waarom denk je part time?quote:Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "wij" Huub? Behoor jij ook tot het hokje?
Edit: PT dus. Niks anders te doen?![]()
Opname's Slimste en Daten in het donker zitten er al op.quote:Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "wij" Huub? Behoor jij ook tot het hokje?
Edit: PT dus. Niks anders te doen?![]()
Oke leuk dat je bram & co helpt. Je bent tenslotte toch vrij.quote:Op maandag 27 april 2009 19:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
part-time en je kent me, ik voel mij overal snel thuis
natasia in haar ondergoed komt ze welkom hetenquote:Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef Kwaliteit het volgende:
een aanslag, en wat moet ik me daarbij voorstellen?
Wat zeggen ze daar?quote:Op maandag 27 april 2009 19:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oke leuk dat je bram & co helpt. Je bent tenslotte toch vrij.
Oh nu weer Jaap zo in shownieuws
quote:Op maandag 27 april 2009 19:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
En mag dat zo maar van de grote baas?
Of Lieke als spook. Oh wacht, ze is al een spookquote:Op maandag 27 april 2009 19:19 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
natasia in haar ondergoed komt ze welkom heten
Geef je hem even een handkusje van mij?quote:Op maandag 27 april 2009 18:54 schreef ditisHuub het volgende:
ik zit nu tegenover Dementor op de redactie, leuke ideeen voor vnvnd te verzinnen
dat is de nachtmerriequote:Op maandag 27 april 2009 19:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of Lieke als spook. Oh wacht, ze is al een spook.
Tsssss, Jaap heeft Joran dus geld gegeven om zijn gokschulden af te lossen en had hem zo in de tang om op te komen draven voor de leugendetectortest. Yeah sure......quote:Op maandag 27 april 2009 19:18 schreef lies1958 het volgende:
Oke leuk dat je bram & co helpt. Je bent tenslotte toch vrij.
Oh nu weer Jaap zo in shownieuws
quote:Op maandag 27 april 2009 19:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of Lieke als spook. Oh wacht, ze is al een spook.
Zonder ondergoed, krijg je een groter schrikeffectquote:Op maandag 27 april 2009 19:19 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
natasia in haar ondergoed komt ze welkom heten
Yep, de koppies van de bewoners in beeld.quote:
Mensen de poll voor de aanslag vnvnd loopt maar tot een uurtje of negen.... dus vooral iedereen stemmen! Voor geregistreerde streamers kost het GEEN credits om te stemmen!quote:Op maandag 27 april 2009 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonder ondergoed, krijg je een groter schrikeffect
Waar zag je dat BQ?quote:Op maandag 27 april 2009 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsssss, Jaap heeft Joran dus geld gegeven om zijn gokschulden af te lossen en had hem zo in de tang om op te komen draven voor de leugendetectortest. Yeah sure......
nou moet ik dat beeld weer van me netvlies af krijgenquote:Op maandag 27 april 2009 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonder ondergoed, krijg je een groter schrikeffect
die van de doodskist???quote:Op maandag 27 april 2009 19:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Mensen de poll voor de aanslag vnvnd loopt maar tot een uurtje of negen.... dus vooral iedereen stemmen! Voor geregistreerde streamers kost het GEEN credits om te stemmen!
Bij Shownieuws. Jaap heeft toch een podium gevonden voor zijn lulverhaal.quote:
gedaan!quote:Op maandag 27 april 2009 19:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Mensen de poll voor de aanslag vnvnd loopt maar tot een uurtje of negen.... dus vooral iedereen stemmen! Voor geregistreerde streamers kost het GEEN credits om te stemmen!
Gaat dat met elke poll zo zijn?quote:Op maandag 27 april 2009 19:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wat is de link, waar kan ik die vinden?quote:Op maandag 27 april 2009 19:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wat ben jij braaf zeg. Hou je erbuiten Huub.quote:
doe jij eens lief tegen huubquote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben jij braaf zeg. Hou je erbuiten Huub.
Hier.quote:
Ow wie er in de doodskist moetquote:
Ik ben keibraafquote:Op maandag 27 april 2009 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben jij braaf zeg. Hou je erbuiten Huub.
Voorlopig is het Petertegen Renate
. Go Renate.
![]()
Huubke toch, je weet toch wel dat in de Bunker crew part time betekent dat je 6 uur per dag slaap krijgt tussen het werken door ipv 1 uurquote:
Goed idee,maar zo als ik kan lezen heeft iedereen al een pokkehekel aan Peter en is die bij voorbaat al de pineut.quote:Op maandag 27 april 2009 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow wie er in de doodskist moet
Dat wordt degene die mij in het eerste half uur het meest irriteert
quote:Op maandag 27 april 2009 19:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goed idee,maar zo als ik kan lezen heeft iedereen al een pokkehekel aan Peter en is die bij voorbaat al de pineut.
We gaan ons weer flink ergerenquote:Op maandag 27 april 2009 19:39 schreef rooie3 het volgende:
Zo heb ook streams,gelukkig kon je ook via de telefoon betalen.
Was al helemaal in paniek dat het alleen via ideal kon.
20:00 begint hetquote:Op maandag 27 april 2009 19:43 schreef Kwaliteit het volgende:
BEELD? ik heb nog steeds promo's... dus waar kijken jullie???
Nou denk ik dat huub wel gewoon vanavond met claire mee gaat naar huis.quote:Op maandag 27 april 2009 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Huubke toch, je weet toch wel dat in de Bunker crew part time betekent dat je 6 uur per dag slaap krijgt tussen het werken door ipv 1 uur
precies zo is het gegaanquote:Op maandag 27 april 2009 19:45 schreef blomst het volgende:
Dus Huub heeft zich ook aangemeld om een dag mee te draaien met de redactie?
Nee zo erg als de kooi zal het zeker nooit worden.Denk ook dat de meeste mensen hier ,zich niet meer zo laten meeslepen.Bij de kooi werden we gewoon belazerd.quote:Op maandag 27 april 2009 19:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
We gaan ons weer flink ergeren.
Al denk ik niet dat de Bunker Febo de DGK Febo met Deborah Flens Pannekoek aan het roer kan evenaren in het spelen van smerige spelletjes.
och, hekel is een groot woord hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 19:46 schreef Laysa het volgende:
waarom hebben jullie allemaal zo'n hekel aan peter
Yep, leuk hè?quote:Op maandag 27 april 2009 19:41 schreef rooie3 het volgende:
Goed idee,maar zo als ik kan lezen heeft iedereen al een pokkehekel aan Peter en is die bij voorbaat al de pineut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |