in zo stille bunker (of horen ze daar dat muziekje ook?)quote:Op maandag 27 april 2009 20:04 schreef Gootsteen het volgende:
Die gasten flikkeren ook zowat in slaap zo te zien.
Ik ga er vanuit dat het ook als slaapplaats gebruikt dient te wordenquote:Op maandag 27 april 2009 20:06 schreef blomst het volgende:
Die doodskist kunnen ze mooi als bankje gebruiken.
Ze missen Jeroen nog.quote:Op maandag 27 april 2009 20:07 schreef Espabilado het volgende:
Volgens mij is iedereen er gewoon nog niet
Escape is not possible, d'r in komen ook nietquote:Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef blomst het volgende:
ze kunnen de deur niet los krijgen???
Echtquote:
quote:
jij ook ?quote:
Het gaat om de streams, het is geen gelikt tvprogrammaquote:
jaha, maar van de makers uitquote:Op maandag 27 april 2009 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat ze zich wel willen onderscheiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |